جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون اتاق غذاخوری | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,نورپردازی

368
دکوراسیون اتاق غذاخوری | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,نورپردازی


دکوراسیون آشپزخانه
,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

دکوراسیون اتاق غذاخوری :

برقراری دکوراسیون در فضایی محدود، از جمله چالش هایی ست که در طراحی دکوراسیوان داخلی هر بخش نمود خواهد یافت. نکته ی قابل توجه این جاست که پیروی از الگوها و قواعد کوچک می تواند به برطرف نمودن این مشکل بیانجامد. بهره گیری از دکوراسیون های تلفیقی، طراحی های مینیمال و هم استفاده درست و جای گذاری به جای ادوات می تواند با صرف هزینه های نه چندان زیاد، این خلا را پوشش دهد.

در زیر به نمونه هایی از این موضوع در طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری اشاره خواهیم کرد.

دکوراسیون اتاق غذاخوری ۱ :

همانطور که در دکوراسیون اتاق غذاخوری پیش رو پیداست، رنگ بندی سفید موجود در دکوراسیون آشپزخانه تا به بخش غذاخوری ادامه یافته و یکپارچگی خوبی را میان دو بخش بوجود آورده است. همچنین به سبب ادوات مدرن استفاده شده در آشپزخانه، ادوات حاضر دراتاق پذیرایی از جمله میز غذاخوری مدرن در دکوراسیون استقرار یافته است. نورگیر محدود موجود نیز طراح را بر آن داشته تا با بهره گیری از میز شیشه  ای، گردش انرژی در این بخش را تسهیل نماید.

دکوراسیون اتاق غذاخوری :

دکوراسیون اتاق غذاخوری ۲ :

در فضای محدود موجود، بهترین طرح ریزی دکوراسیون، استفاده از طراحی مینیمال بوده است که به خوبی در دکوراسیون غذاخوری فوق قابل مشاهده است. استفاده از ادوات و مبلمان غذاخوری ساده توانسته است با صرف هزینه ای اندک، صمیمت را در حضور نورگیر گسترده ی مجاور و به هنگام صرف غذا برای کاربران به ارمغان آورد. همچنین برای جلوگیری از یکنواختی و خشکی دکوراسیون در کنار شاداب بنظر رسیدن غذا، تابلویی ساده و در ابعاد بزرگ، در دل این دکوراسیون مستقر شده است.

دکوراسیون اتاق غذاخوری :

دکوراسیون اتاق غذاخوری ۳ :

همچون غذاها که هریک مخاطبان خاص خود را در هر وعده ی غذایی طلب می کنند، افراد نیز در مواجهه با هر دکوراسیون داخلی، انتظارهای متفاوتی از آن خواهند داشت. استفاده از دو سبک مبلمان در طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری مورد بررسی توانسته در کنار زیبایی،‌ نظرهای مختلف را گرد هم آورد و نیز با استفاده از چراغ های آویز متعدد و نورپردازی موضعی سعی شده است که کنترل نور در اختیار کاربران فضا و با تاکید بر فعل غذا خوردن صورت پذیرد و فضایی صمیمی را در صرف وعده های غذایی بوجود آورد.

دکوراسیون اتاق غذاخوری :

دکوراسیون اتاق غذاخوری ۴ :

فضای پیش روی آشپزخانه که در مجاورت نورگیری گسترده و با نمایی سرسبز و طبیعی واقع شده است؛ دست طراح را باز می گذارد که با راحت ترین و ساده ترین امکانات و ادوات بتواند دکوراسیون داخلی مورد نظر خود را پیاده سازی نماید. طراحی و استقرار منظم و محدود ادوات حاضر در بخش غذاخوری به موجب جلوگیری از ایجاد آشفتگی در فضا صورت پذیرفته و ذهن کاربر را برای  لذت بردن از نمای پیش رو، آشفته نکرده است. همچنین در حضور دکوراسیون آشپزخانه سعی شده تا با استفاده از رنگ بندی های هماهنگ، یکپارچگی و به تبع آن نظم محیط حفظ گردد.

دکوراسیون اتاق غذاخوری :

دکوراسیون اتاق غذاخوری | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,نورپردازی

دکوراسیون آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *