- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران (۳)

نازنین داددوست
611
رای نویسنده
5از1
چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران (۳) – راه اندازی رستوران – دکوراسیون رستوران

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران (۳),راه اندازی رستوران,تجهیزات رستوران,چطوری رستوران راه بندازید,آموزش راه اندازی رستوران,خرید تجهیزات رستوران,دکور رستوران

 

 

بخش (۱) شروع کسب و کار

بخش (۲) شروع کسب و کار

 

چگونگی شروع یک کسب و کار مانند رستوران ( قسمت سوم

 

آشنایی با مقررات ایمنی :

رستوران ها در برابر تنظیم و نظارت این مقررات وضع شده شاید گاهی اوقات دچار مشکل شده و در کار انان مخل باشد. سازمان های نظارتی با رستوران های که جدیدا راه اندازی شده اند کار خواهند کرد ونکات ضروری را همیشه به آنان گوش زد خواهند کرد و برای کمک به آن ها تا بتواند تمام کارهای خود را بر پایه اصول و مقررات انجام دهند کارهای زیادی را انجام خواهند داد.

 

استخدام کارمندان :

یکی از مهم ترین و بزرگترین چالش های که رستوران ها با آن مواجه هستند کمبود نیروی انسانی واجد شرایط برای انجام کارهای مربوطه می باشد.

پس در واقع به منظور دریافت و حفظ کارکنان واجد شرایط مطمئن شوید که تبلیغات درست و متناسب با قوانین خاصی را برای به خدمت گرفتن کارمندان انتخاب کنید .

 

علاوه بر این ، موضوعات دیگری وجود دارد که مانند پرداخت هزینه و دست مزد کارکنان می باشد و از آنجا که بازار رقابت در این نوع از کسب و کار بالا می باشد و نیروی کار در این بازار آنچنان زیاد نیست باید سعی شود بهترین برنامه را برای اینگونه افراد تدارک دید تا نتیجه مناسب و قابل پسندی رخ دهد و هزینه زیادی در مورد حقوق و دستمزد گریان گیر صاحبان این مشاغل را نگیرد.

 

 

تبلیغات و بازار کار :

هر کسب و کاری نیازمند به یک طرح بازار یابی جامع و شامل و مناسب بازار هدف خود می باشد که رستوران ها و اینگونه مشاغل نیز مستثنای آن نمی باشند.

پس از تعیین میزان حجمی از بودجه خود به بازاریابی در زمینه کسب و کار خود شروع به هزینه کردن کرده و تبلیغات در بیلبوردها ، تلویزیون ، رادیو ، شبکه های اجتماعی ، سایت ها می پردازید تا مشتریان با شما آشنا شوند و بتوانند بهتر از شما اطلاعات کسب نمایند.

اطلاعات بیشتر :

داشتن و درعین حال اجرا اینگونه کسب و کار ها مانند فست فود برای همه نمی باشد. با این اوضاع بسیاری از کارشناسان و متخصصان می توانند به شما کمک کنند تا به موفقیت دست یابید.

باید گفت انجمن های صنفی که ایجاد می شود می توانند یک منبع عالی باشد زیرا می توانند اطلاعات خاص و مهمی در مورد پستی بلندی های بازار به شما دهد.

 

به عنوان مثال برای هر سرمایه گذاری که مشتاق است در این زمینه فعالیت کند مهم است که در مورد اینگونه از کسب و کارها با یک وکیل یا مشاوری هم صحبت شده و نظریه و پیشنهادات آنان را جویا شود.

 

گروه فوق تخصصی دکودان با یک دهه سابقه در زمینه راه اندازی فست فود ، راه اندازی رستوران و کافی شاپ می توانند به تمام سرمایه گذارانی که مشتاق فعالیت در این کسب و کار می باشند مشاوره داده و بهترین و مناسب ترین راه را به آنان معرفی کرده و ضامن پیشرفت و طرقی آنان باشد.

شرکت دکودان هم در زمینه تجهیزات و هم راه اندازی و هم دکوراسیون ( فست فود ، رستوران و کافی شاپ ) در حال انجام فعالیت است.

 

 

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران – راه اندازی رستوران | تجهیزات رستوران

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران (۳),راه اندازی رستوران,تجهیزات رستوران,چطوری رستوران راه بندازید,آموزش راه اندازی رستوران,خرید تجهیزات رستوران,دکور رستوران

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *