- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دستگاه یخساز

نازنین داددوست
1106
رای نویسنده
4از1
دستگاه یخساز | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه یخساز آشپزخانه صنعتی

دستگاه یخساز,قیمت دستگاه یخساز,دستگاه یخ ساز,تجهیزات آشپزخانه صنعتی,دستگاه یخساز صنعتی,یخساز خرد,یخساز حبه ای,یخ سازی قالبی,یخساز حبه ای و رستورانی

 

تجهیزات رستوران | تجهیزات فست فود | تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

 

دستگاه یخساز

دستگاه یخ ساز عمدتا برای تولید یخ برای اهداف صنعتی و مواد غذایی استفاده می شود و عمدتا در بیمارستان ها ، فست فود ها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، ابمیوه فروشی ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع یک مبدل حرارتی برای ساخت یخ های مصنوعی می باشد.

یخ سازها گونه های مختلفی دارند که از جمله این گونه ها می توان به یخ ساز حبه ای، یخساز پولکی، یخساز قالبی، یخساز استوانه ای و … اشاره کرد.

 

به طور کلی دو نوع یخ وجود دارد و می توان از آن انتخاب کنیم

Cubers : رایج ترین گونه های یخ مورد استفاده در مکان های تجاری که معمولا به صورت مکعب می باشد.. یخ cubers به یخ محبوب رستوران ها ، کافه ها ، فست فودها ، هتل ها ، فروشگاه های بزرگ و … می باشد و بیشترین کاربرد را در این مکان ها دارد.

 

Flakers : اینگونه از یخ ها به شکل هر قالبی می باشند و غالبا در مغازه ها برای بسته بندی محصولات ، نمایش فرآورده های گوشتی ، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی بیشترین کاربرد را دارد.

 

یک دستگاه سازنده ی یخ می تواند در روز چیزی در حدود 100 الی500 کیلو یخ تولید نماید و چیزی حدود 4 تا 5 کیلو یخ را می تواند در یک محفظه موجود در خود دستگاه وجود دارد جمع آوری و نگه داری نماید بطوریکه دسترسی و استفاده از آنان بسیار آسان باشد.

 

یخ ساز چگونه کار می کند

معمولا دستگاه های یخ ساز  ice maker از یک پمپ برای ریختن آب بر روی یک سینی یا صفحه درون یخ ساز استفاده می کند و پس از منجمد شدن  توسط قطعه ای در درون خود دستگاه به تکه های مکعبی یا شکسته تبدیل می گردد.

 

در این دستگاه ها یک سوئیچر وجود دارد و به ما این امکان را می دهد تا آن اندازه که به یخ احتیاج داریم تولید یخ کنیم. اندازه این دستگاه ها بسیار مهم می باشد. باید به این نکته توجه کنیم به چه حجمی از این دستگاه نیازمندیم و روزانه چه مقدار حجم یخ مصرف داریم تا بتوانیم بهترین انتخاب ممکنه در هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه انجام دهیم.

 

وجود یک دستگاه فیلتر در درون یخ ساز می تواند کمک فراوانی به این نوع از تجهیزات انجام دهد زیرا چون آب ها معمولا دارای املاح و آلاینده می باشند که این خود باعث می شود به مرور زمان روی عملکرد دستگاه تاثیر بگذارد و نیز باعث ایجاد بوی نامطبوع از یخ گردد و به مرور زمان باعث خرابی دستگاه نیز می گردد.

 

از مزایای وجود فیلتر در اینگونه تجهیزات این است که باعث می شود که بوی نامطبوعی از یخ به مشام کسی نرسد و یخ دارای آلودگی و املاح اضافه ای نباشد و باعث میگردد که دستگاه در ماکسیمم حالت ممکنه ی خود کار کند و عملکرد آن در هنگام انجام کار کاهش پیدا نکند و همچنین باعث می گردد که هزینه تعمیر و نگداری دستگاه تا حد امکان کاهش یابد.

 

از آنجایی که با وجود داشتن دستگاه یخ ساز یخ در ابعاد و اندازه گوناگون در دسترس می باشد شما باید با سنجیدن کسب و کار خود مقدار یخ مصرفی خود را بدانید که به طور معمول در کسب و کار های مختلف میزان یخ مصرفی معمولا به اینگونه می باشد :

فست فود : 0.3. تا 1 کیلو گرم

رستوران : 0.6 تا 1.5 کیلو گرم

کافی شاپ  و آبمیوه فروشی ها : 1 تا 1.5 کیلوگرم

شرکت دکودان با وارد کردن بهترین نوع از این تجهیزات با بالاترین کیفیت ممکنه در بازار جهانی و عرضه در بازار کشور عزیزمان توانسته جوابگوی مشتریان خود باشد.

 

 

از مزایای دستگاه های وارداتی یخ ساز شرکت دکودان میتوان چند مورد زیر را ذکر کرد :

جنس بیرونی دستگاه از استیل های 304 و 430 خارجی می باشد

بدنه ضد خش و ضد ضربه

دارای تجهیزت فیلتراسیون برای فیلتر کردن آب مورد استفاده

تماماً اتوماتیک و بدون نیاز به وجود شخصی

مجهز به مخزن نگدارنده یخ

دارای ظرفیت درست کردن یخ از 100 تا 500 کیلوگرم

کاهش مصرف انرژی و راندمان بالا

و…

قیمت تجهیزات آشپزخانه وارداتی ( یخ ساز)  شرکت دکودان در بازار کشور نیز بسته به ابعاد و حجم و ظرفیت یخی که می تواند دستگاه تولید نماید متناوب می باشد و چیزی در حدود 7200000 تا 11700000 متغیر می باشد. این تفاوت قیمت همانگونه که گفته بودیم بسته به ابعاد و حجم تولیدی دستگاه دلرد.

 

 

 

دستگاه یخساز | قیمت دستگاه یخساز | دستگاه یخ ساز | تجهیزات آشپزخانه صنعتی

دستگاه یخساز,قیمت دستگاه یخساز,دستگاه یخ ساز,تجهیزات آشپزخانه صنعتی,دستگاه یخساز صنعتی,یخساز خرد,یخساز حبه ای,یخ سازی قالبی,یخساز حبه ای و رستورانی,یخساز حبه ای و رستورانی,یخساز حبه ای,یخ سازی قالبی,کارخانه یخ,شیر سردکن,قیمت دستگاه یخساز,دستگاه یخساز صنعتی,دستگاه یخ ساز,یخساز خرد,یخساز پولکی,یخساز حبه ای,قیمت دستگاه یخ ساز,فروش انواع یخساز,انواع دستگاه یخ ساز صنعتی,انواع دستگاه یخ ساز صنعتی پودری,یخ ساز صنعتی حبه ای,یخساز صنعتی Brema,یخساز صنعتی Electrolux الکترولوکس,ساخت انواع دستگاه های یخ سازی,یخساز صنعتی 500 کیلویی,دستگاه یخساز صنعتی,قیمت دستگاه تولید یخ قالبی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *