- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی سقف کناف با آخرین متد روز دنیا | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کناف

1246
طراحی سقف کناف با آخرین متد روز دنیا | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کناف

انواع سقف کاذب,
انواع سقف کاذب کناف
,انواع سقف کاذب ساختمان,انواع سقف کاذب pvc,انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی,انواع سقف کاذب چوبی,انواع سقف کاذب ساختمان filetype ppt,انواع سقف کاذب برای آشپزخانه,انواع سقف کاذب با کناف,انواع سقف کاذب گچی,انواع سقف کاذب,انواع سقف كاذب,انواع سقف کاذب اداری,اجرای انواع سقف کاذب,انواع سقف کاذب ارزان,انواع سقف کاذب اصفهان,انواع سقف کاذب استخر,انواع سقف کاذب اتاق,انواع سقف کاذب اشپزخانه,تصاویری از انواع سقف کاذب

طراحی سقف کاذب کناف با آخرین تکنولوژی روز دنیا

تاریخچه‌ی خانواده‌ی کناف، سازندگان سقف کاذب کناف
تجربه‌ای طولانی، تأثیری عظیم
گروه صنعتی کناف سابقه و تاریخچه‌ای طولانی در صنعت ساختمان دارند. این شرکت بزرگ صنعتی در طول دهه‌ها به تدریج از یک شرکت کوچک خانوادگی به مجموعه‌ای از شرکت‌های متعدد تبدیل شده که در کشورهای مختلف جهان و در حوزه‌ی مصالح ساختمانی و به خصوص مهم‌ترین محصول‌شان، سقف کاذب کناف کار می‌کنند.

با این‌حال هنوز ساز و کار این تشکیلات صنعتی بر اساس شعارها و اهداف اولیه‌ی همکاری، کنار هم بودن و تعامل مانده است. شرکت  طراحی سقف کاذب کناف هنوز هم بر اساس همین باور کار می‌کند که موفقیت تنها از طریق نوآوری در کنار حفظ باورها و ارزش‌های اولیه ممکن است.

طراحی سقف کاذب کناف با آخرین تکنولوژی روز دنیا

 

 

به همین دلیل است که این گروه صنعتی با وجودی که هنوز دارد توسط خانواده‌ی کناف اداره می‌شود، بازیگری مهم در صنعت ساختمان در سراسر جهان محسوب می‌شود که محصولاتی با کیفیت را عرضه می‌کند. مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین محصول آن‌ها سقف کاذب کناف است که نه فقط در ایران که در سایر کشورهای جهان هم نشان از کیفیت دارد.

1932: آغاز داستان
نخستین جرقه‌ی تأسیس شرکت کناف به سال 1932 زده شد؛ در این سال دو برادر، آلفونس و کارل کناف که هر دو مهندس معدن بودند امتیاز یک معدن گچ در ناحیه‌ی شنگن (شهر اوبرموزل) را ثبت کردند.

 

معدن خیلی زود به سودآوری رسید. یک سال بعد، یعنی سال 1933 دو برادر خانواده‌ی کناف نخستین کارخانه‌ی گچ خود را در منطقه‌ی پرل (شهر موزله) تأسیس کردند، این کارخانه هنوز هم هسته‌ی مرکزی کلیه‌ی تشکیلات عریض و طویل این گروه صنعتی است.

1949: شروع دوباره
جدایی دو آلمان و تأسیس جمهوری فدرال آلمان به سال 1949 آغاز یک تحول مهم در روند کاری این شرکت صنعتی بود. برای نخستین بار محل کارخانه از پرل به ایپهوفن در شمال استان باواریا منتقل شد. کارخانه‌ی جدید علاوه بر این‌که کارخانه‌ی مجهز تولید گچ بود، به دفتر مرکزی شرکت کناف تبدیل شد.

 

1958: سرآغاز نوآوری در دکوراسیون داخلی با سقف های کاذب
با رشد کارخانه در ایپهوفن خانواده‌ی کناف هم دست به نوآوری‌هایی در صنعت ساختمان و طراحی سقف کاذب زدند.

به عنوان مثال آن‌ها در سال 1958 یک روش کاملاً تازه ابداع کردند که می‌توانستند بلوک‌ها و صفحات گچی تولید کنند. چند سال بعد آن‌ها خط تولید گچ خشک را به سرانجام رساندند و اندکی بعد شیوه‌ای برای ساخت و تولید اتصالات دیواری و سقف را آغاز کردند. این ابداعات سرآغاز ساخت سقف کاذب کناف بود.

 

1970: سقف کاذب کناف به سرانجام می‌رسد
در این سال خانواده‌ی کناف جدی‌ترین قدم برای تولید چیزی که امروزه سقف کاذب کناف نامیده می‌شود را برداشتند. خانواده‌ی کناف برای نخستین بار به فرمولی رسیدند که می‌توانستند برای تولید پنل‌های مورد نیازشان برای اجرای سقف کاذب کناف از ماده‌ای به جز گچ استفاده کنند.

آن‌ها برای نخستین بار از پرلیت استفاده کردند که شکلی تبلور یافته از سولفور بود. آن‌ها نخستین خط تولید این ترکیب جدید را در شهر دورتموند راه‌اندازی کردند. در این سال شرکت کناف از بسیاری محصولات جدید هم رونمایی کرد، انواع سیمان، سیستم‌های صنعتی برای سقف کاذب و قطعاتی برای صنایع الکترونیک که پیش‌تر به شکل انحصاری توسط تولیدکنندگان فرانسوی ساخته می‌شد.

 

1978: تولید عایق‌ها
در سال 1978 شرکت کناف وارد عرصه‌ی نوآوری و تولید انواع عایق شد که اهمیتی روزافزون در صنایع ساختمانی دارد. از سال 1978 شرکت کناف در کنار تولید سقف کاذب کناف در حال تولید عایق‌های ساختمانی با پایه‌ی پشم شیشه است. بزرگ‌ترین کارخانه‌ی تولید پشم شیشه‌ی شرکت کناف در این سال در شهر شلبی‌ویل در ایالات متحده‌ی آمریکا راه‌اندازی شد.

1980: نسل تازه از راه می‌رسند
سال 1980 یک نقطه‌ی عطف در تاریخ گروه صنعتی طراحی سقف کاذب کناف محسوب می‌شود. در این سال نیکولاس و بالدوین کناف، فرزندان دو بنیان‌گذار شرکت مدیریت این گروه صنعتی را بر عهده گرفتند.

 

آن‌ها کوشیدند تا فلسفه‌ی اولیه‌ی شرکت را حفظ کنند و با شرایط جدید هماهنگ باشند و به این ترتیب بود که از ابتدای دهه‌ی 1980 سهم گر

 

وه صنعتی کناف در صنعت ساختمان روز به روز بیش‌تر شد.

طراحی سقف کاذب کناف با آخرین تکنولوژی روز دنیا

این گروه صنعتی در حال حاضر حدود 150 محصول مختلف تولید می‌کند که سقف کاذب کناف مشهورترین‌شان محسوب می‌شود، محصولات این گروه صنعتی در 60 کشور جهان عرضه می‌شود. این گروه صنعتی بیش از 24 هزار کارمند در سراسر جهان دارد و در سال 2011 از فروش محصولاتش در سراسر جهان 5.7 میلیارد یورو درآمد داشته است.

2008: تغییر ساختار
در این سال بود که نیکولاس و بالدوین کناف شیوه‌ی اداره‌ی شرکت را تغییر دادند و آن را به شرکت سهامی تبدیل کردند و خود به عضویت کمیته‌ی متشکل از سهام‌داران درآمدند. این دو هنوز نقش رئیس و نائب رئیس کمیته‌ی سهام‌داران را ایفا می‌کنند.

امروزه:
در حال حاضر گروه صنعتی کناف توسط مانفرد گوندکه و الکساندر کناف اداره می‌شود که پیش از مدیریت این گروه صنعتی شرکای تجاری بوده‌اند. در حال حاضر گروه صنعتی کناف، تولیدکننده‌ی سقف کاذب کناف و محصولات ساختمانی فراوان و متنوع چشم به آینده دارد.

طراحی سقف کناف با آخرین متد روز دنیا | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کناف

سقف کاذب,انواع سقف کاذب,طراحی سقف کاذب,دکور با سقف کاذب,کناف,پی وی سی, اجرای کناف,دکوراسیون داخلی با کناف,طراحی سقف کاذب برای اتاق خواب,طراحی سقف کاذب برای پذیرایی,دیوارپوش,انواع دیوار پوش,نحوه نصب دیوار پوش,دیوار پوش مدرن,دیوار پوش شیک,کف پوش,پارکت,انواع کف پوش,کف پوش لاکچری,انواع پارکت

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *