- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

جارو رباتیک Hayward مدل HexaDrive

ژاله عزیزی
1734
رای نویسنده
4از1
جارو رباتیک Hayward مدل HexaDrive | جاروی رباتیک Hayward | جاروی استخر | ساخت استخر

جارو رباتیک Hayward مدل HexaDrive

با پیشرفت تکنولوژی نیاز به هوشمند سازی کارها در زمینه های مختلف بالا رفته و افراد به دنبال هوشمند سازی کارها و لوازم خود هستند. با توجه به علاقمندی افراد به استخر و بالا رفتن ساخت و ساز استخر در ویلا ها و ساختمان های مسکونی، هوشمند سازی در این زمینه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

تصفیه آب استخر

طراحی استخر

راه اندازی استخر

 

 

داشتن استخری تمیز در محل سکونت نیازمند نگه داری درست و به موقع میباشد. مهمترین شرط داشتن استخر تمیز جارو کردن مداوم و درست کف و دیواره های استخر است که کاری سخت و زمان بر میباشد به همین دلیل تکنولوژی هوشمند سازی این کار در دست اقدام قرار گرفت و از جارو های رباتیک بسیار استقبال شد. جاروهای هوشمند و رباتیک هایوارد از این دسته میباشد.

 

جارو رباتیک هایوارد سری Aqua Vac600

محصولات expert line برای استخرهای محلی و حرفه ای شما قابل دسترس می باشد. پاک کننده های استخر aqua vac600 درحال بازسازی و ارتقاع محصولات اولیه خود در بازار هستند.

 

نکته قابل توجه در این جارو های رباتیک این است که قدرت و مکش خود را به هیچ عنوان از دست نمیدهند در حالیکه سایر پاک کننده ها می توانند مکش خود را به مرور از دست بدهند ، این نوع پاک کننده های aqavac600 دارای فناوری بدون فیلتر spintec با ۱۸هیدروسیکلون قابلیت حفظ حداکثر قدرت مکش را دارند.

 

شش غلتک با سرعت متغیر برای کشش تطبیقی ، تمیزکردن دیوار به دیوار هر سطح از استخر را ارائه میدهد و مخزن زباله منحصر به فرد به همراه یک دکمه ازادسازی سریع برای پاکسازی بدون زحمت طراحی شده است . یک راه حل مناسب برای صاحبان استخرهایی ست که به دنبال جدیدترین اختراعات و فناوری های هوشمند میباشند.

 

ویژگی ها و مزایا

فناوری بدون فیلتر spintech، مکش ثابت و قدرتمند را حفظ میکند. کشش تطبیقی hexadrive به صورت ماهانه ای حرکت میکند به گونه ای که میتواند از تمامی سطوح استخر بالا برود. دارای منبع تغذیه میباشد.

 

 

 

 

لینک های پیشنهادی ما

 

 

منبع : آریان استخر ، گردآوری ، تحریر و ویراستاری دکودان

 

جارو رباتیک Hayward مدل HexaDrive| جاروی رباتیک Hayward | جاروی استخر | ساخت استخر

جاروی رباتیک استخری, جاروی اتوماتیک استخر هایوارد, مشخصات جاروی اتوماتیک استخر هایوارد, بهترین جاروی استخر, مزایا و معایب جاروی استخری رباتیک, کارکرد جاروی استخر، بهترین شرکت ارائه دهنده جاروی استخر, نحوه استفاده از جاروی استخری,راه اندازی استخر,طراحی استخر,روش های تصفیه آب استخر,بهترین روش تصفیه آب جکوزی,نحوه تمیز کردن استخر,نحوه تمیز کردن آب استخر,طراحی داخلی دکوراسیون استخر,عکس استخر مدرن,عکس استخر مدرن,عکس استخر سرپوشیده,طراحی استخر در هتل,طراحی استخر در خانه,ساخت استخر در ویلا,ساخت استخر در شمال

افزودن دیدگاه جدید

2 thoughts on “جارو رباتیک Hayward مدل HexaDrive | جاروی رباتیک Hayward | جاروی استخر | ساخت استخر


    Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'zass_comment' not found or invalid function name in /home/decodone/public_html/wp-includes/class-walker-comment.php on line 183

      Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'zass_comment' not found or invalid function name in /home/decodone/public_html/wp-includes/class-walker-comment.php on line 183

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *