جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

ترکيب رنگ کابينت ودکوراسيون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور

575
ترکيب رنگ کابينت ودکوراسيون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور


دکوراسیون آشپزخانه
,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

انتخاب ترکيب رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه

از رنگ هاي زننده اجتناب کنيد

اگر مي‌خواهيد بعدا از انتخاب رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه پشيمان نشويد به اين نکات توجه کنيد.

آشپزخانه قلب خانه است، جايي است که غذا را در آماده مي‌کنيد و حتي خاطرات زيادي برايتان خلق مي‌کند. بنابراين خيلي منطقي است که ترکيب رنگ آشپزخانه شما بازنماي سليقه و شخصيت شما است. درست است؟ جواب اين سوال هم مثبت است هم منفي.
هرچند ممکن است يک ترکيب رنگ خاص قلب شما را طپش بياورد، اما دلايل زيادي وجود دارد که يک ترکيب رنگ خنثي را براي کابينت و دکوراسيون آشپزخانه انتخاب کنيد. بسياري از طراحان حرفه‌اي اتفاق نظر دارند که استفاد از رنگ هايي مانند سفيد ، بژ ، يا خاکستري به عنوان رنگ اصلي کابينت و دکوراسيون آشپزخانه نه تنها طيف گسترده‌اي از رنگ‌هاي مکمل را براي شما باز مي‌کند بلکه ارزش خانه‌تان را نيز بالا مي‌برد.
عاملي که باعث مي‌شود هرگز پشيمان نشويد.

انتخاب ترکيب رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه

رنگ‌هايي که متعلق به دوره‌ي زماني خاصي نيستند مي‌توانند انتخابي عالي باشند، چه براي خانه‌ي رويايي‌تان، چه هنگامي که قصد فروش خانه را داريد. آشپزخانه فضايي است که خريداران خانه خودشان را در آن تصور مي کنند. هرچند ممکن است شما تصور کنيد انتخاب رنگ کابينت بنفش يک انتخاب آسماني است، اما شايد ديگران فکر کنند اين رنگ ترس‌آور است و اين ممکن است مانعي بزرگ براي فروش خانه‌تان باشد.

انتخاب ترکيب رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه

انعطاف‌پذيري رنگ هاي خنثي
آيا انتخاب رنگ هاي نرم و خنثي يعني بايد ون گوگ درون‌تان را سرکوب کنيد؟ نه لزوما اين‌طور نيست. يک آشپزخانه با ترکيب رنگ خنثي مانند يک بوم نقاشي است و مي‌توانيد هر زمان که خواستيد سليقه‌ي شخصي‌تان را با استفاده از اکسسوري ها، وسايل دکوري، قالچه‌ها و غيره در آن اعمال کنيد. حتي يک گلدان پر از گل‌هاي تازه مي‌تواند به ترکيب رنگ کابينت حال و هواي تازه اي بدهد. رنگ هاي خنثي براي کابينت و دکوراسيون آشپزخانه زمينه را براي ترکيب کردن انواع رنگ ها فراهم مي‌کند، از رنگ هاي روشن و آرامبخش گرفته تا رنگ هاي شاد و زنده.
طرح و بافت‌ها نيز تاثير زيادي بر يک آشپزخانه با رنگ خنثي دارد. ترکيبي از متريال‌ها با سطوح خارجي مختلف از قبيل زبر يا صاف، مات يا براق و غيره تضاد ديداري ايجاد مي‌کند و در طول روز نور را به شيوه‌هاي مختلف بازتاب مي‌دهد.

۲٫ استفاده از رنگ براي تکميل سايز آشپزخانه
يکي ديگر از عوامل مهم و موثر در انتخاب ترکيب رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه ، متراژ آشپزخانه است. اگر فضاي آشپزخانه شما کوچک است، از رنگ‌هاي روشن‌تر براي کابينت ، ديوارها و صفحه کابينت استفاده کنيد. رنگ هاي سفيد ، استخواني، يا کرم نور را بازتاب مي‌دهد و کمک مي‌کند يک آشپزخانه کوچک، بزرگ‌تر و جادارتر ديده شود.
هم‌چنين رنگ هاي خنثي براي آشپزخانه هاي اپن بسيار مناسب است. اگر آشپزخانه شما بخشي از يک طراحي فوق‌العاده‌ي يک اتاق است، به ياد داشته باشيد رنگي که انتخاب مي‌کنيد بايد با ترکيب رنگ دکوراسيون آن اتاق هم‌خواني داشته باشد.

۳٫ روش‌هاي غيردائمي براي افزودن رنگ به دکوراسيون آشپزخانه
انتخاب رنگ خنثي براي کابينت شما را قادر مي‌سازد به جاي اين‌که به يک طرح تک رنگ پايبند باشيد بتوانيد رنگين‌کماني از رنگ‌ها را در آشپزخانه خود پياده کنيد. يکي از روش‌هاي غيردائمي براي اين کار انتخاب رنگ پرده و روکش‌هاي صندلي به نحوي است که انرژي بيش‌تري به فضا بدهد. يک تابلوي زيبا و خيره‌کننده، قاليچه‌اي چند رنگ، يا کلکسيوني از ظروف سفالي که در يک شلف چيده شده‌است به آشپزخانه شما نمايي منحصر به‌فرد مي‌دهد و رنگ اين موارد مي‌تواند مکمل رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه باشد. هم‌چنين هر وقت اراده کنيد مي‌توانيد به راحتي با تعويض آن‌ها در ترکيب رنگ دکوراسيون آشپزخانه تغيير ايجاد کنيد.
۶٫ بهترين ترکيب رنگ هاي خنثي
شايد رنگ‌هاي خنثي متعلق به دوره‌ي زماني خاصي نباشند، اما برخي ترکيب ها واقعا جديد و جذاب به نظر مي‌رسد. براي مثال ترکيب رنگ خاکستري و سفيد يک انتخاب بسيار زيبا و جذاب است. متريال‌هاي طبيعي زيادي با اين رنگ ها وجود دارد که در کنار هم نماي زيبايي خلق مي‌کند و همه‌ي رنگ‌ها در کنارشان بسيار باشکوه ديده مي‌شود.

کابينت و دکوراسيون آشپزخانه چيزي است که مدت زيادي بايد با آن زندگي کنيد، بنابراين مهم است هنگام انتخاب رنگ آن بسيار دقت کنيد تا بتوانيد به مدت طولاني در آشپزخانه خود احساس راحتي کنيد.

انتخاب ترکيب رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه

انتخاب ترکيب رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه

انتخاب ترکيب رنگ کابينت و دکوراسيون آشپزخانه

ترکيب رنگ کابينت ودکوراسيون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکور

دکوراسیون آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,کابینت آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,چیدمان آشپزخانه,دکور آشپزخانه,دکوراسیون داخلی منزل,دکور منزل,طراحی داخلی منزل,نورپردازی منزل,چیدمان منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی کابینت آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *