جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

مدل های کابینت آشپزخانه مدرن | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,دکور

744
مدل های کابینت آشپزخانه مدرن | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,دکور


دکوراسیون آشپزخانه
,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه مدرن

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی آشپزخانه اهمیت بالایی پیدا کرده است. زیرا این قسمت از خانه هم از نظر کاربردی و هم از نظر دکوراتیو مورد توجه می باشد. در میان انواع سبک های طراحی آشپزخانه سبک طراحی مدرن بسیار مورد پسند خانم ایرانی قرار دارد. به طوری که امروزه در اکثر خانه ها ما شاهد اجرای این سبک در کابینت آشپزخانه می باشیم. المان های طراحی زیبا و مختلف ، تنوع رنگ ها و متریال ها در این سبک ، ارگونومی بالا به خصوص در آشپزخانه های کوچک و باز بودن دست طراح برای خلاقیت در طراحی آشپزخانه از ویژگی های اصلی کابینت مدرن می باشد که به محبوبیت آن نزد طراحان افزوده است.

همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید انتخاب رنگ های ساده ، استفاده از دستگیره های تو کار ، ایجاد شکستگی در طراحی و رعایت اصول فنگ شویی از اصول طراحی در سبک مدرن به حساب می آید. در کنار همه اینها کاربردی و ارگونومی بودن فضا از چالش های اصلی این سبک می باشد که باید به درستی رعایت شود.

کابینت آشپزخانه مدرن

 

مهمترین عوامل در طراحی یک کابینت آشپزخانه مدرن نوع چیدمان و طراحی فضا ، انتخاب رنگ و نورپردازی می باشند. در صورتی که این سه عامل در کنار یک اجرای خوب قرار بگیرند نتیجه کار یک کابینت لوکس و مدرن خواهد بود.

همچنینن استفاده از درب های براق از جنس پلی گلاس و های گلاس در این سبک بسیار مرسوم بوده و زیبایی و جلوه ی خاصی را به فضا می بخشد.

از دیگر محاسن سبک مدرن باز بودن دست طراح در استفاده از قوه خلاقیت می باشد. همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید طراح فر و ماکرو فر آشپزخانه را از دل یک کمد بیرون کشیده است و با اجرای شلف های دکوراتیو فضایی مدرن و خاص را در نهایت خلاقیت به وجود آورده است.

کابینت آشپزخانه مدرن

در ارتباط با نورپردازی باید گفت که یک آشپزخانه مدرن بدون نورپردازی جلوه ای ندارد و با انجام یک نورپردازی هرچند ساده می توان آشپزخانه را به یک آشپزخانه لوکس مبدل کرد.

مدل های کابینت آشپزخانه مدرن | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,دکور

دکوراسیون آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *