جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن خاکستری | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور

862
طراحی کابینت آشپزخانه مدرن خاکستری | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور


دکوراسیون آشپزخانه
,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن ۳ (خاکستری)

طراحی کابینت آشپزخانه چه از نوع مدرن و چه کلاسیک دنیایی از خلاقیت ، ایده و نو آوری می باشد که هر چقدر هم که راجع به آن صحبت کنیم باز در ب های بحث و تفضیل حول این موضوع باز است. در این مقاله قصد داریم تا طراحی یک کابینت خاص اروپایی را با هم بررسی کنیم تا باز هم دید بهتر و خلاقانه تری نسبت به طراحی کابینت آشپزخانه پیدا کنیم.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن 3 (خاکستری)

همان طور که در تصویر می بینید بیشترین چیزی که در این کابینت آشپزخانه به چشم می آید شاید رنگ آمیزی خاص و مدرن آن باشد. از آنجایی که این پروژه به طور کلی به سبک مدرن طراحی شده است جای تعجب نیست که بیشترین رنگی که در فضا به چشم می خورد رنگ خاکستری به همراه یک آبی ملایم است. این ترکیب رنگی خنثی در کف ، سقف ، دیوار ها و دیگر لوازم چیده شده در خانه نیز به چشم می خورد که هارمونی و زیبایی خاصی به فضا بخشیده است.

استفاده از رنگ آبی در دستگیره های توکار کابینت آشپزخانه این پروژه و همچنین در پاخور ها و … جلوه ی آرامش بخش و زیبایی به فضا بخشیده است که بسیار چشم نواز است. طراحی فضایی جهت چیدن کتاب نشان دهنده کارایی چندگانه این فضا و همچنین خلاقیت سرشار طراح در طراحی شکسته کتابخانه و استفاده از رنگ آبی در آن می باشد. همچنین طراحی این قسمت نشان دهنده سبک زندگی و سطح فرهنگ اعضای خانواده نیز می باشد.طراحی کابینت آشپزخانه مدرن 3 (خاکستری)

نکته دیگری که طراحی این فضا را بیشتر از قبل خاص و جالب توجه می گرداند استفاده از شیشه به عنوان پایه میز صبحانه خوری می باشد که خلق همچین ایده جالبی نیازمند خلاقیت و سلیقه در کنار تکنولوژی پیشرفته می باشد. استفاده از صندلی های شیشه ای متناسب با پایه میز گویی بر شیشه ای بودن این پایه تاکید بیشتری می کند و همچنین باعث ایجاد هارمونی هر چه بیشتر در طراحی آشپزخانه شده است.

جانمایی دو عدد فر تو کار به همراه ماکروفر و اسپرسو در این آشپزخانه کارایی آن را دو چندان کرده و آن را به یک کابینت آشپزخانه کامل تبدیل کرده است. طراحی سینک و گاز به صورت جزیره نیز از دیگر مشخصه های مدرن این کابینت لوکس و شیک می باشد.طراحی کابینت آشپزخانه مدرن 3 (خاکستری)

این کابینت آشپزخانه گران قیمت و خاص را می تواند نمونه ای مناسب و کامل از کابینت مدرن ۲۰۱۵ دانست که علاوه بر رعایت قواعد طراحی یک کابینت مدرن ، از قواعد فنگ شویی در طراحی فضایی باز و پر انرژی نیز پیروی کرده است.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن خاکستری | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور

دکوراسیون آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *