جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چند نکته دکوراسیون داخلی اتاق خواب |طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,اتاق خواب

356
چند نکته دکوراسیون داخلی اتاق خواب |طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,اتاق خواب

نکاتی مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
,طراحی دکوراسیون داخلی منزل,نورپردازی منزل,دکوراسیون منزل,دکور منزل,چیدمان منزل,طراحی داخلی منزل,طراحی داخلی اتاق خواب

نکاتی مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب نکات مهم و قابل توجهی هست که باید در چیدمان و طراحی داخلی این فضا رعایت شود. یکی از این نکات و اصول اولیه میگوید که محل تخت خواب را به گونه ای انتخاب کنید که پنجره و نور طبیعی حتما در سمت راست تخت خواب قرار گیرد.
برای چیدمان و انتخاب عناصر و اشیاء و همچنین لوازم کاربردی و دکوراسیونی در اتاق خواب از قبیل پرده ، روتختی ، کفپوش ، کاغذ دیواری و …. باید دقت کرد که این عناصر از نظر بافت و سبک دکوراسیون داخلی با هم هماهنگ باشند.

این هماهنگی میان بافت ها باعث میشود که سبک دکوراسیون به کلاسیک نزدیکتر شود اما میتوان با ایجاد تضاد و تفاوت در رنگ یا بافت یکی از عناصر، بر تنوع دکوراسیون داخلی افزود و آن را از حالت یکنواختی خارج کرد.

نکاتی مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب,طراحی دکوراسیون داخلی منزل,نورپردازی منزل,دکوراسیون منزل,دکور منزل,چیدمان منزل,طراحی داخلی منزل,طراحی داخلی اتاق خواب
برای زیبایی و دلنشین کردن اتاق خواب میتوان از کوسن های کوچک و بزرگ بر روی تخت خواب استفاده کرد و میتوان بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون ، بافت و جنس کوسن ها را مشابه و یا متفاوت از جنس روتختی انتخاب کرد.

استفاده از روتختی ها و کوسن های براق در دکوراسیون اتاق خواب ، به نوعی باعث ایجاد حس تجمل گرایی در بیننده میشود اما در کنار چوب تیره و دکور چوبی تیره رنگ باعث زیبایی چیدمان و جلوه آن نیز خواهد شد.

یکی از ویژگیهای سبک دکوراسیونی کلاسیک ، همین قرار گرفتن بافت براق پارچه و چوب تیره در کنار هم است.

در مورد به کار بردن تابلو و قاب عکس در دکوراسیون  داخلی و دکوراسیون منزل و حتی دکوراسیون مغازه به این نکته توجه کنید که هرچه پهنای قابها بیشتر باشد ، تابلو بیشتر با دکور فضا هماهنگ میشود و برعکس هرچه قاب تابلو پهنای کمتری داشته باشد ، تنها تصویر یا نقاشی و اثر داخل قاب ، بیشتر جلوه خواهد کرد.

برای تفکیک فضا در اتاق خواب میتوان از تک مبل و میز کوچکی در کنار آن استفاده کرد و نیز آباژوری با نور موضعی که بهتر است به سمت پایین باشد و این حالت تداعی کننده ایجاد فضایی کوچک و جداگانه در یک فضای بزرگتر است و برای مطالعه و استراحت بسیار مناسب و دلنشین خواهد بود.

برای ایجاد نشاط و انرژی مثبت و انگیزه میتوان در دکوراسیون اتاق خواب از گلدان ، فلاور باکس ، تابلو یا قاب عکس شخصی از کسانی که دوست میدارید ، تصویر یا نقاشی مورد علاقه تان و …. استفاده کنید  که این کار باعث میشود هر روز را با نشاط و انگیزه بیشتری آغاز کنید و به فعالیتهای روزانه تان بپردازید.

نکاتی مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب,طراحی دکوراسیون داخلی منزل,نورپردازی منزل,دکوراسیون منزل,دکور منزل,چیدمان منزل,طراحی داخلی منزل,طراحی داخلی اتاق خواب

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *