- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

افزایش فروش رستوران ها و فست فود ها

نازنین داددوست
1062
رای نویسنده
4از1
افزایش فروش رستوران و فست فود | افزایش فروش فست فود ها | آموزش روش های فروش

افزایش فروش رستوران و فست فود,افزایش فروش فست فود ها,آموزش روش های فروش,چگونه فروش خود را افزایش دهیم,آموزش فروش بیشتر فست فودها,آموزش فروش رستوران ها

 

 

افزایش فروش رستوران ها و فست فود ها

 

 

چگونه رستوران ها یا فست فودها فروش خود را افزایش دهند

امروزه رستوران ها و فست فود ها در این دوران سخت اقتصادی مبارزه میکنن که خود را سرپا نگه دارند و تا به مشکلاتی که بعضی از این فست فودها و رستوران ها دچار می شوند مبتلا نگردند. بعضی از فست فود ها و رستوران ها به مشکلاتی متعددی برخورد می کنند و مجبور به تعطیلیه مغازه خود می شوند.از بارزترین دلیل اینکه چرا همچین اتفاقی رخ می دهد فروش فست فود ها و رستوران ها می باشد. که باید به این سئوال اشاره کرد که چگونه می توان فروش رستوران ها و فست فود ها افزایش پیدا کند ؟

 

 

شخصیتی برای بازاریابی = به طور بالقوه فروش افزایش می یابد

در این وضع اقتصادی مردم سعی بر این دارند که از فست فود ها و رستوران ها معروف تر استفاده نمایند تا از همه لحاظ ( هزینه – صرفه جویی در وقت و …) صرفه جویی نمایند.همچنین مردم بیشتر بر این فکر هستن که به دلیل داشتن یک شغل فشرده و کم بودن زمان استراحتشان از فست فودهای غذا میل نمایند که با سرعت بالا سفارشات را آماده و تحویل مشتری خود می دهند. امروزه رقابت در این صنعت بیش از حد افزایش یافته و بطوریکه دیگر رستوران های خانوادگی کمتر مورد توجه افراد می باشند.

 

برای حفظ مشتریان خود در آینده میتوان از تبلیغ دهان به دهان نیز استفاده کرد و این نوع تبلیغ هم یکی از موثرترین روش برای افزایش مشتریان می باشد. و تنها نباید به ارائه بازاریابی ( یعنی ارسال آگهی – به روز رسانی صفحه فیس بوک یا ایمیل) دلخوش کند و از هز طریقی برای بازار یابی و افزایش فروش خود باید استفاده نماید. بازاریابی با اعتماد به نفس بالا برای صحبت کردن و جذب مشتری استخدام کنید تا بتواند مشتریان را با صحبت های خود به سمت فست فود و رستوران شما بکشاند.

 

 

 

افزایش فروش با ایجاد روابط درست با مشتریان

راه دیگر افزایش فروش در اینگونه مشاغل ارتباط درست و دوستانه با مشتری می باشد. مشتریان اگر از طرز رفتار کردن پرسنل و مدیریت یک فست فود رضایت داشته باشند به طور حتم هم خود بار دبگر به آن فست فود یا رستوران باز خواهند گشت و هم دیگر اطرافیان خود را دعوت می کنند که به آنجا بروند. همیشه باید سعی کرد که بهترین رفتار و کیفیت کاری را در برابر مشتری نشان دهیم و فضای فست فود و رستوران را آنچنان صمیمی و گرم کنید که مشتریان حس صمیمیت و دوستی در وجودشان بوجود بیاید که همین کار باعث افزایش فروش و درآمد بیشتر میگردد.

 

 

در اینجا برخی سئوالات که برای اندیشیدن بوجود می آید عبارت اند از

  • مکان مورد نظر در دید مشتریان است .
  • آیا منو خوب برای ارائه مواد غذایی دارد یا نه.
  • چگونه گزینه های متفاوت نسبت به رستوران های دیگر ارائه دهیم
  • و …

 

 

 

صاحبان رستوران ها و فست فودها باید از تمام عناصر و جوانب این موضوع بازار یابی را بررسی نماییند و با اهمیت زیادی به این موضوع بپردازند.اما در کنار این ها هیچ چیز نمی تواند جای خدمات درست به مشتریان را بگیرد. زیرا این موضوع ارتباط مستقیمی با رجوع دوباره مشتریان به رستوران و فست فود شما دارد و دادن خدمات مناسب باعث جلب رضایت مشتریان قدیمی و همچنین افزایش مشتریان جدید در امتداد این گونه از خدمات می باشد.

 

 

 

افزایش فروش رستوران و فست فود | افزایش فروش فست فود ها | آموزش روش های فروش

افزایش فروش رستوران و فست فود,افزایش فروش فست فود ها,آموزش روش های فروش,چگونه فروش خود را افزایش دهیم,آموزش فروش بیشتر فست فودها,آموزش فروش رستوران ها,راه اندازی فست فود,راه اندازی رستوران,راهنمای راه اندازی رستوران,راهنمای راه اندازی فست فود,راه های افزایش فروش در فست فود,افزایش فروش برای فست فودها با تراکت,افزایش فروش رستوران با راهکار منحصربه‌فرد و نتیجه‌بخش,افزایش فروش فست فود با روش های جذب مشتری,ترفندهای افزایش فروش در فست فود و رستوران,افزایش فروش رستوران ها فست فود و کافی شاپ ها,برای افزایش فروش رستوران چه تدابیری بیاندیشیم؟,شیوه های افزایش فروش رستوران و افزایش فروش کترینگ,روش های جلب مشتری برای فست فود,ایده های نو برای فست فود,ترفندهای فست فود,افزایش مشتری فست فود,چگونه رستوران خود را تبلیغ کنیم,روشهای جذب مشتری کترینگ,ایده برای رستوران بیرون بر,چگونه برای فست فود تبلیغ کنیم,میخوام فست فود بزنم

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *