جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

اشتباهات در اتاق نشیمن | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون پذیرایی

435
اشتباهات در اتاق نشیمن | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون پذیرایی


دکور حال و پذیرایی,دکوراسیون حال و پذیرایی,دکوراسیون حال و پذیرایی کوچک,دکوراسیون حال و پذیرایی ایرانی,دکوراسیون داخلی حال و پذیرایی,دکوراسیون حال پذیرایی
,نورپردازی منزل,چیدمان دکوراسیون منزل ایرانی,چیدمان و دکوراسیون منزل,نحوه چيدمان دكوراسيون منزل,چیدمان دکوراسیون داخلی منزل

این اشتباهات را در اتاق نشیمن تکرار نکنید

یک معضل همیشگی که اکثر افراد در رابطه با دکوراسیون داخلی با آن مواجه می شوند، عدم رضایت مندی و احساس نشاط و شادابی در فضای داخلی خانه است و این عدم رضایتمندی از فضا، وقتی تشدید می شود که تمامی ترفند ها و راهکارهای موجود برای داشتن یک فضای بی نقص را به کار گرفته اید اما بی نتیجه بوده است. در این صورت تنها راه حل موجود بررسی اشتباهای رایج در طراحی معماری داخلی شماست.

این اشتباهات را در اتاق نشیمن تکرار نکنید

۱-  انتخاب کوسن های مناسب: به تناسب مبل و کوسن ها دقت کنید. برای مبل های بزرگ انتخاب کوسن های کوچک نامناسب است و نباید در انتخاب وسایل خود به صورت جزئی به آنها نگاه کنید بلکه باید در ترکیب با سایر عناصر، زیبایی آنها را بسنجید.
۲-  انتخاب پرده های مناسب: پرده ها باید در حالت استاندارد برای پنجره های قدی تا روی زمین باشند و برای پنجره های معمولی تا اکابه قرار می گیرد.
۳-  انتخاب فرش مناسب: ابعاد و اندازه فرش نکته مهم فضای شماست. فرش و قالیچه شما باید به خوبی اطراف میزمبل شما را بگیرد و هنگام نشستن روی مبل ها تماما زیر پاهای شما را پر کند.
۴-  انتخاب لوازم صوتی وتصویری مناسب: به ابعاد و اندازه اتاق برای دکوراسیون داخلی و چیدمان توجه کنید.
۵-  انتخاب تابلوی مناسب: تناسب ابعاد تابلو و دیوار بسیار حائز اهمیت است. برای دیوار های بزرگ انتخاب تابلوهای کوچک اصلا توصیه نمی شود.
۶-  ارتفاع مناسب لوسترها: این نکته را مورد توجه داشته باشید که می خواهید خانه را روشن کنید نه سقف!

این اشتباهات را در اتاق نشیمن تکرار نکنید

دکور حال و پذیرایی,دکوراسیون حال و پذیرایی,دکوراسیون حال و پذیرایی کوچک,دکوراسیون حال و پذیرایی ایرانی,دکوراسیون داخلی حال و پذیرایی,دکوراسیون حال پذیرایی,نورپردازی منزل,چیدمان دکوراسیون منزل ایرانی,چیدمان و دکوراسیون منزل,نحوه چيدمان دكوراسيون منزل,چیدمان دکوراسیون داخلی منزل

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *