جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون اداری خاص | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی

1516
طراحی دکوراسیون اداری خاص | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی

طراحی اداری,دکور اداری,دکوراتیو اداری,چیدمان اداری,مبلمان اداری,اصول چیدمان اداری,پارتیشن دفاتر اداری,نورپردازی دفاتر اداری,دکوراسیون اداری,اهمیت نورپردازی,دفتر کار,دکور اتاق رئیس,دکوراسیون اتاق کارمندان,طراحی محیط اداری,نورپردازی لوکس,طراحی فضای داخلی اداری,محیط اداری

ایده های جدید طراحان برای طراحی یک دکوراسیون اداری زیبا و خاص

1 – تخصیص بخشی از فضا به مکانی برای استراحت :
جف میلر ، نیروی کهنه کار شرکت اپل و هرمان میلر که درحال حاضر به عنوان نایب رئیس طراحی در Poppin منصوب شده است، می گوید: تمایلی به سوی ایجاد محیط های کاری منعطف که درست در مقابل ورک استیشن های سخت و غیر منعطف دیروزی بوده را پیش بینی می کنم .

میلر می گوید : ” دفاتر کار اداری راحت تر و آرام تر خواهند شد و با استفاده از پارتیشن اداری همکاری جمعی در محیطی عاری از تنش شکل می گیرد . کسب و کار ها از این پس مجبور خواهند بود که فضایی را به سالن استراحت اختصاص دهند تا کارها و مسئولیت ها لذت بخش تر باشند.”
2 – محیط کار را با رنگ ها منظم کنید :
جف میلر می گوید : من به شدت اعتقاد دارم که اگر به محیط های کاری با رنگ ها نظم ببخشید ، افکار شما سازمان یافته تر و جذاب خواهند شد . او به مطالعات و تحقیقات زیادی استناد می کند که نشان می دهند رنگ ها ، شادی ، بهره وری و خلاقیت را افزایش می دهد .

در سال 2016 ما شرکت ها و سازمان های زیادی را می بینیم که از رنگ ها به روش های غیر منتظره ای استفاده می کنند و در خط مقدم بکارگیری طیف گسترده ای از رنگ ها در مبلمان و میزهای اداری و یا لوازم جانبی خواهند بود .

دکوراسیون اداری
3- پنهان کردن سیم ها :
Scott Lesizza ، مدیر Workwell Partners می گوید ” یکی از درخواست ها و راه حل های مشتریانش این بوده که سیم ها و در هم و برهمی حاصل از کابل ها را از روی میز های کار هر فرد و اتاق کنفرانس کمتر کنیم . وسایل شخصی ، لپ تاپ ها ، کاغذ های کار و … می توانند در بی نظم به نظر رسیدن میزهای کار موثر باشند .
Lesizza می گوید: حتی اگر یک میز کنفرانس بسیار گران قیمت هم داشته باشید ، اگر سیم های رابط به درستی در زیر میز پنهان نشده باشند فایده ای ندارد . البته تولیدکنندگان مبلمان اداری ، اخیراً خیلی خوب بر روی این مسئله کار کرده اند و راه حل های خوبی برای این مسئله اندیشیده اند .
4 – فضای بیرون را به داخل محیط کار بیاورید :
Lesizza می گوید: طبیعت، این روزها نقش و اهمیت خاصی در طراحی داخلی دارد . استفاده از تاسیسات چوبی اصلاح شده بعنوان کفپوش و یا کفپوش های بتنی ، الگوهای الهام گرفته از طبیعت در دیوار پوش و آثار هنری موجود در محیط ها برجسته تر شده است .

هم چنین از گیاهان به عنوان جداکننده فضا ها می توان بهره برد . این المان ها در سال 2016 به محبوب ترین عناصر طراحی داخلی اداری تبدیل شده اند .

دکوراسیون اداری
5- میزهای گروهی :
Steve Delfino نایب رئیس شرکت های بزرگ بازرایابی و مدیریت محصول zasa می گوید : “مردم بیشتر به دنبال تعامل های چالش برانگیز در محیط کار و یا هر مکان عمومی مثل رستوران ها و هتل ها هستند .

او معتقد است که میزهای گروهی قرن هاست که به عنوان نمادی معنادار در طراحی داخلی استفاده می شود ، نماد خویشاوندی ، نزدیکی و اتحاد که امروزه یکی از ویژگی های محیط در حال تکامل بوده و شرحی از این ویژ گی ها ارائه می کند .
6- ترکیبی از بافت های متنوع :
Delfino می گوید تاکید روزافزون صاحبان مشاغل بر استفاده از متریال و مواد متنوع در فضای کار برای ایجاد محیطی که بر سلامتی و بهره وری تاثیر دارد بسیار قابل تحسین است . متریال های مستحکم و مدرن ، به طراحان دکوراسیون فرصت و شانس جسور بودن ، استفاده از رنگ ها، بافت ها و طراحی محیطی الهام بخش و زیبا را میدهد .

متخصصین بر این اعتقادند که اکنون زمان آن رسیده تا در مسیر تغییرات و تحولات گسترده در طراحی مدرن اداری بیفتیم و بیشترین بهره وری را از کارمندان توقع داشته باشیم . تجزیه و تحلیل های فراوان انجام شده بر روی محیط های کار امروزی ، نشان می دهد که تمایل به گونه ای است، که این محیط ها را بیشتر به یک اتاق فکر و محلی برای تعامل و بهره وری تبدیل کنند .

علاوه بر این ، حاصل مطالعات و بررسی های انجام گرفته ، به تکامل و مدرن شدن هر چه بیشتر محیط های اداری کمک کرده است . این تحولات تاثیر مستقیم بر بهره وری و خلاقیت کارکنان دفاتر اداری گذاشته و درآینده نیز تاثیر بیشتری خواهد داشت .

دکوراسیون اداری

دکوراسیون دفتر اداری,دکوراسیون داخلی دفاتر اداری,عکس دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اداری دفتر وکالت,دکوراسیون دفتر کار اداری,دكوراسيون دفتر اداري,دکوراسیون داخلی دفتر وکالت,دکوراسیون دفتر کار وکالت,عکس دکوراسیون دفتر وکالت,دکوراسیون اداری دفتر وکالت,طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت,دکوراسیون دفتر وکالت,طراحی دکوراسیون دفتر وکالت,مدل دکوراسیون دفتر وکالت,دکوراسیون مطب دندانپزشکی,دکوراسیون مطب پزشک,دكوراسيون مطب,دكوراسيون مطب دندانپزشكي,دکوراسیون مطبخ,دکوراسیون مطب فیزیوتراپی

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *