جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

نکات طراحی دفاتر اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

661
نکات طراحی دفاتر اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

 

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

طراحی داخلی اداری و دفتر کار با 2 نکته خلاقانه

طراحی یک دفتر کار ، به نحوی که محیطی آرام ، منعطف و زیبا را به وجود آورد و تمام نیاز های پرسنل را رفع کند و همچنین محیطی مولد برای یک تیم کاری ایجاد کند ، موضوعی بسیار با اهمیت و غیر قابل چشم پوشی است . استعدادهای نفرات یک تیم که بیشترین ساعات هفتگی خود را در دفتر کار می گذرانند ، در محیطی مناسب و جذاب بهتر بروز می کند ، بنابراین یک سوال اساسی وجود دارد : چرا نباید دکوراسیونی داشت که متناسب با تمام نیازهای یک محیط باشد و امکان بروز بالاترین کارآیی را بدهد ؟
پرسنل یک شرکت با پروژه های مختلفی سر و کار دارند و استرس های کار روزانه هر لحظه در راهند ، پس قطعا بدون یک طراحی دکوراسیون اداری منعطف و اصولی ، آنها نمی توانند بهترین های خود را ارائه دهند و راندمان کاری مجموعه شما افت خواهد کرد .
ما دو پیشنهاد ساده و کاربردی در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید آرامش را به مجموعه کاری تان بیاورید  و طراحی داخلی اداری جذابی داشته باشد :

1 – از فضاهای خود ، استفاده چندمنظوره کنید :

تمام طراحان بنام و کار بلد دکوراسیون داخلی ، این روزها بر استفاده چند منظوره از فضاهای اداری تاکید دارند . منظور ما این است که طراحی داخلی اداری باید به گونه ای باشد که کارمندان به راحتی بتوانند در عین حال که حریم خصوصی خود را دارند ، در کوتاه ترین لحظه و به راحتی وارد همکاری های تیمی شوند ، به اتاق کنفرانس راه داشته باشند و حتی بتوانند با تلفن در فضای کوچک خصوصی صحبت کنند .

این درست است که هر بخش از دفتر کارتان را می توانید برای اهداف کاری منحصر بفرد و خاصی مورد استفاده قرار دهید اما به استفاده چند منظوره از همان فضا هم گوشه چشمی داشته باشدید . در نظر داشته باشید که حتی کوچک ترین دفاتر کار هم می تواند تبدیل به یک محیط منحصر بفرد و درجه یک با کارآیی چندمنظوره شوند .
در طراحی دفتر اداری به سبک کلاسیک ،  فضاها را با تعریف های مشخص و خاصی از هم جدا می کردند و هر فضا اختصاص به یک موضوع خاص داشت اما این روزها دفاتر اداری با پلان باز به این موضوع حمله کرده است و یکی از اصلی ترین اصول آن هم استفاده چند منظوره از فضاها است . همچنین یکی از دلایل اصلی که استفاده از میز کار گروهی در طراحی محیط های اداری روز به روز در حال رشد است ، موضوع استفاده چند منظوره از فضا است .

2 – فضایی برای استراحت را فراموش نکنید :

ساعات استراحت و نیاز به داشتن فضایی برای ریلکس کردن کارمندان در سلامتی و افزایش بهره وری تیم شما بسیار مهم است ( حتی اگر شده این فضا بسیار کوچک باشد و به وسیله یک پارتیشن اداری از گوشه یک فضای دیگر گرفته شده باشد )  . البته که هوای تازه ، فضای سبز و نور طبیعی آفتاب فوق العاده است و همه این ها برای عملکرد بهتر مغز ، اثربخش بودن روزکاری و افزایش خلاقیت بسیار موثر هستند . شرکت های نوآور در سراسر دنیا ، به این موضوع اندیشیده اند و فضاهای باز را به دفاتر کار تبدیل کرده اند .

حتی اگر دفتر کارتان در طبقه چندم یک برج اداری قرار دارد و بخش مناسبی در محیط آزاد برای این موضوع ندارید ، حداقل می توانید بخش کوچکی را با استفاده از پارتیشن به عنوان محیط استراحت اختصاص دهید تا پرسنل بتوانند براحتی و در هر ساعتی از روز که احساس خستگی کردند ، به آنجا رفته و چند لحظه ای را ریلکس کنند تا با انرژی بیشتر و بالاتری به کارشان بازگردند .

طراحی دکوراسیون اداری

اگر در دفتر کارتان فضای باز بلا استفاده ای در اختیار دارید این بهترین فرصت است ، از آن برای جلسات بزرگ ، کنفرانس های خاص و از این قبیل کارها استفاده کنید . اگر این فضا در محیط باز و یا بیرون است ، از مبلمان اداری مقاوم در برابر رطوبت و هوای آزاد و صندلی های گروهی استفاده کنید تا تیم کاری تان بتوانند بخشی از جلسات شان را در این فضا برگزار کنند .
مطالعات نشان داده که هرچه کارکنان ساعات بیشتری از روز را پشت میز کارشان بگذرانند ، خلاقیت و بهره وری کارشان کمتر خواهد بود . پس همین امروز دست به کار شوید و دکوراسیون دفتر کارتان را طوری تغییر دهید که یک فضای هرچند کوچک هم شده برای استراحت وجود داشته باشد .

 

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

 

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *