جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

۱۲ راهکار براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل

485
۱۲ راهکار براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل


دکوراسیون آشپزخانه
,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

۱۲ راهکار جذاب براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه

آيا دوست داريد دکوراسيون آشپزخانه تان به قدري جذاب باشد که همه با شگفتي غرق تماشاي آن شوند؟ اگر پاسخ‌تان به اين سوال مثبت است در اين مقاله با کابينت بانک همراه باشيد

آيا مدل دکوراسيون آشپزخانه شما يکنواخت و کسل‌کننده است؟ آيا دوست داريد دکوراسيون آشپزخانه تان به قدري جذاب باشد که همه با شگفتي غرق تماشاي آن شوند؟ اگر پاسخ‌تان به اين سوالات مثبت است در اين مقاله با کابينت بانک همراه باشيد.

12 راهکار جذاب براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه

از يک رنگ روشن يا متضاد با رنگ کابينت ها براي جزيره آشپزخانه استفاده کنيد
افزودن يک رنگ زنده مي‌تواند به مدل جديد دکوراسيون آشپزخانه شما نشاط بدهد. جزيره آشپزخانه شما بايد به گونه‌اي باشد که وقتي اعضاي خانواده براي صرف غذا دور آن جمع مي‌شوند حس شادي و سرزندگي پيدا کنند.

يک اجاق گاز جالب و جديد نصب کنيد
يکي از روش‌هاي جذابيت دادن به مدل دکوراسيون آشپزخانه و کابينت ها نصب يک اجاق گاز جديد و مدرن است. يک اجاق گاز جديد به آدم‌ها اين ايده را القا مي‌کند که غذاي طبخ‌شده روي آن بايد بسيار خوشمزه باشد.

شلف يا قفسه باز
چينش مناسب شلف‌ها در مدل جديد دکوراسيون آشپزخانه زيبايي مي‌آفريند و يک مدل جديد براي کابينت آشپزخانه محسوب مي‌شود. علاوه بر اين ظاهري مدرن نيز به آشپزخانه مي‌دهد.

جايي در آشپزخانه يک تخته سياه تعبيه کنيد
تخته سياه در آشپزخانه ايده‌اي جذاب براي دکوراسيون داخلي آشپزخانه است که گاهي مي‌تواند کاربردي نيز باشد. هم‌چنين مي‌توانيد هر روز جملات انگيزشي و الهام‌بخش را روي آن بنويسيد تا روزتان را پرانرژي آغاز کنيد.

کمي سبزينگي
اگر مي‌خواهيد به دکوراسيون آشپزخانه خود کمي طراوت ببخشيد مي‌توانيد دست به کار شويد و کمي سبزي تازه و زنده در آشپزخانه بکاريد. براي اين کار روش‌هاي زيادي وجود دارد. مي‌توانيد گلدان‌هاي کوچک را به ديوار نصب کنيد يا جايي روي ميز يا کابينت آشپزخانه را به آن اختصاص دهيد.

وسايل آشپزخانه رنگارنگ
پس از مدل کابينت ، وسايل آشپزخانه بيش‌ترين جلوه را در دکوراسيون آشپزخانه دارد. آيا تا به اين حال فکر کرده‌ايد که اگر ظاهر وسايل آشپزخانه يک‌نواخت باشد چه حس کسالت‌آوري ايجاد مي‌کند؟ با کمک وسايل آشپزخانه رنگارنگ به مدل دکوراسيون آشپزخانه خود نمايي فانتزي بدهيد.

سبک پنجره يا پرده را تغيير دهيد
مي‌توانيد مدل پنجره يا پرده‌ي آشپزخانه را به چيزي منحصر به‌فرد و جذاب تبديل کنيد. هر مدل پرده‌اي که دور از انتظار و در عين حال زيبا باشد مي‌تواند ظاهر خاص و ويژه به دکوراسيون جديد آشپزخانه تان بدهد.

بشقاب‌هاي تک را از کابينت بيرون بياوريد
به جاي اين‌که بشقاب‌هاي به جا مانده از سرويس را دائم از يک کابينت به کابينتي ديگر منتقل کنيد با طرحي خلاقانه آن‌ها را به ديوار نصب کنيد تا زيبايي‌بخش دکوراسيون داخلي آشپزخانه تان باشد.

کلکسيوني از ليوان و ماگ
وقتي اين همه وقت را صرف انتخاب و خريد ماگ‌ها و ليوان‌ها مي‌کنيد چرا از آن‌ها به عنوان الماني در دکوراسيون داخلي آشپزخانه استفاده نمي‌کنيد؟ هميشه ليوان‌هايتان را به نمايش بگذاريد و به خاطر اين انتخاب‌هاي شگفت‌انگيز به خودتان بباليد.

کاغذديواري
به جاي اين‌که ديوارها را به سادگي رنگ کنيد، مي‌توانيد با استفاده‌ي ترکيبي از رنگ و کاغذديواري جلوه‌اي زيبا در دکوراسيون جديد آشپزخانه خلق کنيد. انواع طرح‌ها و مدل هاي کاغذديواري مي‌تواند اثرات مختلفي بر محيط آشپزخانه داشته باشد.

نظم و ترتيب را از ياد نبريد
همه‌ي آدم‌ها عاشق آشپزخانه اي تميز و مرتب هستند. شما مي‌توانيد از هر سانتيمتر فضاي آشپزخانه هوشمندانه استفاده کنيد تا تمام وسايل آشپزخانه را به نحوي زيبا و دلنشين کنار هم قرار بگيرند و دکوراسيون داخلي آشپزخانه را زيبا کنند.

رنگ‌هاي مات و مخملي را انتخاب کنيد
رنگ‌هاي مات اين روزها طرفداران زيادي دارد. مي‌توانيد رنگي را انتخاب کنيد که با شخصيت‌تان هم‌خواني داشته‌باشد. اين نوع رنگ‌ها به دکوراسيون داخلي آشپزخانه حس آرامش و راحتي مي‌دهند.

12 راهکار جذاب براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه

12 راهکار جذاب براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه

12 راهکار جذاب براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه

12 راهکار جذاب براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه

۱۲ راهکار براي زيبايي دکوراسيون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *