- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون راحت ، خودمانی و ارزان

نازنین داددوست
1287
رای نویسنده
4از1
دکوراسیون راحت و خودمانی و ارزان | پرده های گلدار | پانل چوب پنبه

دکوراسیون راحت | طراحی دکوراسیون مقرون به صرفه

اگر کمی نگاه خود را از چهارچوب های خودساخته فراتر ببرید و بتوانید دید وسیع تری داشته باشید، ایده های فوق العاده زیاد و ناب و زیبا به ذهنتان می رسد. می توانید با وسایلی که در اختیار دارد خانه خود را به زیباترین شکل تزئین کنید. یکی از سبک های جالب و زیبا، ترکیب روستایی است. با دکودان همراه شویدتا چیزهایی را که برای داشتن یک دکوراسیون راحت و خودمانی به سبک روستایی لازم دارید به شما نشان دهیم.

وسایل قدیمی را از انباری در آورید

وسایل قدیمی یا رنگ و رو رفته خانه را شاید دوست نداشته باشید و در انباری مخفی کرده باشید. اما برخی از وسایل را می توان با تغییر کاربری اصلیشان به زیباترین شکل به عنوان وسایل دکوری استفاده کرد. با بیرون آوردن برخی وسایل از انباری و تمیز و رنگ و مرتب کردن آنها می توانید خانه خود را به سبک های قدیمی اما زیبا تزئین کنید.

شومینه را تزئین کنید

نقاشی بالای شومینه همان طور که می دانید اثر هنری ویژه ای نیست و خود صاحب این خانه آن را کشیده است. برای اینکه تابلوی خانه با ترکیب دکوراسیون و رنگ آن همخوانی داشته باشد، یک نقاشی ابتدایی با رنگ آبی که رنگ اصلی چیدمان این خانه است کشیده و بالای شومینه گذاشته شده است.

اگر شومینه تاقچه ای در بالای خود ندارد، می توانید به طور دستی آن را بسازید و در بالای شومینه نصب کنید. روی آن نیز وسایل دکوری شیشه ای قرار دهید. از جاشمعی های شیشه ای می توانید به عنوان دکوری استفاده کنید.

پنجره های زیبا

پنجره های بلند را باید به روشی خاص تزئین کرد. به طور مثال، برای راحتی بیشتر می توانید از پرده های آبی در کناره های قاب پنجره ها استفاده کنید. شاید پنجره ها شیب داشته باشند یا بلند و کوتاه باشند، برای راحتی بیشتر می توانید در فاصله جلوتری از همه آنها، یک میل پرده به سقف نصب کنید و پرده های متناسب با دکور اتاق را از آن آویزان کنید.

جعبه خلاقانه

جعبه خیاطی قدیمی را نیز می توان با پارچه ای آبی و طرح‌دار، کمی نونوار کرد. برای آن حتی می توانید یک صندلی چوبی نیز در نظر بگیرید که شخصیت و هویت واقعی پیدا کند و در میان اتاق معطل نباشد. در پشت این جعبه نیز جعبه ای چوبی بزرگی قرار دارد که بر زیبایی این طراحی افزوده است. در بالای این کابینت غیرمعمول و قدیمی می توانید انواع گلدان یا جا شمعی قرار دهید.

ترکیب رنگ شخصی

برای ساختن این پروژه زیبا، می توانید روبالشتی های آماده خریداری کنید. سپس پارچه ای زیبا که با رنگ دکور اتاق جور در می آید را به اندازه و سلیقه شخصی به آن بدوزید. این کار باعث می شود تا روی آبی بودن ترکیب خانه  تاکید دیگری بشود و سلیقه و دقت صاحبخانه را به رخ مهمانان بکشد.

قاب‌بندی با وسایل

کمدها در اطراف پیانو قاب زیبایی برای آن ساخته اند. از این کمدهای ایستاده برای محصور کردن هر وسیله ای که در خانه دارید همچون این پیانو، استفاده کنید.

شخصی سازی دکوری ها

ترکیب این خانه آبی است. تِم اصلی خانه را این رنگ تشکیل داده است. پس بد نیست وسایلی را برای چیدمان انتخاب کنید که این رنگ را در خود داشته باشند. به این ترتیب بر زیبایی بیشتر محیط می افزایید. جور بودن وسایل از نظر رنگ باعث می شود تا طراحی حرفه ای تر به نظر برسد.

ترکیب جدید و قدیمی

فضای غذاخوری یکی از بهترین مکان ها برای القای طرح روستیک است. یک میز شیشه ای و فلزی که طرح مدرن دارد را می توانید با نیمکت های چوبی قدیمی که اتفاقا از پارسال مد شده اند و بسیار هم زیبا هستند،

ترکیب کنید و فضای غذاخوری بسیار جالب درست کنید. برای القا و یادآوری رنگ آبی، می توانید بخشی از دیوار پشت میز را به صورت مربع بزرگی از رنگ آبی نقاشی کنید. گلدان های آبی نیز به عمد خودنمایی می کنند.

گالری در راهرو 

یکی از بهترین مکان ها برای نصب قاب عکس های شخصی، دیوار راهرو و فضای میان اتاق ها است. دیوار این فضا را گالری عکس تبدیل کنید و هرتعداد قاب که دوست دارید روی آن نصب کنید. برای چیدمان آنها بهتر است ایده ای روی کاغذ پیاده کنید و سپس با کمک آن قاب های بزرگ و کوچک را روی دیوار نصب کنید.

استفاده بهینه از فضای آشپزخانه

در آشپزخانه، برای اینکه استفاده بیشتری از فضا داشته باشید، می توانید از تاقچه و طبقه به جای کابینت استفاده کنید. روی کانتر آشپزخانه را لمینیت کنید یا آنها را با پلی یورتان یا رنگ های مناسب زیبا و مقاوم سازی کنید. در بالای سینک ظرفشویی می توانید میله ای برای آویزان کردن تابه و قابلمه ها نصب کنید تا در کمترین فضا، بیشترین استفاده را داشته باشید.

پانل چوب پنبه ای

اگر چوب پنبه زیاد دارید و می توانید با آنها یک پانل بسازید، حتما این کار را انجام دهید. آنها را به طور مرتب و با سلیقه با چسب روی لایه نازکی از فیبر بچسبانید. سپس روی دیوار نصب کنید.

فضای نگهداری شیک

وقتی خانه کوچک است و فضای کافی برای بخش های مختلف وجود ندارد باید کمی زیرکی به خرج دهید. به طور مثال، در خانه ای که کانتر آشپزخانه تا در ورودی ادامه دارد می توانید از لبه انتهایی کابینت به عنوان محلی برای نصب کیف و … استفاده کرد. در جلوی ورودی نیز باکسی شیک با سنگ های رنگی قرار دهید تا کفش ها روی آن قرار بگیرند و مثلا فضای جاکفش را تداعی کند.

میزکار

اگر بخشی از کارهای خود را در خانه انجام می دهید و لازم است حتما میز کار داشته باشید، آن را نیز با دیگر چیدمان خانه جفت کنید. یکی از بهترین بخش های خانه، دیوارهای آن هستند. روی دیوار می توانید طبقه ها و تابلوها و پانل های موردنیاز را نصب کنید.

زیباسازی اتاق خواب

برای اینکه اتاق خواب خانه خود را به سبک روستیک تزئین کنید. می توانید از وسایل تزئینی که کار دست هستند، بهره بگیرید. بالش و بالشتک هایی که برای تخت انتخاب می کنید را با رنگ اصلی دکور خانه جفت کنید.

اشاره ای به طبیعت

پنجره های اتاق خواب را با پرده های بلند و طرح و نقش دار تزئین کنید. این کار هزینه کمتری نیز برایتان دارد و با طرح های گل‌دار می توانید اشاره ای به طبیعت داشته باشید. میزهای قدیمی را نیز می توانید به عنوان میز آینه استفاده کنید.

تابلو کلاژ

در قسمت بالای تخت به جای داشتن تاج تخت، می توانید از کلاژهایی که خودتان تهیه کرده اید، استفاده کنید. هرچه دوست دارید و دلتان می خواهد در بالای تخت نصب کنید و با دست خط خود نیز اگر دوست دارید متنی یادداشت کنید و آن را در بالای تخت نصب کنید.

وسایل  چندمنظوره

در این اتاق لوستری آویزان است که رنگ آن با ترکیب رنگ چیدمان این خانه جفت شده است. در گوشه اتاق نیز کمدی فلزی و قدیمی قرار دارد که به منظور انباری با کمد وسایل از آن استفاده می شود. این کمد رنگی خنثی دارد و با پتینه روی آن ایده پردازی شده است تا شخصیت تازه بگیرد.

نقاشی بر روی دیوار اتاق

در اتاق کودکان نیز می توان تِم اصلی خانه که رنگ آبی است را پیاده کرد. علاوه بر ترکیب رنگ ها با هم می توانید از طرح روبات نیز روی دیوارها استفاده کنید تا فضای تخت خواب کودک کاملا شخصی شود. از نور پنجره ها برای روشنایی بیشتر فضا استفاده کنید.

باغچه فانتزی روی دیوار

در اتاق کودکان می توانید از طرح باغچه و گل و گیاه استفاده کنید تا کاملا طرح روستایی داشته باشد.

دکوراسیون راحت و خودمانی و ارزان | پرده های گلدار | پانل چوب پنبه | دکوراسیون راحت و ارزان در دکودان

طراحی دکوراسیون مقرون به صرفه,وسایل دکوری قدیمی ,وسایل دکوری شیشه ای,مدل شومینه در طراحی دکوراسیون داخلی,پرده های متناسب با دکور اتاق,انواع گلدان یا جا شمعی در چیدمان منزل,فضای غذاخوری در چیدمان داخلی,قاب عکس ها در طراحی چیدمان داخلی,استفاده بهینه از فضای آشپزخانه,استفاده ازپانل چوب پنبه ای در طراحی خانه,زیباسازی اتاق خواب,پرده های گلدار در تزیین منزل,تابلو کلاژ در اتاق خواب,نقاشی بر روی دیوار اتاق,طراحی دکوراسیون مقرون به صرفه در دکودان

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *