- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

راهنمای طراحی و اجرای استخر لاکچری از صفر تاصد با هزینه کم

ژاله عزیزی
4043
رای نویسنده
4از1
راهنمای طراحی و اجرای استخر لاکچری از صفر تاصد با هزینه کم | طراحی و ساخت استخر | طراحی استخر

طراحی و اجرای استخر لاکچری از صفر تاصد با هزینه کم

استخر خانگی یکی از امکانات رفاهی است که می تواند در فضای باز یا بسته پیاده سازی شود . مزیت داشتن استخر در منزل این است که شما نیاز نیست برای رفتن به استخر و یا آب درمانی مسافت زیادی را طی کنید تا به استخر های عمومی برسید. در ضمن در آنجا ممکن است ازدحام جمعیت شما را اذیت کند ، که هیچکدام از این مشکلات در استخر خانگی وجود نخواهد داشت .

 

طراحی و اجرای استخر لاکچری برای منزلتان ، علاوه بر اینکه بر ارزش منزل شما می افزاید ، باعث می شود خانه ای لوکس و لاکچری داشته باشید . طراحی استخر بسیار مهم است ، چون اشتباه در آن می تواند هزینه های زیادی برای خانه دار به ارمغان بیاورد.

 

 

قبل از اینکه به سراغ بحث طراحی و اجرای استخر خانگی برویم باید چند سال را پاسخ دهید . آیا شما در منزل خود دارای فضایی هستید که بتوانید در آن استخر بسازید ؟

 

آیا به ذهنتان خطور کرده است که به فکر طراحی و اجرای استخر لاکچری در منزل خود باشید ؟

 

آیا خانه ای ویلایی دارید که دارای فضای مناسبی برای ساخت و پیاده سازی استخر داشته باشد ؟ اگر دارای فضای مناسبی هستید که فکر می کنید برای ساخت استخر مناسب است ، پس دست به کار شوید .

 

ساخت یک استخر لاکچری دارای دو مرحله است .

 

 

اولین مرحله ، طراحی استخر با توجه به فضا و وسعت در منزل شما است.

 

 

مرحله بعدی پیاده سازی آن است که با استفاده از مصالح و امکانات مورد نیاز ، صورت خواهد گرفت .

 

طراحی و اجرای استخر لاکچری

 

 

طراحی و اجرای استخر لاکچری با هزینه کم و طراحی استاندارد

اگر قرار باشد در منزل و یا محیط شما استخر ساخته شود ، باید در نظر بگیرید که دارای دو نوع استخر هستیم . استخر ها به دو نوع کلی سرپوشیده و روباز تقسیم می شوند .

 

برای طراحی و اجرای استخر لاکچری در محیط فضای باز ، نیازمند حیاطی هستید که فضای کافی را برای دربرگرفتن استخر داشته باشد. برای محیط سرپوشیده هم ، شما باید مکانی غیر از محدوده مسکونی ساختمان خود را به این امر اختصاص دهید .

 

قبل از اینکه بخواهید اقدام به ساخت یک استخر در خانه خود کنید باید نگاهی به بودجه خودتان داشته باشید . نوع بودجه می تواند به شما کمک کند تا بتوانید نوع استخر خودتان را مشخص کنید . استخرها یا سیمانی یا سرامیکی و یا پیش ساخته هستند که شما باید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید تصمیم گیری کنید .

 

 

با این کار می توانید برآورد هزینه کنید ، که چقدر بودجه از شما برای این پروژه صرف خواهد شد . همچنین این را بدانید که غیر از هزینه اولیه طراحی و اجرای استخر لاکچری باید بودجه ای را به منظور نگهداری و تعمیرات استخر کنار بگذارید .

 

 

در مرحله بعد شما باید فضایی که مد نظر دارید همچنین ابعاد استخر را مشخص کنید . وقتی که ابعاد آن را مشخص کردید ، مهندسان این مجموعه برای طراحی استخر لاکچری ، به محیط شما سر میزنند تا بتوانند بر اساس محیط و فضایی که در نظر گرفته اید ، نقشه آن را طراحی کنند.

 

پیاده سازی استخر لاکچری

همچنین مهندسین پیمانکاری که شما کار را به آنها سپرده اید ، محیط را از نظر شرایط هم بررسی می کنند تا برای طراحی و اجرای استخر لاکچری در منزل شما مشکلی به وجود نیاید.

 

بررسی ها بیشتر نوع زمین ، نوع خاک و عدم مشکل برای ساخت استخر لاکچری در آن محوطه از منزل شما است . بعد از بررسی های لازم ، طراحی نقشه با معیار های دقیق انجام شده و در اختیار مجری پروژه قرار می گیرد .

 

 

مراحل طراحی و اجرای استخر لاکچری در خانه شما

برای اینکه هزینه هایتان در طراحی و اجرای استخر لاکچری پایین بیاید توصیه می شود که برای پیشرفت پروژه از پیمانکار ها استفاده کنید . در صورتی که بخواهید به صورت شخصی خودتان اقدام به ساخت استخر کنید ، ممکن است هزینه های کارشناسی نشده به بار بیاید .

 

بعد از بررسی ها و مجوز های لازم ، ماشین آلات حفاری ، محدوده مورد نظر که برای استخر در نظر گرفته شده است را خاک برداری می کنند تا به عمق دلخواه برسند.

 

در مرحله بعد با استفاده از میلگرد کف استخر را آرماتور بندی می کنند . این کار به صورت شبکه ای از میلگردها صورت می گیرد.

 

در مرحله بعد باید تاسیسات مورد نیاز برای طراحی و اجرای استخر لاکچری در استخر جای گذاری شود . تاسیساتی همچون لوله های آب ، برق و گاز که هر کدام برای کار خاصی قرار است مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

بعد از زیرسازی استخر لاکچری شما ، باید بتن ریزی آن صورت بگیرد . این بتن ریزی می تواند با استفاده از بتن مایع و یا بلوک بتنی صورت بگیرد . بعد از آن نوبت سیمان کردن دیواره استخر است .

 

بعد از این که بتن ها سیمان ها خشک شدند ، باید مرحله آب بندی استخر صورت بگیرد . با ترکیب سیمان سفید، چسب بتن و پودرسنگ، مخلوطی می‌سازند که استخر را عایق‌بندی کند.

 

 

بعد از آن استخر را از آب پر می کنند تا نشتی نداشته باشد.

 

 

در مرحله آخر ، کاشی کاری و سنگ کاری دیواره و کف استخر صورت خواهد گرفت که آن هم به سلیقه شما انجام خواهد شد.

 

 

 

ما در گروه دکودان در کنار شما هستیم تا بتوانیم رویایتان را به واقعیت تبدیل کنیم.

برای دیدن شرکت های طراحی استخر کلیک کنید.

 

 

لینک های پیشنهادی ما

 

 

منبع : صدای آب دریا ، گردآوری و تحریر و ویراستاری دکودان

 

راهنمای طراحی و اجرای استخر لاکچری از صفر تاصد با هزینه کم | طراحی و ساخت استخر | طراحی استخر

استخر شنای تفریحی, طراحی استخر و ضوابط آن, ساخت استخر لاکچری, چگونگی تشخیص نشتی استخر, آب بندی و عایق کاری استخر, طراحی استخر شنای لاکچری, مراحل ساخت استخر خانگی, لوکس ترین ایده ها در طراحی استخر, بهترین شرکت های طراحی استخر, نگهداری و تعمیرات استخر,ساخت استخر برای هتل,ساخت استخر برای ویلا,ساخت استخر در هتل,ساخت استخر در آپارتمان,عکس استخر مدرن,عکس استخر جدید,عکس استخر سرپوشیده,عکس استخر ویلا,عکس ساخت استخر در خانه,عکس استخر

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *