جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طرح هایی برای دکوراسیون دفاتر اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری

744
طرح هایی برای دکوراسیون دفاتر اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

طرح هایی برای دکوراسیون دفاتر اداری

طراحی دکوراسیون این لابی مدرن می باشد و نور پردازی در آن به شدت چشم گیر است. رنگ سفیدی که برای میز پذیرش و صندلی در نظر گرفته است و طراحی که برای دیوارها انجام شده است محیط را جذاب و گرم و دلنشین کرده است. انتخاب کف پوشی مناسب در وسیع تر نشان دادن محیط نیز موثر بوده است. وجود آباژور در کنار هر صندلی نیز از دیگر تمهیداتی است که نور لازم را برای هر فرد فراهم کرده است. طراحی که برای پوشش دیوار ها استفاده شده به شدت تاثیر گذار است به گونه ای که افراد حاضر دراین محیط احساس کسلی و یکنواختی نخواهند داشت.

طراحی دکوراسیون اداری

 

در دکوراسیون این لابی آن چه در نگاه اول به چشم می آید مبلمانی است که در این مجموعه استفاده شده است.مبلمانی راحت و شیک که فضا را ملموس تر کرده است. یکنواختی که مبلمان با دیگر عناصر موجود در محیط دارد به شدت در ایجاد حس آرامش و امنیت به شخصی که در این فضا قرار می گیرد کمک می کند. جدا سازی این اتاق انتظار از قسمت های دیگر نیز به گونه ای انجام گرفته که پیوستگی موجود در بین این مجموعه همچنان بر قرار است .

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری با استفاده از رنگ سفید

رنگ سفید اغلب برای اتاق انتظار توصیه می شود .تاثیر این رنگ از جهت روان شناسی بر روی افرادی که در این محیط قرار می گیرد غیر قابل انکار است. رنگ سفید نشانه پاکی و آرامش است. طراحی میز پذیرش و سقف با هم هماهنگ است و منجر به ایجاد هارمونی در فضا شده است . در این طراحی برای بزرگتر و دلباز تر نمودن محیط از شیشه برای ارتباط با دیگر قسمت های دفتر کار استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون اداری

 

دکوراسیون متفاوت برای اتاق انتظار که در عین سادگی بسیار شیک نیز به نظر می آید. از فضایی نه چندان بزرگ به شکلی مناسب استفاده شده است. با هزینه ای نه چندان زیاد فضایی مناسب را برای مهمانان ایجاد کرده است. رنگ های گرمی همچون زرد و نارنجی در کف پوشی که در اتاق استفاده شده است به لطافت محیط کمک کرده است. رنگ قهوه ای برای صندلی نماد ثبات و بر گرفته از رنگ های طبیعی است در کنار این رنگ هایی که در کف پوش استفاده شده مناسب است. در روبروی صندلی ها نیز تابلویی نصب شده که محیط را از یکنواختی خارج می کند.

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری با مبلمان سبز

در دکوراسیون این اتاق انتظار انتخاب شکل و رنگ مبلمان بسیار قابل توجه است. رنگ سبزروشن الهام بخش تازگی و شادابی برای محیط است و به افراد حس انرژی می دهد. طراحی های که برای گوشه ای دیوار در نظر گرفته شده است نیز متناسب با رنگ سبز می باشد. کف پوش قهوه ای نیز ترکیب بسیار شایسته ای بارنگ سبز دارد. نور طبیعی که در این اتاق منعکس می شود بر دلچسب نشان دادن این محیط موثر است. این فضا با وجود آن که چندان بزرگ نیست اما به دلیل استفاده از رنگ سبز روشن بزرگتر به چشم می آید.

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی شرکت astral

در طراحی دکوراسیون اتاق انتظار astral از دو رنگ سبز و سفید در ایجاد ترکیبی شاد و روشن استفاده شده شده است. از نظر ذهنی سبز رنگی جوان و امید دهنده است. از ایجاد فشار های روانی می کاهد و فرد هنگامی که در مواجه با این رنگ قرار می گیرد از بار فشارهایی ذهنی آزاد می شود. سبز رنگی پر انرژی است و برای اتاق انتطار توصیه می شود. وجود فضای باز برای تردد راحت تر افراد نیز از دیگر مسائلی است که به آن پرداخته شده است. امکان استفاده از فضایی خصوصی نیز در انتهای سالن انتظار که صندلی های یک نفره قرار دارد به منظور دسترسی به منظره رو به بیرون فراهم شده است.

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری با ترکیب رنگ جذاب

رنگ بنفش و زرد در کنار رنگ سفید ترکیبی زیبا را به وجود آورده است. رنگ زردی که برای طراحی صندلی ها استفاده شده انرژی مثبتی را به محیط تزریق می کند. این رنگ به محیط هیجان و جنب و جوش را هدیه می دهد. رنگ بنفشی که درکناررنگ زرد قرار گرفته محیط را رویایی کرده است.در نور پردازی نیز تمامی مسائلی که برای ایجاد فضایی پر نور وروشن برای همچین اتاقی مورد نیاز است رعایت شده است. در این طراحی به فرد این امکان داده شده است که از منظره ی بیرون بهره ببرد و شیشه های بزرگی که به سمت بیرون نما دارند از ایجاد این حس که فرد در محیطی بسته قرار گرفته جلوگیری می کند و حس ترس ناشی از قرار گیری در محیط های بسته را از بین می برد وذهن را آزاد و خالی از هر گونه انرژی منفی نسبت به محیطی که در آن قرار گرفته است می کند و منجر به حس اعتماد در فرد می شود.

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری

هنگامی که فرد در این اتاق انتظار قرار می گیرد حس می کند که به محیطی دوستانه و صمیمی قدم گذاشته است و این در ایجاد اعتماد فرد به مجموعه موثر است. دکوراسیون این فضا گرم و عاری از استرس است و وجود مبلمانی راحت این حس را قوت می بخشد آن چنان که گویا فرد حس می کند در یک فضایی که مشابه با یک اتاق نشیمن است قرار دارد واین سبب ارتباط بیشتر وی با این محیط می شود.

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری

در دکوراسیون این اتاق انتظار رنگی که برای دیوار ها و مبلمان استفاده شده با هم هارمونی زیادی دارد و محیطی بی آلایش و گرم را ایجاد کرده است. در نظر اول نوع مبلمان به فرد حس راحتی را القا می کند و در وی آرامش وآسودگی خیال را ایجاد می کند. هر چند فضا کوچک است اما بسیار به دل می نشیند و انرژی مثبتی را به فرد در هنگام قرار گیری در این اتاق انتظار ایجاد می کند. رنگ پر انرژی قرمز در کنار رنگ سبز مبلمان فضا را رسمی تر کرده است. اما از آن جا که رنگ سبز از رنگ های پر احساس و آرامبخش است و با قرار گیری در این محیط حس اعتماد به فرد منتقل می شود.

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری

اتاقی که در این تصویر می بینید نمونه یک طراحی ساده می باشد و دارای ترکیب رنگی مناسب برای محل کار است. رنگ سفید و سورمه ای و رنگ سبز کدر برای مبلمان به این محیط جلوه خاصی می دهد. رنگ سورمه ای برای ایجاد حس امنیت واعتماد و صلح و در کنار رنگ سفید نماد پاکی و سادگی است و به افرادی که وارد این اتاق می شوند این حس را منتقل می کنند. دراین اتاق انتظار نیز از رنگ سفید برای پرده ها استفاده شده تا نور طبیعی راحت تر از بیرون به محیط داخل منعکس شود .

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری

نمای دیگری از اتاق انتظار قبلی که یک دکوراسیون رسمی را به تصویر کشیده است . یک میز با صفحه ای شیشه ای که گلدان روی آن قرار گرفته است سبب ایجاد محیطی شاد و با طراوت شده است.

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری با استفاده از چوب

در طراحی این اتاق انتظار از چوب برای ایجاد ارتباط با طبیعت استفاده شده است و چوب از آن دست عناصری است که قابلیت دارد با هر نوع رنگ و طراحی ترکیب شود و فضا را ملموس ترکند. در طراحی با چوب دست طراح برای ایجاد طرحی نو و خلاقانه بازاست. در این اتاق تلفیقی از رنگ ها را مشاهده می کنید که به صورت موزون در کنار هم قرارگرفته اند. استفاده از کف پوشی که فضا را روشن می کند ومحیط را بزرگ تر نشان می دهد سبب ایجاد ارتباط مراجع کننده با محیط می شود.

طراحی دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *