جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

مهم بودن نورپردازی آشپزخانه | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,دکوراسیون

748
مهم بودن نورپردازی آشپزخانه | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی آشپزخانه,دکوراسیون


دکوراسیون آشپزخانه
,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

نورپردازی آشپزخانه را جدی بگیرید.

دکوراسیون داخلی به در دو بخش کلیات و جزئیات مورد بررسی و اجرا قرار می گیرد. کلیات یا همان بخش های اصلی شامل تقسیم بندی های اولیه فضا و قرار گرفتن لوازم خانه در قالب یک دکوربندی است و جزئیات یا همان ریزه کاری ها شامل آیتم هایی همچون نورپردازی و جایگزینی اکسسوارهای تکمیل کننده دکوراسیون داخلی است که در این بخش نورپردازی موضوع بحث ماست.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر به سمت نورپردازی با استفاده از نورهای مخفی سوق داده شده است.نورهای مخفی در آشپزخانه در قسمت زیرین و بالای کابینت ها اجرا می شوند به نوعی که به طور مستقیم قابل دید نباشند و انعکاس ان به کف و سقف فضا را روشن می سازد.

نورپردازی آشپزخانه

در نورپردازی آشپزخانه ها باید علاوه بر نور عمومی خوب از نور اضافی برای هرگونه کار دقیق مثل مطالعه ی کتاب آشپزی ، خرد کردن ، مخلوط کردن و کنار هم قرار دادن مواد مورد استفاده و شست و شو و آبکشی ظروف ، بهره گرفت. چراغ های پخش کننده ی نور هم تراز با سقف که در مکان مناسبی قرار گرفته باشند ، به اضافه ی نورهای موضعی یا ترکیبی از چراغ های پایین سو و چراغ های موضعی زاویه دار ، نور پس زمینه ی مطبوعی ایجاد می کنند. این موارد را با باریکه ی چراغ های مخفی در زیر قفسه های بلند ، برای روشن نمودن سطوح کار تکمیل کنید.

نورپردازی آشپزخانه

هرگونه نور فلورسنت مورد استفاده باید سفید گرم ، از نوع اولترالوم ۲۰۰۰ یا هر نمونه ی جدید تر باشد تا در مقایسه با نور فلورسنت های قدیمی باعث اشتهاآورتر به نظر رسیدن و جذاب تر شدن چهره ی غذا شود. همچنین در نورپردازی آشپزخانه سعی کنید تا درون قفسه ها را نیز روشن کنید.

دکوراسیون آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *