- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

سقف کاذب گریلیوم | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | کناف | لمینت

604
سقف کاذب گریلیوم |  سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | کناف | لمینت

طرح سقف های کاذب,
طراحی سقف های کاذب
,طرح های سقف کاذب pvc,طرح های سقف کاذب آشپزخانه,طرح هایی از سقف کاذب,سقف کاذب پی وی سی اصفهان,سقف کاذب پی وی سی قیمت,سقف کاذب پی وی سی چیست؟,سقف کاذب پی وی سی آشپزخانه,سقف کاذب پی وی سی مشهد,سقف کاذب پی وی سی ارزان,سقف کاذب پی وی سی 60*60,سقف کاذب پی وی سی شیراز,سقف کاذب پی وی سی در اصفهان,سقف کاذب پی وی سی در مشهد,سقف کاذب پی وی سی,سقف کاذب پی وی سی چیست,سقف کاذب پی وی سی سرویس بهداشتی,سقف کاذب پی وی سی استخر,اجرای سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم در رده سقف های دکوراتیواست و در بین آنها از ویژگیهای فراوانی برخوردار است این سقف از آلومینیوم وآهن و ورقهای آلیاژی ( این مورد گران است) تولید میشود .

سقف گریلیوم ، سقف باز هم گفته می شود . جواب آن در کار تمام شده است . بعد از اینکه سقف نصب شد چیزی که رویت می شود اینست ، خانه های مربع و مستطیل شکلی که پیوسته در کنار هم قرار گرفته است . که هیچ پوششی در داخل و یا پشت آن وجود ندارد و پشت سقف و تاسیساتی که کار شده است به خوبی دیده می شود .

سقف کاذب گریلیوم از ورق به قطر 4/0 الی 1 میلیمترتولید می گردد.

گریلیوم تولید شده رنگ می شود ، رنگ بصورت مایع و یا پودری  می باشد ، که در هر صورت به کوره می رود تا خشک شود .

در هنگام نصب قطعات تولید شده روی هم مونتاژ می شود و سپس در کاریرهای که هم شکل با قطعات هستند ولی با اندازه دو برابر قرار می گیرند ودر سطح طراز اجراء می شوند.

مزیت سقف کاذب گریلیوم در نمای آخر اینطور است که هیچ گونه متعلقات سقف ( بجز چراغ ) دیده نمی شود ، چون می توان در پشت سقف آن را کار کرد، مثل در یچه ها ، کانال ها ، ددکتور ها و …… و دیگر موارد.

معمولا” سقف کاذب گریلیوم را بصورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر اجراء می کنند . زیر سازی سقف گریلیوم مانند سقف های دیگر بصورت آویزانی است ، که با سیم مفتول ویا زنجیر این کار انجام می گردد.

 

سقف کاذب گریلیوم  در رده سقف های دکوراتیواست و در بین آنها از ویژگیهای فراوانی برخوردار است  این سقف از آلومینیوم  وآهن  و ورقهای آلیاژی ( این مورد گران است)  تولید میشود .

سقف گریلیوم سقف باز هم نامیده می شود ( البته از نظر بعضی ها) جمله سقف باز کمی در خواننده یا شنونده باعث تعجب می شود . ولی شاید بهتر از این نتوان جمله معادل در فارسی پیدا کرد .( در اصطلاحات فنی کلمه و یا جملاتی وجود دارد که معادل فارسی آن بی معنی و یا خنده دار و …… موارد دیگر می شود ،  که بهتر است همان کلمه ویا جمله اینا” گفته شود ، نه معنی فارسی آن ) .حال چرا به سقف گریلیوم ، سقف باز هم گفته می شود .

جواب آن در کار تمام شده است . بعد از اینکه سقف نصب شد چیزی که رویت می شود اینست  ، خانه های مربع و مستطیل شکلی که پیوسته در کنار هم قرار گرفته است . که هیچ پوششی در داخل و یا پشت آن وجود ندارد و پشت سقف و تاسیساتی که کار شده است به خوبی دیده می شود . ( شاید این توضیح مختصر کافی باشد)از نحوه تولید هم بگوئیم  ،  سقف کاذب گریلیوم از ورق به قطر 4/0 الی 1 میلیمتر ( امکان قطر بیشتر نیز وجود دارد در صورتی که مدولها بزرگتر شود) ابتدا ورق را به عرض وطول مشخص در می آورند . که این اندازه طول و عرض بستگی به مدول مربع و مستطیل سقف گریلیوم دارد که از کمترین مدول سه در سه سانتی  شروع می شود . برای مدولهای بزرگتر طول وعرض نام برده شده و هم ضخامت ورق بزرگتر می شود، بعد از اینکه ورق را بصورت مستطیل برش دادند نوبت به پرس کاری برروی آن بصورت فاق و زبانه می رسد و سپس از وسط مستطیل آنرا  بصورت یو انگلیسی در می آورند  که خود این کار در یک دوره ماشین کاری انجام می گیرد .

گریلیوم تولید شده رنک می شود ، رنگ بصورت  مایع و یا پودری ویا غیره  می باشد ، که در هر صورت به کوره می رود تا خشک شود . در هنگام نصب قطعات تولید شده روی هم مونتاژ می شود و سپس در کاریرهای که هم شکل با قطعات  هستند ولی با اندازه دو برابر قرار می گیرند ودر سطح طراز اجراء می شوند.مزیت سقف کاذب گریلیوم  در نمای آخر اینطور است که هیچ گونه متعلقات سقف ( بجز چراغ ) دیده نمی شود ، چون می توان در پشت سقف آن را کار کرد، مثل در یچه ها ، کانال ها ، دتکتور ها و …… و دیگر موارد.معمولا” سقف کاذب گریلیوم را بصورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر اجراء می کنند ( در مورد آخر زیبا تر جلوه می کند)  این نوع سقف را بصورت پره ای  و یا بافل نیز می توان  اجراء کرد ، زیر سازی سقف  گریلیوم  مانند سقف های دیگر بصورت آویزانی است  ، که با سیم مفتول ویا زنجیر این کار انجام می گردد.

چند تولید کننده این نوع سقف را معرفی میکنم :/   شرکت کدکن مبین سازه ( اولین تولید کننده این سقف است و همیشه ایده نو داردودیگر تولید کننده ها . یک اصلی در بین تولید کننده ها وجود دارد بدین صورت که ابتداء کار ( مشتری )  را پیدا می کنند وبعد سراغ  تولید کردن میروند . که این مسئله بین همه تولید کنندها در اصناف مختلف معمول است .

بهترین دلیل ایشان نوسانات بازار است و ثابت نبودن قیمت ورقها و دیگر مسائل .بهترین رنگی که برای سقف کاذب گریلیوم می توان انتخاب کرد به نظر من رنگ قرمز است ( که ماندگارتر وحس مربع ومستطیل را القا می کند) چون سه رنگ اصلی در هنر وجود دارد که بدین ترتیب است : قرمز ، آبی ، زرد که این سه رنگ همراه با شکل هندسی خود می آیند . قرمز با مربع که حس پایداری و ثبات را دارد و آبی  شکل هندسی آن دایره است  حس آسمان و کره زمین را دارد و زرد شکل هندسی آن مثلث است  که حس نا متعادل و فرو ریختن و خطر ! را به همراه دارد .حال می شود در رنگ آمیزی  سقفهای کاذب از این سه رنگ اصلی کمک گرفت ویا از مشتقات آنها که به این رنگها نزدیک است .

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | کناف | لمینت

روش صحیح نورپردازی سقف کاذب,طراحی مغازه با سقف کاذب,سقف کاذب محیط اداری,سقف کاذب فروشگاه ها,سقف کاذب لاکچری,طرح های لاکچری سقف کاذب,رنگ آمیزی سقف کاذب,کاربردهای سقف کاذب,پنل های گچی,پنل های آلمینیومی,طرح های لمینت,کاغذ دیواری رنگارنگ,دیوار پوش های پی وی سی,نمونه های دیوار پوش پی وی سی,طرح های دیوار پوش پی وی سی,اهمیت رنگ کف پوش,اهمیت رنگ سرامیک,کیفیت سنگ,کف پوش مناسب,پارکت های لاکچری

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *