- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی ویلا های مدرن و امروزی

ژاله عزیزی
999
رای نویسنده
4از1
طراحی داخلی ویلاهای مدرن و امروزی | طراجی دکوراسیون داخلی | دکوراسیون ویلا | طراحی ویلا

طراحی داخلی ویلا های مدرن و امروزی

برای طراحی داخلی ویلا از سبک های مختلف کلاسیک و مدرن دکوراسیون استفاده می شود که امروزه سبک های دکوراسیون مدرن توجه اغلب افراد و طراحان داخلی را به سمت خود جلب کرده اند.

 

طراحی داخلی ویلا با چند ایده خلاقانه

ویلاها در متراژهای بزرگ ساخته می شوند که دیزاین داخلی آن ها تا حدودی نسبتا دشوار می باشد بنابراین بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در زمینه دیزاین دکوراسیون ویلا بدست آورید.

 

در مطالب قبلی تصاویری از طراحی دکوراسیون داخلی ویلا و دکوراسیون ویلا روستیک را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای طراحی داخلی ویلا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

 

 

دیزاین داخلی ویلا

ویلا های مدرن اغلب به صورت دوبلکس ساخته می شوند و دارای فضاهای مجزایی برای خواب و استراحت و انجام فعالیت های مختلف می باشند. امروزه اغلب ویلاها دارای دکوراسیون های مدرن و در عین حال ساده ای هستند.

 

برای دیزاین داخلی ویلا بهتر است قبل از هر چیز ابتدا دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از تهیه وسایل مورد نیاز به دیزاین دکوراسیون قسمت های مختلف بپردازید.

 

 

اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش ها در ویلاهای بزرگ و کوچک محسوب می شود بنابراین بهتر است در این بخش از ویلا از مبلمان راحتی و مناسبی استفاده نمایید همچنین می توانید تلویزیون را در نقطه مقابل مبلمان قرار دهید و فضایی ایده آل را برای استراحت فراهم آورید.

 

 

اگر اتاق نشیمن دارای فضای بزرگی است می توانید بخشی از آن را به اتاق غذاخوری اختصاص دهید و میز ناهارخوری 8 نفره یا 6 نفره شیک و مدرنی را در این قسمت قرار دهید.

 

 

برای تزیین اتاق نشیمن ویلاهای لوکس از پرده های شیک و وسایل تزیینی مختلف استفاده می شود همچنین بهتر است بخشی از کفپوش اتاق نشیمن را به وسیله فرش فانتزی و شیکی بپوشانید.

 

 

آشپزخانه یکی دیگر از بخش های کاربردی ویلا محسوب می شود و اگر شما برای دیزاین داخلی قسمت های دیگر ویلا از دکوراسیون مدرن استفاده کرده اید بهتر است برای طراحی این بخش نیز همین سبک دکوراسیون را انتخاب نمایید.

 

 

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهتر است همه وسایل لازم و ضروری را تهیه کنید و برای جلوگیری از شلوغ شدن آشپزخانه وسایل را درون قفسه و کابینت ها بچینید.

 

 

برای مرتب و کاربردی تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می توانید گاز و یخچال را در فضایی مناسب قرار دهید.

 

 

ویلاها اغلب دارای دو یا سه اتاق خواب می باشند که بهتر است برای فضای اتاق خواب از سرویس خواب مدرن و شیکی استفاده نمایید و با طراحی نورپردازی مناسب احساس آرامش و امنیت را برای اتاق خواب ویلا به ارمغان بیاورید.

 

 

انتخاب رنگ برای دیزاین دکوراسیون اتاق خواب ویلا از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید از ترکیب رنگ های گرم و سرد برای طراحی اتاق خواب استفاده نمایید.

 

 

همچنین بهتر است در صورت وجود پنجره در اتاق خواب پرده شیک و زیبایی با قابلیت جمع شدن آسان را نصب نمایید تا در طول روز اتاق خواب از نور طبیعی برخوردار باشد و بتوانید از فضای سبز محوطه ویلا نهایت لذت را ببرید.

 

 

در این مطلب تصاویری از طراحی داخلی ویلا را مشاهده کردید که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی مناسب را در بخش های مختلف ویلا ایجاد نمایید.

 

 

منبع : زیبایی خانه ، گردآوری و تحریر و ویراستاری دکودان

 

 

طراحی داخلی ویلاهای مدرن و امروزی | طراجی دکوراسیون داخلی | دکوراسیون ویلا | طراحی ویلا

ساخت ویلا,طراحی ویلا,طراحی دکوراسیون ویلا,دکوراسیون خانه ویلایی مدرن,عکس دکوراسیون داخلی ویلا,چیدمان ویلا,طراحی داخلی ویلا,عکس طراحی داخلی ویلا,بهترین طراحی دکوراسیون ویلا,دکوراسیون مدرن ویلا,چیدمان داخلی مدرن ویلا,دکوراسیون ویلای مدرن و شیک,مبلمان مناسب ویلا,ایده دکوراسیون ویلا,دکوراسیون مینیمالیستی ویلا,برترین ایده های طراحی خانه ی ویلایی و مدرن,دکوراسیون داخلی به سبک خانه های مدرن , دکوراسیون داخلی منازل به سبک مدرن , دیزاین داخلی ویلاهای امروزی , طراحی داخلی ویلا با تلفیق سبک های مدرن و کلاسیک , طراحی داخلی ویلا با چند ایده خلاقانه , طراحی معماری داخلی شیک و لوکس , طراحی ویلای مدرن به زبان ساده , نکات دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *