جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

نمونه ای از طراحی های دفتر کار | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی

1637
نمونه ای از طراحی های دفتر کار | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

طراحی و اجرای دفتر کار خانم دکتر شریعتی

با افزایش سطح آگاهی مدیران در خصوص طراحی داخلی فضاهای اداری ، به آسانی می توان به سطح کیفی مطلوب کاری دست یافت. طراحی داخلی این دفتر کار که در منطقه شریعتی شهر تهران واقع شده است، توسط تیم طراحی و معماری داخلی آرتیما به سبک پست مدرن انجام شده است. از آن جایی که برای سرکار خانم دکتر شریعتی فاکتورهای نظم و مجلل بودن محیط عواملی مهم محسوب می گردید، کارشناسان گروه طراحی آرتیما از سبک پست مدرن برای طراحی استفاده نمودند. پست مدرن سبکی است که با زیر سوال بردن خردگرایی محض، عملکرد گرایی و عدم توجه به سنت و فرهنگ در معماری مدرن، پدید آمد. این سبک حال و هوای کلاسیک دارد. پست مدرنیست ها معتقدند که در طراحی هر مجموعه ای سبک کلاسیک حرف اول را می زند. به همین خاطر کلیه طراحی های پست مدرن ظاهری شبیه به سبک کلاسیک دارند. در این سبک بیشتر از رنگ های شارپ استفاده می گردد.

استفاده از سبک پست مدرن باعث گردیده تا احساس شکوه و بزرگی در فضا ایجاد گردد. معمولا تقارن میان نحوه چیدمان اجزا در این سبک رعایت می گردد. مساحت دفتر کار خانم دکتر شریعتی 60 مترمربع می باشد. در جهانی که ما در آن زندگی می کنیم هزاران رنگ و تونالیته مختلف وجود دارد که همین امر باعث می گردد تا زندگی برای ما جذاب تر شود. هرکدام از رنگ ها به دلیل ویژگی های خاص خود منشایی مهم برای افزایش سلامت روح و جسم افراد به شمار می آیند. طراحان آرتیما با داشتن شناختی کامل از رنگ ها به سبب تاثیرات روانشناسانه در مقوله معماری داخلی و طراحی دکوراسیون اقدام به طراحی می نمایند.

طراحی دکوراسیون دفتر کار

معماران گروه طراحی داخلی آرتیما برای طراحی داخلی دفتر کار خانم دکتر شریعتی بر اساس ارزیابی های روانشناسی شخصیتی از رنگ قهوه ای و رنگ کرم بر اساس اصول صحیح کاربردی از رنگ ها در چرخه رنگ استفاده نمودند. رنگ های قهوه ای و کرم هردو جز رنگ های خنثی گرم هستند.
معماری فضای اصلی که به عنوان پس زمینه ای برای اسباب و لوازم دکوراسیونی محسوب می گردد، امری مهم در طراحی فاز اولیه تلقی می گردد. رعایت این اصول استاندارد باعث می گردد تا انتخاب وسایل برای چیدمان آسان تر گردد.
استفاده از متریال چوب به رنگ قهوه ای باعث گردیده تا فضا مجلل تر به نظر برسد.
استفاده از دیوارپوش های چوبی، گرانیت، لوسترهای طلایی، مبلمان چرمی، همه بیانگر سبک پست مدرن هستند.
اتاق مدیریت یکی از مهم ترین بخش ها در فضاهای اداری محسوب می گردد. طراحی این فضا براساس نوع کاربری آن و متناسب با فاکتورهای روانشناسی مدیریت و مراجعین انجام می گیرد. همان گونه که در عکس ها مشاهده می نمایید از مبلمان لمسه دوزی شده به منظور رعایت اصول سبک پست مدرن استفاده شده است. شکل فیزیکی آباژورها در نوع چیدمان بسیار مهم می باشند، زیرا آباژورها جز عناصر تزیینی منزل به شمار می آیند. طراحان آرتیما ارتفاع، پهنا و شکل آباژور ها را در هنگام طراحی مد نظر قرار دادند. طراحان آرتیما به دلیل گرد بودن میز آباژور کلاه گرد را برای آباژورها انتخاب نمودند. همان طور که مشاهده می نمایید پایه آباژورها نیز به صورت بیضی شکل در نظر گرفته شده است. این آباژورها زیبایی خاصی به فضا بخشیده اند.
یکی از وسایل تزیینی پرکاربرد مهم برای میز گلدان وسط میز است. انتخاب گلدان نوع گلدان تزیینی بسیار مهم می باشد.
استفاده از فرش به سبک سنتی باعث شده تا محیط روح و جانی تازه به خود گیرد.

طراحی دکوراسیون دفتر کار

اتاق کنفرانس یکی دیگر از بخش های مهم در این فضا می باشد. متراژ این اتاق یکی از مهم ترین عوامل در طراحی آن می باشد. تمامی وسایل به کار گرفته شده در این سبک از فرم هایی که متریال گذشته یا نقوشی از گذشته در آن به کار رفته، استفاده شده است. استفاده از نورغیرمستقیم و طبیعی بهترین نوع نور برای اتاق کنفرانس می باشد. علت استفاده از تکنیک قراردادن آینه در سقف توسط معماران آرتیما بزرگ تر نشان دان فضا می باشد. طراحی آینه ها در سقف به گونه ای می باشد که از ایجاد حس یکنواختی و خستگی در محیط جلوگیری بعمل می آورد.
به منظور فراهم نمودن راحتی مراجعین در سالن انتظار از مبل های راحتی به سبک کلاسیک استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون دفتر کار

طراحان آرتیما از کتابخانه ای چوبی به سبک پست مدرن به عنوان پارتیشنی برای جدا نمودن دو فضا استفاده نمودند. قفسه های چند ضلعی توخالی با اشکال هندسی نشان دهنده سبک کلاسیک می باشند.
معماران آرتیما به منظور رعایت اصل فضاسازی در معماری داخلی، با استفاده از چوب قهوه ای فضای کاری منشی را نسبت به سایر قسمت ها مشخص نموده اند. همان طور که در عکس مشاهده می نمایید نورپردازی در این قسمت به نحوی انجام شده که کاربر ان با استفاده از نور کافی و با آرامش خاطر به انجام امور بپردازد.

طراحان آرتیما در فضاهای اداری برای بالابردن میزان راندمان کاری توجهی ویژه به نورپردازی فضا می نمایند. نورپردازی فضاهای اداری اصولی خاص دارد، به طور مثال محل های تردد و ورود و خروج باید به صورتی یکنواخت روشن شوند. همان طور که در عکس مشاهده می نمایید تمام فضاهای تعریف شده به طور یکسان از نور طبیعی بهره مند شده اند، بنابراین به منظور تامین نور کافی در هر قسمت به طور کامل تمام اصول نورپردازی استاندارد رعایت شده است.

طراحی دکوراسیون دفتر کار

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *