جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکور نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور

623
دکور نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور


چیدمان پذیرایی,دکوراسیون پذیرایی,طراحی دکوراسیون پذیرایی,مبلمان پذیرایی,نورپردازی سالن پذیرایی,طراحی دکوراسیون منزل,۳dmax,نحوه چیدمان پذیرایی,طراحی دکوراسیون داخلی,اصول چیدمان پذیرایی,نورپردازی منزل,دکوراسیون مدرن,چیدمان مدرن,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون منزل,دکور پذیرایی

دکوراسیون نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط

شما تنها کسی نیستید که در چیدمان منزل ، جای یک مبل حجیم یا کنسول صوتی تصویری بزرگ را ندارید. اغلب کسانی که در آپارتمان یا در محدوده شهری زندگی می کنند، با مشکل کمبود جا روبرو هستند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، می توانید به فضای محدود زندگی خود به چشم یک فرصت برای استفاده از خلاقیت های خود در دکوراسیون داخلی خانه نگاه کنید.

دکوراسیون نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط

راز یک زندگی راحت و مرفه در محیط کوچک یافتن یک راه حل است که در استفاده از فضا صرفه جویی کند و چندکاره عمل کند و مهم تر از همه سلیقه و سبک شخصی شما را نمایش بدهد. تصمیمات هوشمندانه فضای مورد نیاز شما را تامین می کنند و محیط را صمیمی و منحصر به فرد می سازند. با این راهکارهای دکوراسیون منزل به شما کمک می کنیم از اتاق نشیمن خود بیشترین استفاده را ببرید.

دکوراسیون نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط
نشیمن را به دیگر اتاق ها وصل کنید.
در دیزاین خانه، به خصوص خانه ای که فضای محدودی دارد، بهتر است دکوراسیون اتاق نشیمن را به یک فضای روان و قابل تردد تبدیل کنید و اگر ممکن است، چهارچوب یا دیوارهایی ایجاد کنید که اتاق های مجاور با آن یکی و ادغام شوند. اگر دیوارهای جداکننده را بردارید، یک اتاق نشیمن می تواند ترکیبی از آشپزخانه، اتاق غذاخوری و پذیرایی باشد. اگر چهارچوب ها را عریض تر کنید و به سقف متصل کنید فضا دلبازتر می شود.

اگر تغییرات اساسی در معماری داخلی ممکن نیست، فقط درهای بین اتاق های مرتبط را بردارید. این کار نه تنها روشنایی و چشم انداز را توسعه می دهد بلکه تردد را نیز آسان می کند.

دکوراسیون نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط
یکی از ایده های مناسب در طراحی خانه با ابعاد کوچک، سرمایه گذاری در مبلمان و قفسه های تاشو و کشویی است. این اسباب سفارشی در اتاق های کوچک ایده آل هستند چون باید اندازه و ابعاد یک مبلمان را برای محیط کوچک خود در نظر بگیرید و همزمان چندین جزئیات دیگر هم اضافه می شود که بهره وری از مبل را به حداکثر می رسانند.

به جای قفسه های دیواری سفارشی، آن ها را در طرحی هنرمندانه روی دیوار نصب کنید و یک واحد رسانه بسازید. همه قفسه ها را در یک خط عمودی تا سقف بچینید و نصب کنید. چیدمان وسایل در ارتفاع بالا حجم فضا را افزایش می دهد.

دکوراسیون نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط

در چیدمان مبلمان و نورپردازی نوآوری به خرج بدهید.
در صورت امکان مبلمان را طوری بچینید که بین فضاهای کاربردی فاصله بیافتد، در این صورت کاربردهای متفاوت در یک اتاق مشخص می شود. برای مثال هنگام چیدمان منزل، برای کار یا مدل یک میز کار پشت کاناپه قرار بدهید. یا صندلی ها را طوری بچینید که دکوراسیون نشیمن و محل غذاخوری از هم جدا باشد.

اگر بخواهید این فاصله و تفاوت فضاها بیشتر معلوم باشد، می توانید در هر فضا یک لامپ جداگانه قرار بدهید. به طور مثال در اتاق نشیمن چراغی نصب کنید که روی سقف نصب شود، و در اتاق مجاور که محل غذاخوری است یک چراغ آویز سقفی نصب کنید که تا نزدیکی میز غذاخوری پایین می آید.

بگذارید نور آفتاب وارد خانه شود.
در دکوراسیون داخلی خانه از نورهای طبیعی استفاده کنید تا اتاق روشنایی بیشتری داشته باشد. یک محیطی که با نور خورشید روشن شده دلبازتر است و با سایه هایی که محیط را گرفته و کوچک تر می کند روبرو نیست. بهترین راه استفاده از نور طبیعی خورشید قرار دادن یک آینه در نقطه ای است که نور از پنجره روی آن می تابد.

نه تنها نور را بازتاب می دهد بلکه عمق بیشتری به ابعاد محیط می دهد. در صورت امکان قدیمی ترین کاناپه خانه یا مبل محبوب خود را در این محل بگذارید تا از بیرون نما داشته باشد. اگر نور خورشید به داخل نمی رسد یک سیستم چراغ متحرک نصب کنید که از موقعیت های مختلف نور را می تاباند. فضای ارزشمند میز یا زمین را اشغال نمی کند، روشنایی مناسب و ریل متحرک و منعطف آن جایگزین ایده آلی برای نور خورشید است.

دکوراسیون نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط
استراتژیکی رنگ کنید.
مهم ترین توصیه برای استفاده از رنگ سفید و رنگ های روشن، رنگ کردن فضاها و سطوح کوچک است. اگر دیوار و لبه ها همرنگ باشند، چشم به سقف معطوف می شود. اما از رنگ های تیره هم می شود استفاده کرد مثل سبز ارتشی یا ذغالی، که یک محیط کوچک را صمیمی جلوه می دهند.

برای ایجاد عمق و روشنایی بیشتر اتاق، دیوار تیره را با المان های روشن ترکیب کنید. مثلا یک کاناپه روشن را به یک دیوار تیره تکیه بدهید. باقی دیزاین خانه را با مبلمان رنگ روشن، وسایل تزئینی پر زرق و برق و یک قالی کمرنگ تمام کنید. می توانید یک دیوار را با خطوط راه راه رنگی تزئین کنید، فرقی ندارید خطوط عمودی باشد یا افقی، در هر صورت دیوار را پهن تر و عریض تر نشان می دهد.

چندکاره باشید.
وقتی در یک خانه کوچک زندگی می کنید این سوال را از خود بپرسید که آیا می توانید از یک محیط یا وسیله انتظارات متعددی داشته باشید؟ اگر وسایل اصلی چندکاره نصب کنید همه نیازهای شما در اتاق نشیمن برطرف می شود. مثلا یک میز کنسولی، کشوی دیواری و میز کار، یا مبل تخت خواب شو.

یکی دیگر از مشخصات مهم در هر خانه کوچکی، محل نگهداری وسایل است. به جای صندلی غذاخوری از نیمکت هایی استفاده کنید که داخل آن ها نقش گنجه را ایفا می کند. به جای قفسه آویز، از کشوهای آویز استفاده کنید. با حفظ هدف اصلی، فضای اضافه ای برای نگهداری لوازم ضروری ارائه می کند. روی یک صندلی زیرپایی عثمانی یک سینی بگذارید تا همزمان نقش میز قهوه خوری داشته باشد.

از قالی بزرگ استفاده کنید.
شاید به نظر اشتباه بیاید، اما استفاده از یک قالی بزرگ در اتاق نشیمن که از پشت مبل و کاناپه ها و میز عسلی بیرون بیاید، پهنای دید را افزایش می دهد و محیط را بزرگ تر جلوه می دهد. اما یک قالی کوچک تر که فقط کمی از میز عسلی بزرگ تر باشد، بیشتر شبیه به پادری جلوی حمام می شود و ابعاد اتاق را فراتر از وسعت محدودش نشان نمی دهد.

یک نقطه کانونی ایجاد کنید.
از فضای محدود اتاق نشیمن خود برای ساخت یک مشخصه طراحی استفاده کنید. یک نقطه از اتاق را انتخاب کنید و آن را با یک ویژگی تصویری جالب چشمگیر کنید. چشم افراد بلافاصله به این ویژگی کشیده شده و فضای کوچک اتاق به چشم نمی آید. یک مثال خیلی عالی طراحی، دکور یا رنگ کردن دیوار پشت یک مبل است. می توانید آن را با کاغذ دیواری از جنس grasscloth بپوشانید، دیوار را با نقاشی بپوشانید، یا یک دیوار رنگ روشن را با آثار هنری مختلف با قاب های گوناگون پر کنید.

دکوراسیون نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط

خودتان را در دکوراسیون خانه نشان بدهید.
کوچک بودن محیط زندگی دلیل بر این نیست که نباید وسایل و مشخصه های دکوری استفاده کنید که نمادی از شما باشند. در یک اتاق کوچک، مبلمان به راحتی سبک و موج محیط را در دست می گیرند. از آنجایی که بیشتر وقت خود را اتاق نشیمن خانه می گذرانید، با استفاده از لوازم تزئینی که نمادی از روحیه شما و دیگر صاحبان خانه هستند، به اتاق هویت بدهید. یک عکس که با خلاقیت قاب شده، یک وسیله یادگاری از خانه قدیمی پدربزرگ و مادربزرگ، یک اثر هنری شخصی یا کلکسیون از آن، همگی المان های دکوری مناسب و منحصر به فردی هستند که به دکوراسیون نشیمن شما هویت می بخشند.

دکور نشیمن برای بزرگ جلوه دادن محیط | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور

چیدمان پذیرایی,دکوراسیون پذیرایی,طراحی دکوراسیون پذیرایی,مبلمان پذیرایی,نورپردازی سالن پذیرایی,طراحی دکوراسیون منزل,۳dmax,نحوه چیدمان پذیرایی,طراحی دکوراسیون داخلی,اصول چیدمان پذیرایی,نورپردازی منزل,دکوراسیون مدرن,چیدمان مدرن,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون منزل,دکور پذیرایی

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *