جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی یک شرکت معماری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی

745
طراحی داخلی یک شرکت معماری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری Spark

در این بخش، قصد داریم به طراحی داخلی دفتر کار یک شرکت معماری بپرازیم. باید دید یک شرکت معماری معتبر دفتر کار خود را چطور طراحی و معماری خواهد کرد.

در این بخش، قصد داریم به طراحی داخلی دفتر کار یک شرکت معماری بپرازیم. باید دید یک شرکت معماری معتبر دفتر کار خود را چطور طراحی و معماری خواهد کرد. طراحی داخلی یک شرکت طراحی و معماری، بزرگترین ویترینی است که در اختیار کارفرما و مشتری قرار می گیرد تا بر مبنای آن قضاوت کند. شرکت معماری Spark، به عنوان یکی از شرکت های معماری انگلیسی که فعالیتهای آسیایی خود را گسترش می دهد، پس از دفاتر خود در سنگاپور و شانگهای، این بار در پایتخت خاور دور یعنی پکن دفتر خود را افتتاح نموده است. با آرل همراه باشید تا طراحی داخلی دفتر معماری Spark در پکن را که توسط خود این شرکت طراحی و اجرا شده است را بررسی نماییم.

این دفتر در طبقه ی دوم یک ساختمان اداری قرار گرفته است که نمای آجری دارد. فضای داخلی این دفتر، تلفیقی از ترکیب متریال های کلاسیک مانند آجر و متریال های مدرن است. طراحی منیمال این دفتر در بخش های مختلف بخوبی واضح است. اتاق های جلسات و مدیریت توسط یک پارتیشن شیشه ای از بقیه ی فضا جدا شده اند.
وقتی در این فضا حرکت می کنید، در بخش هایی واقعا نمی دانید که در یک ساختمان خیلی قدیمی به سر می برید یا خیر. وقتی وارد آتلیه می شوید، فضای کاری مدرن و مینیمال را مشاهده خواهید کرد.
فضای آتلیه که فضای اصلی این دفتر است، توسط یک دیوار فلزی ممتد از بقیه فضاها جدا می شود. این دیوار فلزی مثل یک آینه ی مات منعکس کننده ی فضای داخلی است. این دیوار انعطاف پذیری بالایی دارد و می تواند کامل باز شود.

طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری

 

عکس طراحی داخلی اداری,عکسهای طراحی داخلی اداری,طراحی داخلی فضاهای اداری,دکوراسیون داخلی فضای اداری,معماری داخلی فضای اداری,دکوراسیون داخلی فضاهای اداری,معماری داخلی فضاهای اداری,طراحی و دکوراسیون داخلی فضای اداری,کاتالوگ طراحی داخلی اداری,دکوراسیون داخلی اداری مدرن,طراحی داخلی مراکز اداری,دکوراسیون داخلی محیط اداری,طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری,طراحی معماری داخلی اداری,طراحی داخلی واحدهای اداری,دکوراسیون داخلی واحدهای اداری,طراحی داخلی واحد اداری,دکوراسیون دفاتر اداری,دكوراسيون دفاتر اداري

 

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *