جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

ویژگیهای مبلمان اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری, دکور

1179
ویژگیهای مبلمان اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری, دکور

طراحی اداری,دکور اداری,دکوراتیو اداری,چیدمان اداری,مبلمان اداری,اصول چیدمان اداری,پارتیشن دفاتر اداری,نورپردازی دفاتر اداری,دکوراسیون اداری,اهمیت نورپردازی,دفتر کار,دکور اتاق رئیس,دکوراسیون اتاق کارمندان,طراحی محیط اداری,نورپردازی لوکس,طراحی فضای داخلی اداری,محیط اداری

اطلاعاتی در مورد قاب اصلی نشیمن و مبلمان اداری

توضیحاتی در مورد قاب اصلی نشیمن
یکی از بخش های اصلی مبلمان اداری که در تعیین قیمت مبل نقش اساسی دارد قاب اصلی نشیمن است. که معمولا این قاب ها باید از جنس چوب های سخت و استیل و تخته های لمینت یا پلاستیک فشرده ساخته شوند که در استحکام مبل نقش اساسی دارد.قاب های مبل معمولا قابل روئیت نیستند.

اگر به پد مبل فشار بیاورید و قاب مبل در این فشار حس شود به این معناست که پس از مدت کوتاهی باید آن را دور بیندازید.و حتمن قبل از خرید یک بار روی مبل نشسته و اطمینان حاصل کنید که پد بالشتک همه جا یکسان است و پستی و بلندی ندارد.

تست مبلمان اداری موردی قبل از خرید

قبل از خرید میزهای شیشه دار، ابتدا شیشه را روی میز قرا دهید و مطمئین شوید که شیشه روی میز کاملن صاف می ایستد.و همچننی میز نیز توانایی نگه داشتن شیشه را داشته باشد. برای این نوع میزها معمولا از پنل های شیشه ای استفاده می کنند که ضخیم و مقاوم باشد و در حین استفاده ی روزمره نشکسته و لب پر نشود.
معمولا طراحی های روی میز و ویترین برای چشم گیر بودن کار بسیار مهم است.پرداخت و مهذب کاری نشانه ای از کیفیت بالای این محصولات می‌باشند. مهذب کاری در قسمت بالایی و طرفین و جلو و پشت محصول از مهمترین انواع آن است. وجود هر گونه شکاف یا برآمدگی حبابی شکل روی بدنه ی میز قفسه ها از نشانه ی کیفیت پایین کار است

قبل از خرید حتما به مواردی همچون طریقه ی اتصال قسمت های مختلف محصول به هم توجه داشته باشید که فقط با چسب و میخ این کار انجام نشده باشد.

صندلی ها را از داخل میز بیرون کشیده و تست کنید که لقی نداشته باشد و کشوها به راحتی بیرون آمده و بسته شوند.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

 انواع مبلمان هاي اداری خاص :

در این مقاله به توضیح و شرح  مبلمان های اداری خاص می پردازیم.

همانطور که از اسم آن برمی آید این نوع مبلمان اداری به دلیل استفاده های خاصی که از آن می شود بسیار متفاوت از گروه قبلی است.
این نوع مبلمان اداریها معمولا در بخش های ساختمانی بکار می روند که این محصولات چوبی  معمولا حالت نصبی دارند و جزو تجهیزات ساختمانی به حساب می آیند و تقریبا در همه ی فضاها و محیط ها از جمله مسکونی و اداری می توان از آن ها استفاده کرد. همانند در و پنجره ها، دیوار کوب ، انواع پارکت و غیره . این گروه نیز مانند دو گروه قبلی از نظر طراحی و تولید مشابه گروه مدرن و کلاسیک هستند.

این نوع مبلمان بنا بر فضاهایی که قرار است در آن استفاده شود به گروه های زیر تقسیم می شود:

فضای ساختماني :
این نوع مبلمان همانطور که در قسمت های اول مقاله ذکر شد،حالت نصبی دارند، مانند:پلکان چوبی ، پارکت ، در و پنجره، ستون ، کفپوش و غیره.

هتل :
اگر توجه کرده باشید این نوع مبلمان ها تلفیقی از دو دسته ی اول مسکونی و اداری هستند.ولی به دلیل کاربرد خاص نسبت به آن دو گروه در دسته ی مبلمان خاص قرار می گیرند.

آمفي تئاتر و سالن هاي كنفرانس :
این نوع مبل و مبلمان نیز به دلیل کارکرد خاص ، نحوه ي ساخت و نصب آكوستيك آن باعث شده كه مبلمان اين فضاها نیز متمایز از گروه های قبلی باشد

بهترین اصول چیدمان مبل در منزل

در این مقاله مبلمان و دکوراسیون منزل قصد داریم بهترین اصول چیدمان مبل را در منزل بررسی کنیم.

تضاد  ها را در چیدمان مبل منزلتان به نمایش بگذارید: اگر مبلمان شما مدرن و خطی است آن را به دور یک میز گرد قرار دهید. اگر مبلتان شکل منحنی دارد آن را با یک قطعه زاویه دار  کاملا هماهنگ کنید.

تنوع رنگ  را در صول چیدمان مبل در منزل حتما رعایت کنید- البته می توانید از یک اثر هنری برای نمایش این توازن در سمت دیگر اتاق نیز استفاده کنید و تاحد امکان از قرار دادن دو مبل هم اندازه در کنار یکدیگر برای جلوگیری از یکنواختی , خودداری کنید.

با قرار دادن یک مبل و مبلمان های بزرگ یا بلند در یک طرف و قرار دادن یک مبل با قد و اندازه مشابه در طرف دیگر فضا را برای چیدمان مبل های دیگر مهیا کنید. به اینن نکته توجه کنید که  اندازه مبلمان در سراسر اتاق باید متفاوت باشد.

 

عکس طراحی داخلی اداری,عکسهای طراحی داخلی اداری,طراحی داخلی فضاهای اداری,دکوراسیون داخلی فضای اداری,معماری داخلی فضای اداری,دکوراسیون داخلی فضاهای اداری,معماری داخلی فضاهای اداری,طراحی و دکوراسیون داخلی فضای اداری,کاتالوگ طراحی داخلی اداری,دکوراسیون داخلی اداری مدرن,طراحی داخلی مراکز اداری,دکوراسیون داخلی محیط اداری,طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری,طراحی معماری داخلی اداری,طراحی داخلی واحدهای اداری,دکوراسیون داخلی واحدهای اداری,طراحی داخلی واحد اداری,دکوراسیون دفاتر اداری,دكوراسيون دفاتر اداري

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *