جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

ایده برای مطب پزشکان | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

948
ایده برای مطب پزشکان | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

هفت ایده کلیدی برای مطب پزشکان

 

در قسمت های پیشین این مطلب  به چهار ایده توصیه شده برای طراحی و دکوراسیون داخلی مطب پزشکان و اتاق های انتظار اشاره کردیم و راهکارهای ایجاد حس اعتماد و توانایی ارتباط برقرار کردن را بیان کردیم، اکنون به سه مورد آخر اشاره می کنیم:

۵- گیاهان می توانند برای اتاق های انتظار مطب های پزشکان یک پدیده لذتبخش و دلچسب باشند. مطالعات ثابت کرده است گیاهان قادرند احساسات شخصی درخصوص حس زندگی و امنیت را افزایش دهند . سلامت گیاهان و ظاهر آن ها می تواند نشانه ای از حس فداکاری یا انسانیت پزشک و گروه شاغل در فضای مطب یا بیمارستان ها باشد. هنگامی که بیماران متوجه سلامت و رونق گیاهان در مطب پزشک خود می شوند، این پیام را دریافت می کنند که پزشکشان به سلامت آن ها نیز واقعا اهمیت می دهد.

۶- اطمینان حاصل کنید که هنگام دکوراسیون داخلی مطب به آرامش و نیازهای بیماران توجه کرده اید. یک جالباسی برای آویزان کردن کت بیماران در نظر بگیرید . با آن ها با احترام و خوش برخورد رفتار کنید و مراقب باشید که همیشه چند جعبه دستمال کاغذی روی میز، در دسترس است. دسترسی به آب، مانند مخزن آب آشامیدنی یا آب سردکن در اتاق انتظار، حس بسیار خوبی را منتقل می کند. مواد خواندنی جذاب و به روز ، مانند کتاب ها و مجله ها را به تعداد کافی روی میز قرار دهید.

۷- آخرین مورد، البته به طور قطع نه کمترین مورد، اهمیت به سلامت بیماران است که از مهم ترین و ضروری ترین مواردی است که هر شخص هنگام دکوراسیون مطب پزشکان یا تهیه تسهیلات پزشکی باید به آن توجه کند، زیرا اتاق های انتظار می تواند بستری مستعد برای تولیدمثل میکروب های ویروسی بیماران مریض باشد.

طراحی دکوراسیون اداری

در دکوراسیون داخلی مطب پزشکان از وسایل وینیلی برای اسباب و اثاثیه اتاق نشیمن بیماران انتخاب کنید که بتوان، به سرعت، به راحتی و به دفعات زیاد، آن را تمیز کرد. تعدادی بطری ضدعفونی کننده نیز بالای میزها قرار دهید تا بیماران بتوانند از آن برای بهداشت دست هایشان استفاده کنند.

با این هفت توصیه، نقشی منحصر به فرد و مسحورکننده به فضای مطب پزشکان و اتاق های انتظار بپاشید.

 

دیزاین دفتر کار,دکوراسیون دفتر کار کوچک,عکس دکوراسیون دفتر کار,پلان دفتر کار معماری,طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون دفتر وکالت,دفتر دکوراسیون داخلی در تهران,دكوراسيون اداري,طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار,چیدمان دفتر کار,دکوراسیون دفتر کار اداری,طراحی دفتر مشق,طراحی داخلی دفتر وکالت,دکوراسیون داخلی دفتر اداری,طراحی داخلی دفاتر اداری,طراحی داخلی دفتر اداری ,طراحی داخلی اداری دانلود,طراحي داخلي اداري,طراحی دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی ساختمان اداری

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *