جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی کابینت آشپزخانه جدید | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل

600
طراحی کابینت آشپزخانه جدید | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل


دکوراسیون آشپزخانه
,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

امروزه در مبحث طراحی داخلی و دکوراسیون منازل ، طراحی کابینت آشپزخانه به صورت یک امر مهم و حیاتی در آمده است. زیرا سبک زندگی امروزی کاربرد این فضا را بیش از پیش ساخته است و همچنین با توجه به کوچک تر شدن خانه کابینت اشپزخانه نیز به جزوی از دکوراسیون خانه و حتی می توان گفت قلب تپنده آن تبدیل شده است. اما برای طراحی یک کابینت آشپزخانه مدرن ، زیبا ، لوکس و کارا چه باید کرد؟ در این مقاله سعی می کنیم با مثال های عینی و ملموس به این سوال تا حدی پاسخ گوییم.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

زیبایی یک کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین نکاتی است که در طراحی آن باید به آن توجه نمود ولی زیبایی همه چیز نیست. با توجه به سبک زندگی مدرن کارایی و ارگونومیک بودن فضای کابینت آشپزخانه نیز از اهمیت بالایی برخوردا است.

به تصویر زیر که نمایان گر یک کابینت مدرن و اروپایی امروزیست توجه کنید. شاید در نگاه اول زیبایی و ترکیب زیبای رنگ ها با یکدیگر و همچنین سادگی و ظرافت در طراحی در این آشپزخانه به چشم بیاید. اما همانطور که توضیح خواهیم داد نکات طراحی بسیاری در این آشپزخانه نهفته است که علاوه بر مزیت ظاهری به کارایی و کاربرد چند گانه این فضا افزوده است.

اولین نکته ای که در ارتباط با این طرح وجود دارد توجه به کارایی چندگانه فضا می باشد که آن را به یک کابینت آشپزخانه کامل تبدیل کرده است. میز صبحانه خوری در آشپزخانه فضایی صمیمی و دوستانه را برای اعضای خانواده فراهم می کند تا دیگر نیازی به وجود میزهای نهارخوری تشریفاتی بیرون آشپزخانه نباشد.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

شلف ها و باکس های تزئینی که با انواع کتاب ها پر شده اند نشان دهنده این نکته است که این فضا صرفا برای پخت و پز و شست و شو طراحی نشده است بلکه می تواند به محلی برای مطالعه ، استراحت و آرامش نیز تبدیل شود. علاوه بر این این قسمت ها برا زیبایی دکوراتیو فضا نیز افزوده است و جلوه ای خاص به آن بخشیده است. در واقع طراح با این کار کابینت آشپزخانه را به جزئی جدایی ناپذیر از دیگر قسمت های دکوراسیون منزل تبدیل کرده است.

همچنین طراحی قسمت tv place از همین ایده نشئت گرفته است و این امکان را به خانم خانه و اعضای خانواده می دهد تا در حین آشپزی ، صرف غذا و … از امکانات صوتی و تصویری نیز بهره مند شوند. در واقع وجود تلویزیون در این قسمت از خانه ، پکیج را کامل می کند و کسانی که در آشپزخانه جمع هستند دیگر نیازی برای خارج شدن از فضا پیدا نخواهند کرد که این موجب آسایش و راحتی بیشتر می گردد.

و اما از جلوه های ظاهری این کابینت آشپزخانه مدرن می توان به نورپردازی زیبا و به جا در فضا اشاره کرد. شلف های نوری دکوری و همچنین لامپ های دکوراتیو سقفی در قسمت بالای میز نهارخوری به زیبایی به چشم می آیند و جلوه ای لوکس به فضا می بخشند.طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

به کار گیری رنگ طلایی به عنوان رنگ سوم در باکس های دکوراتیو و فر توکار این کابینت آشپزخانه هارمونی فضا را بیشتر کرده است و به آن رنگ و بویی متفاوت داده است.

به عنوان آخرین نکته می توان به جانمایی گاز ، هود و سینک روی جزیره اشاره کرد که در مدرن تر بودن هر چه بیشتر فضا و همچنین زیبایی و کارایی افزون آن تاثیر بسزایی دارد.

سخن آخر این که برای طراحی یک کابینت آشپزخانه مدرن و لوکس باید به نکات ریز طراحی توجه نمود و همه آنها را با ظرافتی خاص در کنار یکدیگر قرار داد تا نتیجه کار دلنشین ، زیبا و کارا باشد.طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی کابینت آشپزخانه جدید | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل

دکوراسیون آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *