- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران (۱)

نازنین داددوست
634
رای نویسنده
5از1
چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران (۱) – راه اندازی رستوران – دکوراسیون رستوران

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران,راه اندازی رستوران,تجهیزات رستوران,چطوری رستوران راه بندازید,آموزش راه اندازی رستوران,خرید تجهیزات رستوران,دکور رستوران

 

 

بخش (۲) شروع کسب و کار

بخش (۳) شروع کسب و کار

 

 

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران ( قسمت اول

آز آنجا که رستوران ها و دیگر سرمایه گذاری های مشترک همانند اینگونه از کسب و کارها در حال اجرا می باشد و صاحبان آن ها نیز از آن لذت می برند.

 

ایجاد یک رستوران از ابتدا آسان نیست :

این یک فرآیند سخت و گران می باشد و هزینه های هنگفتی را نیز تحمیل خواهد کرد. در واقع بسیاری از رستوران های که در سال اول خود از اینگونه از کسب و کارها می باشند با شکست مواجه می شوند.

راه ها و تدبیرهای مختلفی وجود دارد تا بتوان این آمار و احتمالات که رستوران های نو پا را تهدید میکند کاهش داد و شما صاحبان اینگونه از کسب و کارها که در ابتدای راه می باشید می توانید با یک برنامه ریزی درست و متداوم و دنبال نمودن و مشاوره گرفتن و استفاده از راهنمایی های مفید و موثر در اینگونه از کسب و کارها موفق باشید.

 

 

کار در یک رستوران :

یکی از بهترین راه ها برای کاهش خطر ابتلا به داشتن و همراهی نمودن یک رستوران شکست خورده می توان از تجربه رستوران قبل از شروع به انجام اینگونه از فعالیت ها استفاده نمود.

بسیاری از رستوران های موفق بیان نموده اند که یکی از بهترین و موثر ترین راه برای داشتن یک رستوران موفق این است که قبل از راه اندازی در یک مجموعه همانند آن مجموعه ای که قرار است راه اندازی کنید مشغول به انجام فعالیت باشید.

شما قبل از راه اندازی می توانید با تحقیقات گسترده در حوزه بازاریابی رستوران ، توسعه منو ، حقوق و دستمزد و دیگر مسائل مربوطه از رستوران و اینگونه از کسب و کارها را به صورت کامل بیاموزند.

کار در اینگونه از کسب و کارها ( صنعت رستوران ) و یادگیری اصول اولیه و دیگر مسائل مربوط گام بزرگ و موثری برای تبدیل شدن به مالک و صاحب اینگونه از کسب و کارها می باشد.

 

انتخاب شهر شما :

چه کسانی در رستوران شما مشاهده شده اند که غذا میل نماییند. آیا شما به خانواده پر جمعیت جوانان ، نوجوانان و یا سالمندان با دید بازار هدف خود نگریسته اید.

دانشتن و مشخص نمودن بازار هدف قبل از شروع و راه اندازی یک رستوران نه تنها به شما کمک خواهد کرد که منوی غذایی خود را سفت و درست ببندید، بلکه آن نیز باعث می گردد که موقعیت مکانی شما ، دکور و فضای کلی رستوران خود را کمک خواهد کرد.

یک رستوران که سبک خانوادگی دارند برای برآورده سازی نیاز فرزند و پدر و مادر می باشد که ممکن است برای سالمندان و دیگر اقشار همچین نظر و سبکی را نپسندند. از سوی دیگر یک رستوران آرام و مجلل یه تجربه ناهارخوری دو ساعته برای نوجوانان و خانواده ها با فرزندان کوچک آنان می باشد.

 

انتخاب یک نوع از سبک خدمات و محصولات غذایی :

در ابتدا باید ببینید که خود بیشتر چه سبکی را میپسندید و علاقه به آن نیز در شما بیشتر می باشد. اگر شما فردی هستید که صبح زور بیدار شده و سحرخیز می باشید ممکن است شما بیشتر مستعد این باشید که یک رستوران مختص در صبحانه باشید و یا اینکه شما فردی هستید که شب زنده دارید  و خواب در هنگام سب هنگام کمتر به چشمان شما می آید در واقع می توان گفت که مستعد رستورانی می باشید که متخصص  در زمینه شام باشد و در این زمینه بتوانید کمک بیشتری را به مشتریان خود انجام دهید.

در واقع صاحبان و افرادی که خواهان این می باشند که به اینگونه از مشاغل ورود پیدا کنند در ابتدا تحقیق کامل و جامعی از اینگونه کسب و کارها را انجام داده و سپس وارد اینگونه مشاغل شوند.

 

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران – راه اندازی رستوران | تجهیزات رستوران

چگونگی شروع یک کسب کار مانند رستوران,راه اندازی رستوران,تجهیزات رستوران,چطوری رستوران راه بندازید,آموزش راه اندازی رستوران,خرید تجهیزات رستوران,دکور رستوران,طراحی دکوراسیون رستوران,طراحی داخلی رستوران,تجهیزات رستوران ایرانی,دکوراسیون رستوران ایرانی اصیل,چیدمان رستوران ایرانی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *