جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی های کابینت آشپزخانه مدرن | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل

407
طراحی های کابینت آشپزخانه مدرن | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل


دکوراسیون آشپزخانه
,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن ۲

در مقاله قبلی در مورد طراحی کابینت آشپزخانه مدرن مطالبی را گفتیم و یکی از پروژه های مربوط به کابینت مدرن را با هم بررسی نمودیم. در این مطلب سعی داریم از طریق بررسی یک پروژه دیگر در زمینه کابینت مدرن پلی گلاس ، اطلاعات بیشتر و جالبی را خدمتتان ارائه نماییم.

همان طور که در تصاویر می بینید ، این کابینت آشپزخانه مدرن به نحوی خاص و متفاوت ، هم از نظر طراحی و هم از نظر رنگ آمیزی طراحی و اجرا گردیده است که جلوه ی خاصی به این کابینت آشپزخانه بخشیده است.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن 2

 

به کارگیری رنگ خاکستری براق به عنوان رنگ اصلی و بخشیدن یک نوع گرما و صمیمیت به حس این آشپزخانه به کمک رنگ قرمز عملکر هوشمندانه طراح را نشان می دهد. همچنین استفاده کم اما به جا از طرح چوب ، حس راحتی و گرمای بیشتری به محسط خانواده در این کابینت آشپزخانه می بخشد. استفاده از صندلی های چوبی تمام قرمز و همچنین لوستر به این رنگ از دیگر خلاقیت هت و جذابیت های هارمونیک این فضا محسوب می گردد.

خلاقیت طراح در قسمت قرمز رنگ و همچنین طراحی میز نهارخوری و کتابخانه دراین کابینت آشپزخانه ، این پروژه را از سادگی در آورده و جلوه خاصی به آن بخشیده است. استفاده از پایه استیل اریب در قسمت نهارخوری از دیگر نکاتی است که در طراحی این آشپزخانه به چشم می آید.

در طراحی این کابینت آشپزخانه همچنین به کاربردی بودن آن توجه خاصی گردیده است. طراح با در نظر گرفتن کمد قدی بزرگ برای ذخیره سازی مواد خوراکی ، کشوهای عریض و پرعمق جهت قرارگیری لوازم پخت و پز و جزیره جهت فضای میز کار تلاش کرده تا استفاده از این فضا را تا حد ممکن آسان سازد. استفاده از دستگیره های توکار نیز به زیبایی ظاهری و مدرن بودن هر چه بیشتر این فضا کمک کرده است. استفاده به جا و هوشمندانه از هود توکر نیز از دیگر جذابیت های ظاهری این کابینت آشپزخانه می باشد که در یکپارچگی و وحدت فضا تاثیر بسزایی گذاشته است.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن 2

پنجره کوتاه و عریض این آشپزخانه هم نور آن را تامین می کند و هم این امکان را به شما می دهد تا در هنگام کار در آشپزخانه از منظره بیرون لذت ببرید.

طراحی های کابینت آشپزخانه مدرن | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل

دکوراسیون آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *