- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

سقف کاذب Vektron | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | لمینت | تایل

805
سقف کاذب Vektron  | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | لمینت | تایل

روش صحیح نورپردازی سقف کاذب,طراحی مغازه با سقف کاذب,سقف کاذب محیط اداری,سقف کاذب فروشگاه ها,سقف کاذب لاکچری,طرح های لاکچری سقف کاذب,رنگ آمیزی سقف کاذب,کاربردهای سقف کاذب,پنل های گچی,پنل های آلمینیومی,طرح های لمینت,کاغذ دیواری رنگارنگ,دیوار پوش های پی وی سی,نمونه های دیوار پوش پی وی سی,طرح های دیوار پوش پی وی سی,اهمیت رنگ کف پوش,اهمیت رنگ سرامیک,کیفیت سنگ,کف پوش مناسب,پارکت های لاکچری

اطلاعات فنی سقف کاذب Vektron

معرفی سيستم Clip-in

این سیستم شامل یک تایل clip-in است که از لحاظ مکانیکی از فلزی ساخته شده است که با یک لایه از پودر پلی استر جلا داده شده است و به یک ســــیستم حفاظـــت کــننده اولیه متصل شده است که شـــامل یک پروفیل دو جداره H شکل ( به ارتفاع 25 میلیمتر و عرض جانبی 18 میلیمتر) است و در هر 1200 میلیمتر توسط یک کراس کانکتور مخصوص به صورت عمودی به سقف اصلی متصل میشود.

سقف کاذب Vektron
تایل ها مربع شکل و با ابعاد600×600 میلیمتر هستند و در 3 طرح تولید میشوند:

1- تایلهای با پانچ استاندارد(400×400 میلیمتر) در وسط تایل و یک باند ساده به پهنای 100 میلیمتر دورتا دور تایل
2- تایلهای فول پانچ (590×590 میلیمتر) و یک باند 10 میلیمتری ساده دور تا دور تایل
3- تایلهای بدون پانچ
در هر چهار طرف( تایل) ، لبه هایی وجود دارد که برای نصب کردن تایل ها بر روی پروفیل های clip-in بکار میرود و یک شیار به عرض 6 میلیمتر و عمق 8 میلیمتر در تمام جهات ایجاد میکند.
پروفیل های دیواری U شکل ( با ارتفاع 35 میلیمتر و ضخامت لبه 20 میلی متر) دور تا دور سقف کاذب قرار میگیرند و در هر 300 میلیمتر اتصال پیدا میکنند.

طرح سوراخدار (پرفراژ)

پانل های سوراخدار ، روزنـه های گردی به قطر 5/1 تا 5/2 میلیمتر دارند که بر حسب انتخاب قابل سفارش هستند.

جنس

پانل ها از دو جنس گالوانیزه (Hot Dipped) و آلومینیوم ساخته شده اند :

* پانل هایی که از جنس گالوانیزه ( Hot Dipped ) هستند به ضخامت 5/0 میلیمتر مطابق با استانداردهای EN10142,EN10143,EN10147 ، با استفاده از فرایند سندزیمیربا حداقل پوشش zinc، یعنی 60 گرم بر متر مربع در واحد سطح ساخته شده اند.
* پانل هایی که از جنس آلومینیوم هستند به ضخامت 6/0 میلیمترومطابق با استانداردهای فوق ساخته شده اند.

توليد

صفحه فلزی که از لحاظ حرارتی گالوانیزه شده ، مسطح، تخت، سوراخ شده، سایز بندی شده ، فاقد چین و چروک و بدون روغن کاری میباشد، پس از آنکه با پودر پلی استر پردازش شد ، مطابق استانداردBS8290 انگلستان ، لعابدار میشود.

صيقل کاری

پانل ها توسط لایه ای از پودر پلی استر الکتروستاتیکی ، حداقل 50 میکرون ، بطور ماشینی صیقل داده میشوند.

رنگ

رنگ، مواد و تضاد بین آنها ، سطوحی را که در معرض دید مستقیم نیستند، به معماری با کیفیت بالا ارتقا میدهند. با توجه به این مساله، شرکت وکترون، دو سایه منحصر به فرد از رنگ خاکستری و سفید را بوجود آورده است .
رنگ خاکستری سقف های وکترون(Ral 9006)، درخشش بسیار خفیفی دارد که از این لحاظ سقف را بسیار منحصر به فرد میسازد و همخوانی نهایی میان سقف و کف را بیشتر میسازد.
رنگ سفید سقف های وکترون(Ral 9010)، ظاهرا” از رنگ سفید گچ الهام گرفته شده است. میزان کم براقی، یک حالت بعدی را ایجاد میکند و یک فضای آرامش بخش را بوجود می آورد.
در طی مرحله تولید، کیفیت رنگ بطور مداوم مطابق با ISO4724-2 ، ISO7724-3 اندازه گیری میشود.احتمال انحراف رنگ در حدود ∆E =1 وجود دارد که این مقدار نباید افزایش یابد. سطح∆E توسط یک منبع نور باشدت III-D65 اندازه گرفته میشود.

نصب

سیستم مطابق دستورالعمل های دفترچه راهنما ومطابق با استانداردهایBS8290 ، DIN 18168 و AFNOR NFP 68-203  نصب میشود.

سقف کاذب Vektron

نحوه جابجای

دسترسی به سقف اصلی ، از طریق جابجایی تایل های clip-in با استفاده از یک ابزار طراحی شده مخصوص که شرکت وکترون آن را تهیه کرده ، امکان پذیر است.

Tech Tile Clip-in

این تایل با دو اندازه 600 ×100 و 1200×100 میلیمتر، قابل دسترس است .

گواهینامه استاندارد بین المللی

شرکت وکترون از استاندارد ISO-9001 که جامع ترین استاندارد در میان سری های ISO-9000 است، تبعیت میکند.

اتيکت

هـر محصول اتیکت گـذاری شـده است کـه بر ایـن اساس شمـاره کالا، شماره سریال، نـوع لامپ و ولتـاژ آن ( بر حسب وات) بر روی آن مشخص شده است.

– حق انحصاری و علائم بازرگانی

شرکت وکترون حق انحصاری تمام محصولات را در اختیار دارد و تمامی محصولات علائم بازرگانی دارند.

تعهدات

محصولات وکترون، همگی مطابق با مقررات CE و معیارهای امروزی تولید شده اند و به همراه دفترچه راهنمای نصب ، ارائه میشوند. هر تغییری که پس از خرید در محصول ایجاد شود و یا با دستورات دفترچه راهنما مغایرت داشته باشد ، ممکن است منجر به کاهش کیفیت محصول شود و یا وضعیت مخاطره آمیزی را برای مصرف کننده اش بوجود آورد . شرکت وکترون ، در قبال محصولاتی که در آن هر نوع تغییری داده شده باشد یا با دستورات دفترچه راهنما مطابقت نداشته باشد، هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

مشخصات قسمت آکوستيک سقف کاذبVektron

سقف کاذب Vektron

صدا

تایل های سوراخدار ، با یک پوشش آکوستیکی Soundtex به ضخامت2/0 میلیمتر که در هنگام تولید در محل چسبانده میشود، برای نصب آماده میشوند.

این پوشش تا 0.75 NRC(Noise Reduction Coefficient) خاصیت آکوستیک دارد . در صورتیکه میزان بالاتری از جذب صدا مورد نیاز باشد، میتوان از طریق نصب پوشش های آکوستیکی که خاصیت جذب امواج صوتی تا db 47 را دارند، به این نیاز پاسخ داد.

آتش و ایمنی

در طراحی سقف وکترون، ایمنی مورد توجه قرار گرفته است.
کاملترین استانداردها در مورد ضد حریق بودن و عملکرد در برابر آتش، از اهمیت ویژه ای در طراحی وکترون برخوردارند. به دلیل انتخاب مواد و مشخصات منحصر به فرد، سقف وکترون با زمان 78 دقیقه ای در برابر آتش مقاومت میکند که مطابق با استانداردBS476 انگلستان میباشد. آزمایشاتی مطابق با استاندارد های دیگر هم انجام گرفته است که نتایج آنها در صورت درخواست ، قابل دسترسی است.

هوا

هوا عنصر ضروری زندگی است ، که در اغلب موارد به یک نیاز اساسی و تکنیکی تعبیر میشود. شرکت وکترون ، این نظریه را به عنوان یک اصل در نظر میگیرد و مساله تهویه هوا را به عنوان چالشی میبیند که بخش مهمی از مهندسی مدرن امروزی است که هم بی صدا است وهم از لحاظ زیبایی شناسی یک راه حل مناسب به شمار میرود.
ابزارهای استاندارد وکترون ( در مورد تهویه هوا) ، شامل یک شبکه مکشی خطی یا مربعی شکل و یک شبکه چرخشی مدوری شکل میباشند. تایل وکترون که دارای این ابزار(تهویه هوا) میباشد، همانند تایل استاندارد clip-in از لحاظ نصب بسیار آسان میباشد و از همان جنس و رنگ ساخته شده است.
این اندازه توجه به جزئیات، یک انسجام را از لحاظ معماری ایجاد میکند.

 نور

نور عنصری است که بصورت ملایم و مشخص ارائه میشود. نور در یک ساختمان تکمیل شده، چیزی بیشتر و فراتر از نصب ابزارهای روشنایی است، نور عنصری ضروری در معماری محسوب میشود به همین علت است که شرکتKreon ، روشنایی و مسائل مربوط به آن را از دیدگاه معماری مورد توجه قرار داده است.
با در نظر گرفتن این شیوه بنیادین و اصولی، شرکت Kreon ، روشنایی های ساختمان را طراحی و تولید کرده است. ابزارهای روشنایی در اشکال ساده، با مواد مقاوم و پایدار و در رنگهای بدیع و هارمونیک تولید میشوند، به همین جهت با کف، دیوارها و سقف در هرنوع شیوه معماری، کلاسیک یا مدرن ، هماهنگ و سازگارند.

سقف کاذب Vektron

سقف کاذب Vektron | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | لمینت | تایل

کناف ایران,زبرسازی سقف کاذب,اصول زیرسازی سقف کاذب,جذابیت سقف کاذب,سقف کاذب لاکچری,طرح های لاکچری سقف کاذب,وزن سقف کاذب,عاملین فروش سقف کاذب,اجرای سقف کاذب,اجرای آسمان مجازی,اجرای آسمان مجازی,نقش پی وی سی در سقف,اجرا پی وی سی بر روی دیوار,نقش پی وی سی در طراحی دیوار,رنگ آمیزی دیوار پوش پی وی سی,دیوار پوش کناف,طرح های کناف به عنوان دیوار پوش,بهترین نوع سنگ,سنگ آنتیک,آجر نسوز

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *