- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

فرصت ها و تهدیدهای صنعت رستوران

نازنین داددوست
1100
رای نویسنده
5از1
فرصت ها و تهدیدهای صنعت رستوران | راه اندازی رستوران | راه های پیشرفت رستوران | تجهیزات

فرصت ها و تهدیدهای صنعت رستوران,راه اندازی رستوران,راه های پیشرفت رستوران,تجهیزات رستوران,راه اندازی رستوران,آموزش راه اندازی رستوران,تجهیزات آشپزخانه

 

 

چه فرصت ها و چه تهدیدهای در صنعت رستوران وجود دارد:

در ابتدای سال 2000 میلادی حرکت های قوی و مستحکمی در صنعت رستوران داری برداشته شده است. این حرکت ها بسته به شرایط سوار موجی از تغییرات فرهنگی در امریکا به سبب خوردن مواد غذایی فست فودی شده است.

رستوران های که در کار خود بسیار سریع هستند و وعده های غذایی را به سرعت و به عنوان زنجیره مواد غذایی سنتی که حاوی مواد اولیه و تشکیل دهنده سالم ، تاز در اختیار مردم می گذارند.

درک فرصت ها متمایز و تهدیدات در حال حاضر در این بخش بازار می تواند به شما بیشتر این امکان را بدهد تا بتوانید یک رستوران با سرعت بالا در طبخ و سرو غذا احداث کرده و یک فرصت کسب و کار خوب به شما می دهد.

 

فرصت های خارجی :

در امریکا طبق تحقیقات بعمل آمده توسط کارشناسان سلیقه مردم در حال تغییر از مواد غذایی فست فودی به مواد غذایی تهیه شده توسط رستوران های سریع می بااشد.

امروزه اکثرا سعی می کننو و ترجیح می دهند که شام را در رستوران صرف نماییند و از میل نمودن غذاهای چرب پردازش و صرف شده بعضی از فست فود ها پرهیز نمایند.

 

تهدیدات خارجی :

زنجیره مواد غذایی سریع و با به رخ کشیدن سرعت سیستم توزیع و مارک های جهانی در حالی که به سرعت در حال تلاش می باشند تا بتوانند سهمی برای خود از بازار به دست آورند و بیکار ننشسته اند و همین باعث می گردد تا کار برای رستوران ها کمی مشکل تر و سخت تر گردد.

عوامل دیگر نیز این کسب و کار ها را تهدید میکند و آن چیزی نیست جز حال و روز اقتصادی مردم که رابطه مستقیمی با درآمد این نوع از کسب و کار دارد. در این دوره که وضع اقتصادی اکثر افراد جامعه چندان  حال خوشایندی ندارد کمی در حال و روز رستوران داران و صاحبان این مشاغل نیز تاثیر گذاشته است.

 

فرصت های داخلی :

مدل کسب و کار رستوران های سریع فرصت برای سرمایه گذاری پول بیشتر به اقتصاد محلی از زنجیره مواد غذایی سریع فراهم می نماید.
بعضی از رستوران های کوچک خرید محصولات مانند گوشت و بعضی از محصولات خود را به صورت محلی تهیه می کنند تا باعث رشد اقتصادی کشاورزی هم گردد.

در رستوران های سریع پرداخت حق دستمزد بیشتر از رستوران های سنتی می باشد که این یک مزیت و فرصت برای متقاضیان کار در اینگونه اماکن می باشد.

 

تهدیدات داخلی :

اینگونه از کسب و کارها و ارائه مواد غذایی سالم و با کیفیت خود نیز تهدیداتی از سوی دیگر افراد را بعمل می آورد. هزینه های اینگونه از رستوران ها در مقایسه با فست فود بسیار بیشتر بوده و اینگونه از مشاغل برای کنترل هزینه و حفظ و کاهش قیمت های خود باید دست به تمهیداتی بزند و با حاشیه سود کمتر به کار خود ادامه دهد تا بتواند در این صنعت فعالیت کند.

 

 

فرصت ها و تهدیدهای صنعت رستوران | راه اندازی رستوران | راه های پیشرفت رستوران | تجهیزات

فرصت ها و تهدیدهای صنعت رستوران,راه اندازی رستوران,راه های پیشرفت رستوران,تجهیزات رستوران,راه اندازی رستوران,آموزش راه اندازی رستوران,تجهیزات آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *