- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

جذابیتی خاص با سبک ایتالیایی

azam
601
رای نویسنده
4از1
جذابیتی خاص با سبک ایتالیایی | طراحی داخلی به سبک ایتالیایی | طراحی دکوراسیون به سبک ایتالیایی

جذابیتی خاص با سبک ایتالیایی

سبک های دکوراسیون: خانه‌هایی که به سبک ایتالیایی طراحی شده‌اند بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. این خانه‌ها تزئینات زیادی دارند و به زیبایی از پوشش‌های طلایی در آن‌ها استفاده شده است، و با استفاده از باکیفیت‌ترین مبل‌ها طراحی شده‌اند. طراحی ایتالیایی چکیده یک طراحی لوکس و مجلل است.

 

ستون‌های سنگی و تزئینات زیبا عنصر مسلط این سبک طراحی و معماری هستند. اگر به سرعت به طراحی داخلی به سبک ایتالیایی در زمان حاضر برسیم، همچنان با عناصری جذاب و استادکاری جالب توجه‌ای روبه‌رو می‌شویم. اما به نظر می‌رسد که دو مکتب طراحی بر فضای معماری و طراحی داخلی سبک ایتالیایی مسلط هستند، که سبک ایتالیایی پرتزئینات مربوط به دوران قدیم و دیگری سبک ایتالیایی مدرن است.

 

 

چه شما از عاشقان سبک طراحی مدرن باشید چه سلیقه شما بیش‌تر به سمت طراحی سنتی ایتالیایی گرایش داشته باشید، حتما با دکودان همراه شوید، چراکه ما در این مطلب جزئیات زیادی در مورد سبک طراحی ایتالیایی، هم سبک سنتی و هم سبک مدرن، به شما خواهیم گفت.
در ادامه به دلایل محبوبیت زیاد سبک ایتالیایی اشاره خواهد شد…

 

سبک ایتالیایی سبکی لوکس است

باید گفت که ایتالیا‌یی‌ها به خوبی از چگونگی طراحی یک خانه آگاهی دارند.
خانه‌هایی که به سبک ایتالیایی طراحی شده‌اند نه تنها لوکس و مجلل هستند، بلکه تمام جزئیات آن‌ها از کف تا سقف خانه دارای طراحی لوکس است؛ در این زمینه هیچ گوشه‌ای از خانه از دید طراح دور نمی‌ماند. جزئیات منزل در بهترین کیفیت ممکن طراحی شده‌اند و استادکاری در تمام گوشه‌های خانه در بهترین کیفیتِ خود به چشم می‌خورد.

 

خانه‌هایی که به سبک ایتالیای قدیم طراحی شده‌اند دارای لوسترهای کریستالی هستند که از سقف‌های پنل‌دار آویزان شده‌اند. دیوارهای این خانه‌ها دارای چارچوب‌ها تزئینی و گچ‌بری است و از یک نوع نقاشی دیواری در آن‌ها استفاده شده است، و هم‌چنین کف‌ها از چوب و سنگ مرمر براق پوشیده شده‌اند و بر روی آن‌ها یک قالیچه زیبا برای افزایش راحتی فضا پهن شده است.

 

 

بعد از سبک سنتی نوبت به خانه‌هایی می‌رسد که به سبک ایتالیایی مدرن طراحی شده‌اند. این خانه‌ها دارای طراحی مینی‌مالیستی(ساده گرایی) و در عین حال طراحی لوکس هستند؛ که اینگونه طراحی از طریق آشپزخانه‌هایی روشن با سطوح لاک الکل کاری شده است و لوسترهای مجسمه‌گون که از کریستال‌های شفاف ساخته شده‌اند، و مبلمان زیبا و راحت که مانند پدربزرگ‌های خود از مواد بسیار باکیفیت ساخته شده‌اند نمایان می‌شود.

 

برای این‌که چنین طراحی‌های ایتالیایی، چه سنتی و چه مدرن، را در خانه خود تقلید کنید باید چشم خود را حسابی باز کنید و به دنبال وسایلی باکیفیت باشید. حتی شاید نیاز به استخدام یک طراح باشد تا به شما در انجام این ماموریت یاری برساند.

 

در نهایت فضای شما باید دارای حس و حالی لوکس و مجلل باشد که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های طراحی به سبک ایتالیایی است.

 

 

زیبایی تمام در سبک ایتالیایی

صحبت کردن پیرامون زیبایی شناسی ساده نیست. طراحی ایتالیایی هر چیزی هست به جز سادگی! اما اگر این سبک به خوبی اجرا شود زیبایی واقعی را در آن خواهید دید.

 

سبک ایتالیایی سنتی گاهی بیش از حد دارای تزئینات است و کسانی که به طراحی داخلی رویکردی مینی‌مالیستی دارند آن را نمی‌پسندند، اما در نهایت زیبایی در طراحی ایتالیایی، چه مدرن و چه سنتی، باید رعایت شود. چه کسی می‌تواند کیفیت ناب این ستون‌های مجلل و باشکوه که این اتاق‌ها را شکل داده‌اند و معماری پنجره‌های قوسی‌شکل و سقف‌های کاذب زیر شیروانی را انکار کند؟

 

این زیبایی باشکوه در تمام اتاق‌های خانه‌‌ای که به سبک ایتالیایی طراحی شده است امتداد می‌یابد. اتاق خواب هم از این زیبایی بی‌نصیب نمی‌ماند. به این اتاق کوچک موجود در تصویر زیر نگاه کنید؛ این اتاق غرق در زیبایی سبک ایتالیایی است. اگر شما دوست دارید که از سبک ایتالیایی در طراحی خانه خود استفاده کنید عکس زیر بهترین نمونه است.

 

 

کاشی، مرمر و سنگ در خانه‌های به سبک ایتالیایی

از سنگ مرمر گرفته تا سفال، تمام انواع مواد ریشه خود را در تاریخ ایتالیا پیدا می‌کند. هنرمندان و صنعت‌گران ایتالیای باستان، سنگ‌های رستیک را تبدیل به آثار هنری زیبا و جذاب می‌کردند.

 

وجود طرح‌های هندسی، رنگ، و رگه‌های زیبا در کاشی‌های سنگی بسیار زیبا و استادانه است و نشان از خانه‌ای که به سبک ایتالیایی طراحی شده است، دارد. امروز هم در طراحی خانه‌های لوکس و مدرن ایتالیایی از کفپوش‌ها و دیوارهایی از جنس سنگ مرمر براق استفاده می‌شود و طراحان از ویژگی‌های این نوع سنگ‌های براق و زیبا برای ایجاد جذابیت در فضاهای مینی‌مالیستی استفاده می‌کنند.

 

اگر می‌خواهید حتی بخشی از این طراحی را در خانه خود پیاده کنید، آن‌گاه یک کاشی مرمری زیبا را به فضای ورودی خانه خود اضافه کنید و یا با اضافه کردن سنگ مرمر به کفپوش‌ها یا دیوارهای حمام این فضا را تبدیل به فضایی لوکس و مجلل کنید. اگر به سبک روستیک علاقه بیش‌تری دارید بهتر است از کاشی‌های سفالی در خانه خود استفاده کنید؛ رنگ و بافت کاشی‌های سفالی، بخشی کاملا مجزا در سبک طراحی ایتالیایی هستند.

 

 

طراحی مدرن را در سبک ایتالیایی ببینید

همانطور که در بالا اشاره شد، به نظر می‌رسد دو مکتب طراحی بر فضای معماری و طراحی داخلی سبک ایتالیایی مسلط هستند، یکی سبک ایتالیایی پرتزئیات مربوط به دوران قدیم و دیگری سبک ایتالیایی مدرن.

 

اکثر طراحی‌های داخلی که مشاهده کردید، دارای سبک کاملا سنتی بودند، اما طراحی مدرن هم جایگاه ویژه‌ای در خانه‌های ایتالیا دارد. زیبایی و لوکس بودن سبک ایتالیایی در سبک طراحی مدرن هم کاملا به چشم می‌آید.

 

در طراحی مدرن ایتالیایی مبلمان دارای خطوطی نرم‌تر و تزئینات کم‌تری هستند، اما همچنان وسایل از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد ساخته می‌شوند و از این طریق لوکس بودن و زیبایی سبک ایتالیایی در این خانه‌ها حفظ می‌شود.

 

در طراحی مدرن ایتالیایی از خطوط ساده‌تر و هم‌چنین کمی بیش‌تر از رنگ‌های سیاه و سفید نسبت به همتای سنتی خود استفاده می‌شود. با این حال در طراحی‌های مدرن ایتالیایی عناصری لوکس مانند لوسترهای کریستال نامتعارف یا وسایل تزئینی براق اضافه می‌شود که به طور معمل در طراحی مینی‌مالیستی خانه‌های مدرن از چنین عناصری استفاده نمی‌شود.

 

بنابراین تمام مشتاقان سبک مدرن نیز با استفاده از مواد و مصالح باکیفیت می‌توانند سبک ایتالیایی را در فضای داخلی خانه خود اجرا کنند. البته یادتان نرود که این عناصر باید در تمای اتاق‌های خانه وجود داشته باشند تا فضای کلی خانه شما یکدست و یکپارچه شود.

 

 

از قرن 15 تا اکنون، سبک ایتالیایی باشکوه و پرطرفدار باقی مانده است. استفاده از مبلمان با کیفیت، سنگ‌ها و کاشی‌های هنری، و روکش‌ها و عناصر طلایی در سبک ایتالیایی همچنان پرطرفدار باقی مانده است و این مسئله به این دلیل است که ترکیب این اجزا در نهایت نتیجه‌ای جذاب و رویایی دارد که نهایت زیبایی است و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

 

خواه شما طرفدار طراحی سنتی باشید یا خواه طرفدار طراحی مدرن، می‌توانید از سبک طراحی ایتالیایی در طراحی خانه خود استفاده کنید. فقط کافی است هنگام خرید بهترین وسایل با بهترین کیفیت را خریداری کنید. و اگر این کار از توان مالی شما خارج است، روی یک یا دو وسیله سرمایه‌گذاری کنید و بهترین آن‌ها را بخرید که تا آخر عمر در خانه شما بدرخشند. از سنگ، مرمر، و کاشی هر کجا که لازم بود استفاده کنید تا خانه شما تبدیل به فضایی به سبک ایتالیایی شود.

منبع: چیدانه
گردآوری، تحریر و ویراستاری : دکودان

 

جذابیتی خاص با سبک ایتالیایی | طراحی داخلی به سبک ایتالیایی | طراحی دکوراسیون به سبک ایتالیایی

جذابیتی خاص با سبک ایتالیایی,طراحی سبک ایتالیایی,طراحی داخلی به  سبک ایتالیایی,سبک ایتالیایی مدرن,سبک ایتالیایی سنتی,طراحی داخلی سبک ایتالیایی,سبک های طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون به سبک ایتالیایی,سبک ایتالیایی قدیم,سبک ایتالیایی مدرن,طراحی دکوراسیون مدرن در سبک ایتالیایی,چیدمان داخلی منزل به سبک ایتالیایی,طراحی داخلی منزل به سبک روستیک,عکس طراحی دکوراسیون,عکس طراحی داخلی,عکس طراحی داخلی ایتالیایی,عکس دکوراسیون ایتالیایی,چیدمان منزل به سبک ایتالیایی,عکس چیدمان داخلی ایتالیایی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *