- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران (۲)

نازنین داددوست
737
رای نویسنده
5از1
چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران (۲) – راه اندازی رستوران – دکوراسیون رستوران

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران,راه اندازی رستوران,تجهیزات رستوران,چطوری رستوران راه بندازید,آموزش راه اندازی رستوران,خرید تجهیزات رستوران,دکور رستوران

 

 

بخش (۱) شروع کسب و کار

بخش (۳) شروع کسب و کار

 

 

چگونگی شروع یک کسب و کار مانند رستوران ( قسمت دوم

همانطور که در قسمت قبل گفته ایم شروع راه اندازی یک کسب و کاری مانند رستوران شامل مراحل و دغدغه های خاصی می باشد که به معرفی بعضی از آنان پرداخته ایم و در این مقاله نیز ادامه آن مقاله ی قبلی را پیش خواهیم گرفت.

 

توسعه یک طرح کسب وکار :

مانند هر نوع دیگری از از کسب و کارها رستوران نیز به یک طرح و ایده برای کسب و کار مختصر نیاز دارد. این برنامه باید شامل اما نه محدود به مفهوم کلی باشد .

هدف از رستوران خود را باید بررسی نماییم اطلاعات مالی خاص ، منو ، قیمت گذاری ، تجهیزات و دیگر جزئیات ، یک برنامه تبلیغاتی و یک استراتژی خروجی بالقوه می باشد که همه ی این موضوعات باید بررسی گردد.

 

 

ایجاد یک منو مناسب :

منو را می توان یکی از عوامل شکست یا پیروزی یک رستوران دانست و این برنامه بطورکلی باید با مفهوم و طرح و رنگ رستوران مطابقت داشته باشد.

از طرح های کسب و کار خود مطمعن شوید و مطمعن گردید که منو ای جذاب و بصرفه در داخل بودجه خود تعیین و تنظیم نموده اید. به طور مثال اگر رستوران شما دوستدار و مورد پسند خانواده می باشد در این صورت شما در کنار منوی که برای افراد بزرگ سال خانواده تهیه می کنید یک منو نیز برای افراد خردسال نیازمندید.

 

انتخاب موقعیت و جانمایی :

ضرب المثل قدیمی به عنوان ( مکان ، محل، محل ) در جهان رستوران حیاتی می باشد. این موضوع اهمیت دارد که برای پیدا کردن یک مکان برای راه اندازی رستوران باید یک جریان پیوسته از ترافیک ، پارکینگ مناسب و در نزدیکی کسب و کارهای دیگر و … باشد و فراموش نکنید که طرح کسب و کار شما در نزدیکی بازاری باشد که به ایده و هدف شما نزدیک باشد.

علاوه بر این موضوعات مطمعن شوید که اجاره مغازه در خط سود پیش بینی شده طرح کسب و کار شما می باشد.

 

دریافت کمک های مالی :

طرح کسب و کار اولیه به شما کمک خواهد کرد که شما تشخیص دهید چه مقدار پول نیاز دارید برای شروع و استارت کار در این نوع از کسب و کار .

اگر شما اطلاعات دقیقی از مقدار سرمایه اولیه برای راه اندازی یک رستوران را در اختیار ندارید می توانید با مشاوره گرفتن از موسسات و شرکت های متخصص در این امر و حتی پرس و جوی از صاحبان این مشاغل اطلاعات مناسب و دقیقی را بدست آورد.

راه های متعددی برای افزایش میزان سرمایه اولیه برای راه اندازی یک رستوران وجود دارد که یکی از این راه ها گرفتن وام بانکی از مراکز مربوطه می باشد یا می توان یکی از افراد خانواده و اقوام را تشویق کنید برای تبدیل شدن به یک شریک کاری برای شما.

 

 

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران – راه اندازی رستوران | تجهیزات رستوران

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران,راه اندازی رستوران,تجهیزات رستوران,چطوری رستوران راه بندازید,آموزش راه اندازی رستوران,خرید تجهیزات رستوران,دکور رستوران,طراحی دکوراسیون رستوران,طراحی داخلی رستوران,تجهیزات رستوران ایرانی,دکوراسیون رستوران ایرانی اصیل,چیدمان رستوران ایرانی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *