جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

آموزش نورپردازی حمام و دستشویی | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون منزل

566
آموزش نورپردازی حمام و دستشویی | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون منزل


دکوراسیون داخلی حمام
,دکور داخلی حمام,چیدمان حمام,طراحی حمام,طراحی دکوراسیون حمام,طراحی دکوراسیون داخلی حمام,نورپردازی حمام,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون منزل,دکور منزل,چیدمان منزل,نورپردازی منزل,دکوراسیون مدرن,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی,دکور داخلی دستشویی,دکوراسیون دستشویی,نورپردازی دستشویی,آینه کاری حمام

آموزش نورپردازی مکان های مختلف خانه – حمام و دستشویی

در حمام و دستشویی، ارائه یک منبع خوب از روشنایی در هر دو طرف آینه جهت نظافت، آرایش و اصلاح کردن بسیار مهم است. لامپ ها و چراغ های حباب دار یک روشنایی عالی را ارائه خواهند کرد که هم باعث به وجود آمدن سایه نمی گردد و هم باعث خیرگی چشم ها نمی شود. در حمام ها و دستشویی های کوچک، لامپ های آینه نور کافی را برای کل محیط فراهم می کنند.

آموزش نورپردازی مکان های مختلف خانه - حمام و دستشویی
در حمام ها و دستشویی های بزرگ تر، یک لامپ سقفی اضافه برای تامین روشنایی محیط پیشنهاد می شود. در اینگونه محیط ها، لایه بندی نورپردازی، برای دستیابی به یک روشنایی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.
برای آینه های کوچک، چراغ های دیواری تزئینی روشنایی مناسب را برای هر دو طرف صورت، به نحوی مناسب و مساوی تامین می کند. آموزش نورپردازی مکان های مختلف خانه - حمام و دستشویی

همچنین لامپ های خودبینی قرار گرفته در بالای آینه (Vanity Fixtures above the mirror)، می تواند یک منبع روشنایی بسیار مناسب باشد. منابع روشنایی مجهز شده با لامپ های رشته ای هالوژن، LED و یا لامپ های فلورسنت فشرده (معروف به کم مصرف) قرار گرفته درون حباب های شیشه ای و آباژورها می توانند یک روشنایی به مراتب تاثیرگذار را ارائه دهند.

آموزش نورپردازی مکان های مختلف خانه - حمام و دستشویی

نوارهای روشنایی در اطراف آینه های حمام همراه با لامپ های بدون محافظ (حباب) برای سال های زیادی یک راه حل پرطرفدار جهت نورپردازی بوده است. این لامپ ها هنوز هم در دسترس هستند، هرچند که اکنون انواع زیادی از دیگر لامپ ها در دسترس هستند که می توانند یک روشنایی بسیار مناسب را بدون تابش خیره کننده ارائه دهند.
وان و محوطه دوش را می توان توسط قرار دادن یک لامپ توکار سقفی (recessed downlight) به خوبی نورپردازی نمود. لامپ هایی که درون محوطه دوش بکار می روند باید قابلیت استفاده در مکان های مرطوب و خیس را داشته باشند. می توان از اینگونه لامپ ها در مکان های دیگر مانند بالای وان ها و همچنین اتاق های سونا نیز استفاده کرد.

آموزش نورپردازی حمام و دستشویی | طراحی دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی حمام,دکور داخلی حمام,چیدمان حمام,طراحی حمام,طراحی دکوراسیون حمام,طراحی دکوراسیون داخلی حمام,نورپردازی حمام,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون منزل,دکور منزل,چیدمان منزل,نورپردازی منزل,دکوراسیون مدرن,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی,دکور داخلی دستشویی,دکوراسیون دستشویی,نورپردازی دستشویی,آینه کاری حمام

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *