جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

راه برای چیدمان حمام کوچک | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون منزل

598
راه برای چیدمان حمام کوچک | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون منزل


دکوراسیون داخلی حمام
,دکور داخلی حمام,چیدمان حمام,طراحی حمام,طراحی دکوراسیون حمام,طراحی دکوراسیون داخلی حمام,نورپردازی حمام,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون منزل,دکور منزل,چیدمان منزل,نورپردازی منزل,دکوراسیون مدرن,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی,دکور داخلی دستشویی,دکوراسیون دستشویی,نورپردازی دستشویی,آینه کاری حمام

راه برای چیدمان حمام کوچک شما

حمام بخش مهمی از منزل شما است که به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. جایی که صبحگاه در تلاش برای نقاشی چشم یک گربه هستید و در همین حال باید بتوانید از نوشیدن قهوه‌تان لذت ببرید، و جایی که بعد از یک روز طولانی تنها چیزی که واقعاً می‌خواهید فرو رفتن در آب کف آلود وان حمام به همراه یک نوشیدنی دلچسب است.

اگر هنگام تعطیلات تابستان دلتان برای حمام آب گرم هتل‌های لوکس تنگ شده، چرا خودتان را تحویل نمی‌گیرید و حمام تان را به جای دنج دلخوا‌هتان تبدیل نمی‌کنید؟ در این مقاله چگونه با ترکیب و تطبیق کاربردی و خوش فرم تجهیزات و وسائل ساده به ایجاد یک حمام با معیار‌های شیک تری بپردازید و خودتان به راحتی طراح و خالق محیط حمامتان شوید.

اگر به فکر نقاشی‌های تک رنگ مدرن و یا حتی پاستل‌های رنگی هستید، ادامه متن را بخوانید تا ببینید ما چگونه حمام را با نقاشی‌های مینیمالیستی و رنگی دخترانه یا به سبک هیپی تزئین می‌کنیم.

راه برای چیدمان حمام کوچک شما

چگونه یک حمامی به سبک هیپی طراحی کنیم

با استفاده از اجسامی فیروزه ای، طلایی و مسی و آویزان کردن یک یا دو گیاه به حمام تان شکلی سحرآمیز بدهید. حتما تعداد زیادی از سبدهای سیمی برای حوله‌ها و جعبه‌های شیشه‌ای تمیز برای به نمایش گذاشتن جواهرات تان استفاده کنید.

یک طبقه چوبی بردارید و آن را پر از وسایل ضروری بهداشتی و آرایشی مانند تونر مرطوب کننده گل سرخ کنید. این کار برای زمانی که می‌خواهید بازسازی فوری انجام دهید کاملاً کاربردی و مناسب است.

راه برای چیدمان حمام کوچک شما

چگونه یک حمام مینی مالیستی طراحی کنیم

با ترکیبی از دکوراسیون کلاسیک و مدرن حالتی جادویی به حمام خود بدهید. مانند یک شمع سنگ یا منجوق کاری شده و یا از یک آیینه آویز استفاده کنید. از یک حوله خشک کن نردبانی مشکی برای آویزان کرده حوله و لباس‌های خیس تان استفاده کنید.

لباس‌های کثیف خود را در یک سبد مخصوص با طراحی ساده و گرافیکی در گوشه حمام قرار دهید. استفاده از اکسسوری هایی مانند شمع و گیاهان کوچک یا جعبه یا سبد جای حلقه و جواهراتی که هر روز استفاده می‌کنید در حمامتان به آن روح می‌بخشد. و فراموش نکنید از یک قالیچه کوچک با طرح اصیل و ساده استفاده کنید تا فضای حمام شما خواستنی و گرم‌تر باشد.

راه برای چیدمان حمام کوچک شما

چگونه یک حمام شاد طراحی کنیم

رنگ‌ها را به صبح‌های خود دعوت کنید. از طرح‌های اسپرت، خال خالی و رنگ هایی تند مانند صورتی و یا رنگ‌های شاد دیگر استفاده کنید. اگر در طلب حمامی هستید که بتواند هر صبح شما را برای داشتن یک روز خوب آماده و پر انرژی کند، تا می‌توانید از رنگ‌های شاد و تند و اکسسوری‌های پر زرق و برق استفاده کنید.

مانند آینه‌ای با طرح منشور و بلوری، جا مسواکی سنگی، و جا صابونی‌های زیبا و شیک. یک صندلی یا میز عسلی کوچک در گوشه حمام با یک رویه خز مصنوعی فضایی زیبا‌تر ایجاد می‌کند. یک سطل آشغال در دار زیبای صورتی، گلوله‌های پنیه آرایشی جلوی آینه می‌توانند جز توصیه‌های آسان، سریع و مؤثر باشند.

در نهایت دکوراسیون حمام خود را با یک شمع صورتی پر رنگ و یک سبد پولک دار و براق برای لباس‌ها به پایان برسانید و با ترکیب این وسیله‌ها در کنار یکدیگر از متنوع و شاد بودن حمام خود لذت ببرید.

راه برای چیدمان حمام کوچک شما

راه برای چیدمان حمام کوچک | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی حمام,دکور داخلی حمام,چیدمان حمام,طراحی حمام,طراحی دکوراسیون حمام,طراحی دکوراسیون داخلی حمام,نورپردازی حمام,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون منزل,دکور منزل,چیدمان منزل,نورپردازی منزل,دکوراسیون مدرن,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی,دکور داخلی دستشویی,دکوراسیون دستشویی,نورپردازی دستشویی,آینه کاری حمام

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *