- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

سیستم روکش های جمع شوی استخر

azam
4520
رای نویسنده
4از1
سیستم روکش های جمع شوی استخر | طراحی استخر | سیستم سقف متحرک استخر

سیستم روکش های جمع شوی استخر

این سیستم با ظاهری زیبا، استفاده ی بسیار دارد و بسیار مستحکم بوده و هیچگونه هزینه ی نگهداری ندارد. همچنین امکان جا به جایی و انتقال سیستم در آینده نیز وجود دارد.

 

در سیستم سقف متحرک استخر ایزی رولاپ، از مصالح بسیار مرغوب استفاده شده است. اسکلت آن از قوس های آلومینیومی بوده و پوشش آن را نیز ورق های پلی کربنات مشبک و پرداخت شده تشکیل می دهد. به همین دلیل سازه ی آن بسیار تمیز، مدرن و با ظاهری زیبا بوده و استفاده از آن نیز بسیار عملی و کار آمد می باشد.

 

ساخت استخر ارزان

 

قطعات متحرک بر روی چرخ هایی از جنس پلی آمید، با اتصالات ضدزنگ حرکت می کنند. برای آب بندی و پوشش فضای خالی بین قطعات جهت جلوگیری از تبادل حرارت، از نوارهای لاستیکی و چسب های سیلیکونی استفاده شده است.

 

راه اندازی استخری

 

فضای خالی بین دیواره ی جلویی و زمین با نوارهای برسی، پر و آب بندی شده است. ساختمان سازه و پوشش آن در مقابل عوامل متعارف بیرونی از قبیل رطوبت، اشعه آفتاب، باران، برف، حرارت (-50c تا 115c) و شرایط داخل سازه همچون رطوبت بالا در درون وعوامل شیمیایی موجود در آب و بخار آب مقاوم می باشد.

 

 

 

 

ساخت استخر

 

مزایای سیستم پوشش های جمع شوی استخر

 

مدل تلسکوپی می تواند به طور کامل و یا قسمتی از آن باز و یا بسته شود. تنها در چند دقیقه می توانید از احساس خوشایند شنا در فضایی روباز و یا سرپوشیده لذت ببرید. زمان مفید فصل شنای شما را بسیار طولانی تر از دوره ی محدود به تابستان کرده و باعث افزایش بهره وری شما از محیط زندگی تان می گردد.

 

 

استخر شما در نهایت تمیزی بوده و بدون هرگونه آلودگی، گرد و خاک، برگ و خاشاک باقی می ماند و این خود باعث کاهش هزینه های نظافت و نگهداری بوده و صرفه جویی در خرید مواد شیمیایی ضدغفونی کننده می نماید.

 

 

زمانی که سیستم به طور کامل بسته و قفل باشد، اطفال و حیوانات از ایمنی کامل در اطراف استخر بهره مند می شوند. ورق های نیمه شفاف (مات) شما را در مقابل نگاه و چشمان کنجکاو محافظت می کنند. ضمنا سبب پیشگیری موثر از خرابی های احتمالی استخر و تجهیزات استخر در طول زمستان می شود.

 

 

 

 

 

مشخصات سیستم پوشش های جمع شوی استخر

ورق مخصوص پلی کربنات شما را در مقابل تابش 99% اشعه ی زیان آور خورشید محافظت می کند. این ورق زمانی که سقف به طور کامل بسته باشد، انرژی حرارتی خورشید را حتی در روزهای ابری، به نحو موثری جذب و ذخیره کرده و باعث افزایش دمای محیط داخل و همچنین آب استخر می گردد که با توجه به مناطق مختلف، این افزایش دما به بیش از 20 درجه سانتی گراد می رسد.

 

 

اسکلت اصلی سازه از پروفیل آلومینیوم بوده که سخت کاری و آبکاری شده و برای این منظور خاص طراحی و تولید شده اند. دیواره پروفیل ها و مقاطع مختلف سازه بین 2 الی 5 میلیمتر ضخامت دارد. ریل های منحصر بفرد که مختص این منظور طراحی شده و کلیه بست ها و اتصالات از مقاومت استاتیک بالا برخوردار بوده و هیچگونه پرچ و اتصالی مشاهده نمی گردد.

 

 

 

ورق های پلی کربنات اسکلت آلومینیومی را پوشش می دهند که امتیازی موثر از نظر استحکام در ساختمان سبک آن به شمار می رود. ضخامت این ورق ها 10 میلیمتر بوده و مشبک می باشند که به دلیل مقاومت بسیار بالا، استحکام اسکلت سازه را تقویت می کنند.

 

 

ورق های پلی کربنات در مقابل تبادل حرارتی خاصیت ایزوله کننده دارند (60% بالاتر از شیشه) و در مقابل صدا و امواج صوتی نیز از همین خاصیت بهره می برند (بیش از 25dB). سطح بیرونی ورق های پلی کربنات با لایه ای از ماده جاذب اشعه ماوراء بنفش پوشش داده شده که مانع نفوذ اشعه UV می گردد.

 

 

ورق پلی کربنات به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد، خرد و یا تکه نمی شود و مقاومت آن با گذشت زمان کاهش پیدا نمی کند. دارای رنگ های متنوع شامل: شفاف، سبز، آبی، شیری و خاکستری می باشد. با توجه به وزن، دارای مقاومت و سختی زیاد بوده و در برابر ضرباتی چون برخورد توپ و یا باد شدید و تگرگ مقاوم می باشد ( 200مرتبه مقاوم تر از شیشه). مقاومت شیمیایی بالا به خصوص در محیط های اسیدی دارد.

 

غیرقابل اشتعال بوده و از شفافیت بالایی برخوردار می باشد و نور را به راحتی عبور می دهد. به راحتی با استفاده از آب و پارچه نرم و مواد پاک کننده قابل شستشو بوده و تمیز میگردد.

 

 

 

لینک های پیشنهادی ما

 

 

منبع: آریان استخر
گردآوری، تحریر و ویراستاری : دکودان

 

 

سیستم روکش های جمع شوی استخر | طراحی استخر | سیستم سقف متحرک استخر

سیستم روکش های جمع شوی استخر,طراحی استخر,سیستم سقف متحرک استخر,پوشش های جمع شوی استخر,سقف متحرک استخر,مزایای سیستم پوشش های جمع شوی استخر,طراحی و ساخت استخر در منزل,طراحی استخر ارزان,ساخت استخر در ویلا,طراحی استخر در خانه های آپارتمانی,ساخت استخر در حیاط,استخر سرپوشیده عمومی,شرکت های طراحی استخر سرپوشیده,انواع روکش استخر,طراحی سیستم استخر

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *