- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

نقش راهنما در فست فود و رستوران

نازنین داددوست
612
رای نویسنده
5از1
نقش راهنما در فست فود و رستوران | سرپرست فست فود | سرپرست رستوران | راه اندازی فست فود

نقش راهنما در فست فود و رستوران,سرپرست فست فود,استاد رستوران,مدیریت فست فود,مدیریت رستوران,مدیریت فست فود,نقش استاد در رستوران,راه اندازی فست فود,فست فود

 

 

راه اندازی رستوران | راه اندازی فست فود

نقش راهنما در فست فود و رستوران

 

 

نقش یک سرپرست یا استاد راهنما در فست فود و رستوران ؟

رستوران ها ، فست فود ها را تقریبا امروزه در سر تا سر جهان و در هر گوشه کنار خیابانی مشاهده می نماییم ، که با سرعت تهیه غذا و اماده سازی آن و ارائه به مردم ، امروزه یک ضرورت برای مردم می باشند .

در یک فست فود یا رستوران شخصی به عنوان سرپرست یا مدیر شیفت وجود دارد که تکلیف و مسئولیت آن در این نوع از کسب و کار ، بسیار بزرگ است و ممکن است بیش از ساعات عادی یک پرسنل عادی فعالیت کند و بار کل مسئولیت ها بر دوش وی می باشد و نقش حساسی در یک فست فود یا رستوران ایفا می کند.

 

غذا

اولین و مهم ترین نقش سرپرست یک فست فود یا رستوران مسئولیت کیفیت مواد غذایی ارائه شده به مشتری می باشد. که این مسئولیت از قبل از ارائه غذا به مشتری اغاز می گردد.

سرپرستان یک فست فود یا رستوران نظارت و همچنین سفارش موجودی مواد غذایی در آشپزخانه را بر عهده دارند و باید مطمئن شوند که مواد غذایی ارائه شده به مشتری و طرز پخته شدن آن با بالاترین سطح کیفیت بوده و طبق قوانین اداره بهداشت می باشد.

 

کارکنان

سرپرستان مسئولیت نظارت بر کارکنان و پرسنل های موجود در یک فست فود یا رستوران را دارند. سرپرستان می توانند کسی را که لایق کارکردن در آن کسب و کار است را استخدام یا آن فردی را که نمی خواهند به هر دلیلی را اخراج نمایند در واقع مدیر عامل یا صاحب اصلی این نوع کسب و کار تمام مسئولیت های خود را به وی سپرده است تا کسی از دل خود کارکنان بتواند بر آنان نظارت کند و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهد.

 

فروشگاه

ناظران و سرپرستان گاهی اوقات مجبور به باز کردن و بستن رستوران ها یا فست فود ها می باشند . اگر فست فود یا رستوران ساعات طولانی مشغول به انجام فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان باشد سرپرستان که بار این مسئولیت ها بر دوش وی است گاهی اوقات بستن و باز شدن مکان مورد نظر را نیز بر عهده می گیرند.

 

 

امور مالی

سرپرستان یک فست فود یا رستوران مسئولیت دارند که مدیریت مالی یک فست فود را مورد بررسی قرار دهند و مبالغ ورودی و خروجی را نیز در نظر داشته باشند تا میزان سود را بتوان بررسی کرد و مورد مقایسه قرار داد.

باید سعی کنند که از مبالغی که به هدر می رود جلوگیری کنند و با برنامه ریزی مناسب و دقیق برای سود دهی بیشتر تلاش نمایند.

 

تحصیلات

در اکثر مکان های که سرپرستان آنان تحصیل کرده می باشند با توانایی بالای مسئولیت خود را انجام می دهند. باید این را هم بگوییم که تحصیلات در کنار تجربه بالا می تواند کمک بسیاری به یک سرپرست فست فود یا رستوران کند و وی را در کار خود موفق سازد.

یک سرپرست تحصیل کرده می آموزد چگونه با پرسنل خود رفتار کند و چگونه آنان را آموزش دهد و یاری نماید و طرز برخورد با مشتری را به آنان بیاموزد.

 

 

نقش راهنما در فست فود و رستوران | سرپرست فست فود | سرپرست رستوران | راه اندازی فست فود

نقش راهنما در فست فود و رستوران,سرپرست فست فود,استاد رستوران,مدیریت فست فود,مدیریت رستوران,مدیریت فست فود,نقش استاد در رستوران,راه اندازی فست فود,فستفود,راه اندازی رستوران,راهنمای راه اندازی رستوران,هزینه راه اندازی رستوران,نقش یک سرپرست یا استاد راهنما در فست فود و رستوران,راهنمای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها,راهنمای کامل هزینه های رستوران,لیست رستوران های تهران,تحقیق درباره رستوران,انواع رستوران در ایران,رستوران های لوکس در تهران

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *