جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

معرفي دپارتمان هاي دكوراسيون اداري و تجاري | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری

957
معرفي دپارتمان هاي دكوراسيون اداري و تجاري | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

معرفي دپارتمان هاي دكوراسيون اداري و تجاري

 دكوراسيون دفاتر اداری:

فضاها و دفاتر اداری دارای قالب خاصی نیستند.اما رعایت اصول در آن ها خالی از لطف نیست.به وسیله سازماندهی فضاهای داخلی دفاتر اداری می توان درصد زیادی از فضای اداری را بهینه ساخت.ضمن اینکه با بهینه سازی این فضاهای اداری راندمان بالایی را در بیزینس خود شاهد هستید.البته برای بهینه سازی فضاهای دفاتر اداری نکاتی وجود دارد که شما را از آن مطلع خواهیم کرد.
در این بحث بیشتر به موضوع اهمیت دکوراسیون داخلی فضاهای دفاتر اداری خواهیم پرداخت.
در ابتدا باید آنچه را که در ذهن خود پرورانده اید را با یک طراح در میان بگذارید.زیرا اولین قدم برای خلق یک فضای داخلی جدید در دفاتر اداری و سایر فضاها موضوع طراحی است.
سپس طراح می تواند ایده های شما را به واقعیت نزدیک کند.پس از آن تیم اجرایی طرح را برای دفاتر اداری پیاده و آماده سازی می کند.در نظر داشته باشید که که ایجاد تعهد و برقراری یکپارچگی در دفاتر اداری بسیار حائز اهمیت بوده و نباید از آن صرف نظر کرد.
حال باید اندیشید که در دفاتر اداری به چه صورت و چگونه می توان این حس ها را به وجود آورد.به کارگیری تابلو های انگیزشی و المان های متعدد می تواند اولین کمک باشد.همچنین استفاده از رنگ های مناسب فضاهای اداری به صورت ضد یا ست خالی از لطف نیست.باید دقت داشته باشید که در دفاتر اداری استفاده از بافت ها با یک هارمونی و هماهنگی خاص نیز مهم است.
توجه به چیدمان و دکوراسیون داخلی فضاها در دفاتر اداری موضوعی است که نباید از آن چشم پوشی کرد.زیرا کارمندان ساعت های زیادی را در دفاتر اداری که محل کار آنان است،سپری می کنند و فراهم آوردن جنبه های آرامشی و راحتی آنان امری مهم به شمار می رود.این امر صرفا برای به کارگیری حداکثر راندمان افراد در یک سازمان است.
در بخش ایده های دفاتر اداری با ما همراه باشید تا از اسرار و فنون هرآنچه که لازم است بدانید،شما را مطلع کنیم.

طراحی داخلی شرکت بین المللی A+I در نیویورک

طراحی داخلی شرکت بین المللی A+I در نیویورک

طراحی داخلی دفتر کار شرکت خدمات تکنولوژی در سیاتل

 دكوراسيون رستوران،فست فود و کافی شاپ:


از هرچه که بگذریم نیاز فیزیکی انسان ها به مواد غذایی اصل اجتناب ناپذیر زندگی ماست.امروزه بسیاری از ما به دلیل نداشتن زمان کافی،حوصله و … خودمان دست به آشپزی نمی زنیم.بلکه پا به مکان هایی می گذاریم که رستوران یا فست فود نام دارند و به رفع این قبیل نیاز ها می پردازند.
حال که همه انسان ها به این موضوع نیاز دارند رقابت تنگاتنگی بین رستوران ها و فست فودها که به هنگام خوردن وعده غذایی پذیرای ما هستند،به وجود می آید.آن ها موظف به ایجاد محیطی صمیمی،گرم،دوستانه و آرام بخش هستند.
اما آیا می توان تمام این اصول و نیاز ها را به طور یک جا و توسط یک نفر انجام داد؟هرکاری نیازمند متخصص مربوط به خودش است.در هر رستوران یا کافی شاپی که پا می گذاریم به چه مسائلی توجه می کنیم؟آیا دکوراسیون این رستوران یا فست فود برای ما اهمیت دارد؟آیا به دنبال رفع نیاز فیزیکی خود هستیم یا ضمن رفع این نیاز به مسائل جزئی تر دیگری نیاز داریم؟
رعایت نکات اصولی در هر رستوران یا فست فود خالی از لطف نیست.بسیاری از اشخاصی که قصد سرمایه گذاری در زمینه رستوران و فست فود دارند دارای اطلاعات کامل و کافی در باره دکوراسیون این مکان ها ندارند.
در این بخش به کمک هم به اصول و رموز استارت آپ رستوران و فست فود ها پی می بریم.با ما همراه باشید تا ایده ها و راهکار های رستوران و فست فود ها را برایتان بازگوکنیم.

دكوراسيون و چيدمان سالن های زیبایی:

سالن های زیبایی یکی دیگر از مکان هایی هستند که روزانه با آن ها سروکار داریم.آیا تا به حال به دیزاین سالنی که به آن مراجعه می کنید اندیشیده اید؟آیا نوع دکوراسیون و طراحی این سالن برای شما اهمیت دارد؟تاکنون پیشنهادی درباره دکوراسیون و طراحی سالن زیبایی یا آرایشگاهی که از خدمات آن استفاده می کنید،مطرح کرده اید؟
بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند در سالن های زیبایی که دکوراسیون فاخری دارند،خدمات آرایشی را دریافت کنند.حضور در فضایی آرام بخش و دلپذیر خواسته هر شخصی است که قصد بهره گیری از خدمات آرایشی را دارد.
رعایت نکات و اصول دکوراسیون و معماری داخلی در سالن های زیبایی خالی از لطف نیست.می توانید این راه کار ها را در بخش ایده های همین قسمت مشاهده کنید.در نظر داشته باشید که محیطی که در آن به سر می برید نشان دهنده روحیات و عواطف شماست.البته سالن هایی که دارای دکوراسیون های لوکس و خاص هستند از تعرفه های بالایی هم برخوردارند.بحث چالش بر انگیز تعرفه های سالن های زیبایی را به مطلبی دیگر واگذار می کنیم.
اگر نگران سالن های زیبایی خود هستید،اگر برای محیطی که در آن هستید ارزش قائلید با ما همراه باشید.اینجا ایده های زیادی برای به روز کردن سالن های زیبایی خود خواهید یافت.مطمئن باشید که سالن های زیبایی منحصر به فرد نیازمند صرف کردن هزینه های زیاد برای دکوراسیون نیستند.می توانید با بکارگیری ایده های بکر و کم هزینه سالن زیبایی خود را به یک محل جدید و جذاب تبدیل کنید.

 طراحي و اجراي دكوراسيون سالن های ورزشی:


سالن های ورزش و بدن سازی از دیگر مکان هایی هستند که با مراجعه به آن ها به رفع قسمتی از نیاز های خود می پردازیم.امروزه ورزش کردن و داشتن اندامی ورزیده در بین جوانان بسیار دیده می شود.اما نکته اینجاست که آیا در محل های مناسبی ورزش می کنیم؟آیا معماری و دکوراسیون سالنی که در آن ورزش می کنیم،در راستای انرژی های مثبت و پیشرفت روند فیزیکی اندام ماست؟
این نکته بسیار قابل توجه و تامل است.زیرا ورزش و تندرستی در کسب انرژی های مثبت بسیار کمک کننده است.پس باید به این نکات توجه داشته باشیم.
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که فضای تمرین مناسب در باشگاه یا سالن ورزشی خود را نداشته اید.یا شاید محل قرارگیری آینه ها در این سالن ورزشی مناسب نبوده و دید کافی و کاملی از شما به خودتان نداده است.همچنین عمل تهویه نامناسب ورزش کردن را برای شما طاقت فرسا کرده باشد.
پاسخ تمام این سوالات و رفع مشکلات این چنینی همه و همه اینجاست.اگر مالک یک سالن ورزشی یا باشگاه هستید،یا در یک سالن ورزشی مشغول به تمرین هستید،در این قسمت می توانید بخش کوچکی از نیازهایتان در این زمینه را پاسخگو باشید.
ما به مالکان سالن های ورزشی راهکار خواهیم داد و به کمک هم خواهیم آموخت که چگونه فضای اطراف خود را بهینه سازی کنیم.آن را اصولی پیاده کنیم.همیشه هزینه ها تنها دغدغه و مشغولیت های فکری را تشکیل نمی دهند.گاهی اوقات باید بیشتر به خودمان اهمیت دهیم.این تنها راه لذت از زندگی است.در این بخش با ما باشید.

طراحي و اجراي معماري و دكوراسيون در مراکز تجاری و فروشگاه ها:

یکی از مکان هایی که روزانه هزاران انسان در آن به سر می برند و رفت و آمد می کنند،مراکز تجاری و فروشگاه ها هستند.مراکز تجاری نیز باید به گونه ای باشند که بتوانند تمام نیاز های مراجعین خود را برطرف کنند.رعایت اصول طراحی و دکوراسیون از مهم ترین مسائلی هستند که قبل از هرچیز برای مراکز تجاری و فروشگاه ها باید مدنظر باشند.
اصولا در در مراکز تجاری مردم به دنبال آرامش ضمن خرید هستند تا بتوانند کالای مورد نظر خود را به دور از هیاهوی روزمره و تنش های شخصی بیابند.پس ما باید فضایی را در اختیار مراجعین بگذاریم تا به تمام نیاز های آنان پاسخ داده شود.
در هر فضای تجاری و فروشگاهی بخشی که مهم به شمار می رود،محلی برای رفع اوقات فراغت یا رفع خستگی ضمن خرید است.زیرا خرید کردن عملی خسته کننده است و ایجاد نوعی سرگرمی در یک مرکز تجاری یا فروشگاهی باید به گونه ای طراحی شود که اصل سیرکولاسیون(استفاده از حداکثر فضاها)درآن به خوبی رعایت شود.این مکان می تواند قالب های مختلفی مانند یک زمین بازی برای کودکان باشد.زیرا مراکز تجاری و فروشگاه ها عموما در موقعیت هایی قرار دارند که ارزش ملک بسیار بالاست.پس در طراحی فضاهای مراکز تجاری و فروشگاهی موظف به بهره گیری حداکثر استفاده اقتصادی هستیم.
مردم از صبح تا شب مشغول کار و سایر چالش های زندگی خود هستند و هنگامی که پا به یک مرکز تجاری یا فروشگاهی می گذارند قبل از هرچیز نیازمند تاثیرمثبت و به سزایی در روحیه خود هستند تا بتوانند مشغولیت های فکری خود را برای مدت کوتاهی فراموش کنند و با آرامش دست به خرید بزنند.
رنگ بندی و چیدمان المان ها در مراکز تجاری و فروشگاهی نیز از جمله مسائل مهمی است که ملزم به رعایت است.
با بهره گیری از این دو اصل می توانیم مراجعه کنندگان به مراکز تجاری و فروشگاهی را سر ذوق بیاوریم.همچنین خلق یک فضای طبیعی مانند آب نما یا فضای سبز کوچک در قسمت های لابی و استراحت نیز آرامش خاصی را القا می کند.
محل تبلیغات در مراکز تجاری و فروشگاهی باید در موقعیت مناسبی قرار بگیرد تا در دیدرس عموم باشد و بتواند حق مطلب را ادا کند.این مسائل همه و همه به یک مرکز تجاری کمک می کند تا بتواند روزانه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و ضمن رفع نیاز های روحی و معنوی به نیاز های فیزیکی از جمله خرید کردن پاسخ دهد.
همراهی شما برای ما یک افتخار است.با ما همراه باشید تا بتوانیم نکات جزئی و مهم تری را در رابطه با یک فضای تجاری یا فروشگاهی مطرح کنیم.امیدواریم این مطالب برایتان مفید واقع شوند. 

اجراي سالن ها و غرفه هاي نمایشگاهي :

طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی بدون تجربه و تخصص مخصوص به خود میسر نیست.در غرفه های نمایشگاه اصل تخصص و تجربه نیز کافی نیست.بلکه به یک ایده خلاقانه نیاز دارد.زیرا همانطور که از اسم این غرفه ها پیداست،غرفه های نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات یک برند تشکیل می شوند.برند ها هم برای جذب مشتریان و مخاطبان خود به یک فضای فوق العاده و حرفه ای نیازمند هستند تا بتوانند نظر مخاطبین را به خود جلب کنند.
در اجرای غرفه های نمایشگاه نورپردازی و رنگ آمیزی مانند سایر فضا ها و دکوراسیون ها بسیار مهم هستند.اگر در این مورد نقصی وجود داشته باشد می توان گفت نیمی از پروژه به درستی اجرا نشده است.همچنین به وجود آوردن سقف مناسب و کف سازی حرفه ای سایر نکات مورد توجه است.
در طراحی غرفه های فروشگاه می توان از خود محصولات قابل ارائه در غرفه استفاده نمود.با این فرآیند هم دیزاین غرفه را شخصی سازی کرده اید،هم محصولات را در معرض دید عموم قرار داده اید.
محل قرارگیری لوگوی برند باید به دقت و هوشمندانه انتخاب شود تا مخاطب تا مخاطبین به راحتی بتوانند شما را بشناسند.همچنین انتخاب متراژ و محل قرارگیری غرفه در نمایشگاه نیز مهم است.آسیب رساندن به دیوار ها و سایر فضاهای نمایشگاه نوعی جرم تلقی می شود موجب استرداد خسارت می شود.باید بسیار حساب شده عمل کرد.هرغرفه در نمایشگاه باید بخش های مجزایی مانند بخش معرفی محصولات و … هم داشته باشد تا مشتری ها به راحتی بتوانند به نیاز های خود پاسخ دهند.
امروزه نوع رایج اجرای غرفه در نمایشگاه استفاده از سیستم مدولاتور می باشد.به صورتی که اکثر سازه های غرفه ها به صورت پیش ساخته می باشند و به راحتی قابل نصبند.
البته نوع دیگری در اجرای غرفه های نمایشگاهی به نام اسپیس فرم وجود دارد.در این سبک کار،تنوع در غرفه های نمایشگاهی بسیار زیاد است و قدرت مانور طراح بالاست.غرفه ها دارای انواع مختلفی از نظر چینش هستند.مدل خطی و شبه جزیره از از طراحی های رایج در غرفه های نمایشگاهی هستند.
با ما همراه باشید تا به کمک هم بتوانیم نکات بیشتری را در بخش ایده ها بیاموزیم.

ارائه و طراحي و اجراي انواع پارتيشن هاي تك جداره و دو جداره:

گاهی اوقات برای ما پیش می آید که در محل کار یا منزل خود نیاز به تغییراتی در رابطه با جداسازی کلی فضاها و ایجاد فضاهای جدید داریم.
حال چگونه میتوانیم این نیاز را برطرف کنیم؟جواب سئوال بسیار ساده است.شما میتوانید با هر متریالی که بخواهید فضاهای خود را خلق کنید،به این دیوار جدا کننده پارتیشن می گویند.حال آنکه این پارتیشن مناسب با سایر فضاهای محیط شما باشد اهمیت پیدا میکند تا بتوانید یک هماهنگی و هارمونی را ایجاد کنید.پارتیشن ها از انواع شیشه ،چوب و آلومینیوم و هر متریال دیگری می توانند باشند.پارتیشن ها امروزه در محیط های تجاری و اداری از اهمیت فراوانی برخوردارند.چراکه کمک به خصوصی سازی محیط شما هم می کنند.حال آنکه بخواهیم فضای مورد نظر خود را به صورت اصولی و کارشناسی شده پارتیشن بندی کنیم نیاز به متخصصین این زمینه داریم.زیرا متخصصین با ادغام فنون و ایده ها همیشه بهترین را ارائه می کنند.از بابت هزینه هم کاملا بستگی به خودتان دارد.پارتیشن ها به انواع تک جداره و دو جداره و… هم تقسیم می شوند که باز هم این بسته به نوع نیاز شما می باشد.پارتیشن در آشپزخانه نیز به صورت کامل نیاز می شود.میتوان از پارتیشن های بسیار زیبا و کار آمد استفاده کرد که این پارتیشن ها خود انواع مختلف دارند.همچنین می توانید برای حفظ گرما و صمیمیت از پارتیشن های چوبی استفاده نمایید.پارتیشن ها در فضاهای بیرون نیز قابل کاربرد هستند.

 

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *