- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

عنصر های مهم طراحی دکوراسیون فست فود

نازنین داددوست
872
رای نویسنده
4از1
عنصر های مهم طراحی دکوراسیون فست فود | طراحی دکوراسیون فست فود | دکوراسیون فست فود

عنصر های مهم طراحی دکوراسیون فست فود,طراحی دکوراسیون فست فود,دکوراسیون فست فود,راه اندازی فست فود,بهترین دکوراسیون فست فود,طراحی داخلی فست فود,دکور فست فود

 

 

عنصر های مهم طراحی دکوراسیون فست فود

 

سایه ها و نورپردازی :

نور را می توان برای طراحی و ایجاد محیط های مختلفی در فست فود به کار گرفت. سایه ها و به کارگیری انواع چراع های مختلف می تواند ویژگی های به القوه ای به فضای حاضر دهد.

سایه ها تاثیر فراوان و نفوذپذیری در خلق و خوی مهمانان دارد. روشنایی نیز تاثیر فراوانی بر روی مشتریان می گذارد به طوریکه نور روشن می تواند مردم را خوشحال و شاداب کند و نور تاریک و تیره می تواند در روحیات مردم تاثیر بگذارد و آنان را غمگین و اندوهگین می کنند.

رستوران ها و فست فود باید چراغ های روشن استفاده کنند. منابع مختلف روشنایی وجود دارد که می تواند در یک رستوران یا فست فود مورد استفاده قرار بگیرد. باید تا آنجا که امکان دارد روشنای و نور مکان را جوری تنظیم کنیم که هم در مصرف انرژی صرفه جویی گردد و هم روشنایی کاملی را در یک فست فود و رستوران دارا باشیم.

 

انتخاب رنگ :

بسیاری از عوامل وجود دارد که در طراحی دکوراسیون یک فست فود و رستوران تاثیر فراوانی دارد. انتاخب رنگ مناسب برای فضای فست فود و رستوران بسیار مهم و حیاطی است.

نور و رنگ هریک بر روی یکدیگر تاثیر فراوانی می گذارد. رنگ در طراحی دکوراسیون ممکن است به صورت تیره و گرم باشد که باعث جذب حرارت می گردد و در حالی که رنگ نور و روشنایی موجود را نیز منعکس می کند. در یک فست فود و رستوران به رنگ بسیار باید اهمیت داد زیار رنگ باید با موضوع و فضای آن منطقه مناسبت داشته باشد و بسیار این قضیه مهم است.

 

انتخاب مواد :

در حالی که در طراحی دکورسیون یک رستوران یا فست فود نکات اصلی و اساسی که باید همیشه در ذهن داشته باشید تا خلاقیت بتوانید به ارمغان بیاورید.

سعی کنید با استفاده از مواد مختلف به طوری که طعم لذیذی را برای غذاهای شما در فست فود ، رستوران و دیگر غذاخوری ها وجود دارد ایجاد کنید.

طراحی بیرونی :

نگاه بیرونی از یک محل به طور مستقیم مربوط به ادراک و ذهنیات مشتری تاثیر گذار می باشد.طراحی فضای بیرون یک ارتباط مستقیمی به درک مشتری و آنچه را در ذهن خود در مورد طراحی داخلی ایجاد می کند و برای سلول های مغز وی منعکس می کند.

همین انعکاس فضای بیرون بر روی ذهن مشتری می تواند نقش موثری بر افزایش تعداد مشتری و در قبال آن افزایش درآمد را خواهد داشت.

طراحی فضای بیرونی خود دارای قسمت های مختلفی می باشد که به ترتیب نشستن در مقابل فست فود یا طراحی نما ، پارکینگ، باغ ها و کمربند سبز و یا نام و آرم های موجود بر روی در و دیوار بیرونی و ورودی است.

 

طراحی داخلی :

فضای داخلی از یک محل برای سرو غذای سریع با فضای جذاب و پر جنب و جوش می باشد . زیرا مردم می خواهند برای غذای که در محل مورد پسند خود صرف می کنند را با لذت میل نمایند.

فضای داخلی شامل نقاشی ، اثار هنری , مبلمان , علائم روی درب و پنجره و … می شود که در این فضا باید سعی شود که خلاقیت بیش از حدی به کار گرفته شود و به بهترین نحو ممکنه بر روی مشتری تاثیر بگذارد.

 

 

 

عنصر های مهم طراحی دکوراسیون فست فود | طراحی دکوراسیون فست فود | دکوراسیون فست فود

عنصر های مهم طراحی دکوراسیون فست فود,طراحی دکوراسیون فست فود,دکوراسیون فست فود,راه اندازی فست فود,بهترین دکوراسیون فست فود,طراحی داخلی فست فود,دکور فست فود

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *