با سلام و احترام



باسلام خدمت همراهان عزیز . ازینکه سایت دکوراسیون ایرانی رو برای مطالعه درباره دکوراسیون و گرفتن ایده های دکوراسیون داخلی و خرید از محصولات دکوراسیون انتخاب کردید ممنونم.



دکوراسیون ایرانی شامل مقالات متعددی از دکوراسیون داخلی و خارجی منزل ، اداره ، ویلا ، مغازه و ... میباشد. هدف ما ارائه و جمع آوری بهترین مقلات از سایت های داخلی و خارجی با ذکر منبع می باشد و در این زمینه تلاش میکنیم مفید باشیم. همچنین دکوراسیون ایرانی فروشگاهی بزرگ در زمینه ی تجهیزات و لوازم مرتبط با دکوراسیون داخلی خارجی می باشد که این محصولات مستقیم در فروشگاه "دکورانه های من" مستقیما تحت نظر دکوراسیون ایرانی می باشد و از وارد کنندگان محصولات دکوراسیون تهیه میشود و همواره سعی میشود تا کمترین قیمت با بهترین کیفیت را به سروران گرامی رائه دهیم.



برای دیدن محصولات ما کافیست وارد فروشگاه دکوراسیون ایرانی شوید.

آموزش عضویت کاربران



برای عضویت در سایت دکوراسیون ایرانی ابتدا از منوی بالا وارد صفحه " ورود / عضویت " شوید.



بعد از کلیک بر روی گزینه بالا به صفحه زیر هدایت می شوید



عضویت در سایت به دو صورت شماره موبایل یا آدرس الکترونیک (برای مثال ایمیل یا جیمیل) انجام میشود. درصورتی که در فرم عضویت شماره موبایل خودتان را وارد کنید، کد فعال سازی به ایمیل شما ارسال میشود و بعد از تایید شماره موبایل مستقیم وارد حساب کاربری خود میشود.

برای اطلاع از آموزش عضویت به عنوان فروشنده ، لطفا بخش مورد نظر را انتخاب کنید.

باکس عضویت کاربران :



تصویر بالا ، عضویت از طریق آدرس الکترونیک می باشد.

  • ۱) آدرس الکترونیک فعال خودتون که با آن قصد مدیریت حساب کاربری و دریافت ایمیل سفارش  را دارید وارد کنید.
  • ۲) نام کاربری که با آن شناخته میشوید (حساب کاربری شما به این نام ساخته میشود و غیر قابل تغییر است) ، حتما انگلیسی بنویسید.
  • ۳) زمانی که ثبتام شما با آدرس الکترونیک انجام میشود ، شماره موبایل اختیاری می باشد ، اما برای اطلاع رسانی های خرید بهتر است وارد شود.
  • ۴) این بخش را حتما بر روی مشتری هستم قرار دهید.
  • ۵) برای کاربرانی که با آدرس الکترونیک ثبتنام میکنند ، برای تکمیل فرآیند عضویت می بایست بر روی این دکمه کلیک کنند.

در این روش ، پسورد شما (رمز عبور) بصورت اتوماتیک ساخته میشود و به آدرس الکترونیک شما ارسال میشود





تصویر بالا ، عضویت از طریق شماره موبایل می باشد.

  • ۱) یک شماره موبایل فعال وارد کنید (کد فعال سازی دریافت می کنید).
  • ۲) نام کاربری که با آن شناخته میشوید (حساب کاربری شما به این نام ساخته میشود و غیر قابل تغییر است) ، حتما انگلیسی بنویسید.
  • ۳) زمانی که ثبتام شما با "شماره موبایل" انجام میشود ، آدرس الکترونیک اختیاری می باشد ، اما برای اطلاع رسانی های خرید بهتر است وارد شود.
  • ۴) این بخش را حتما بر روی مشتری هستم قرار دهید.
  • ۵) برای کاربرانی که با "شماره موبایل" ثبتنام میکنند ، برای تکمیل فرآیند عضویت می بایست بر روی این دکمه کلیک کنند.




بعد از عضویت به روش بالا ، کد فعال سازی را مانند عکس بالا وارد کنید و ارسال کنید.

  • ۱) کد تاییدی که به شما پیامک شده را وارد کنید.
  • ۲) ارسال کد تایید را بزنید تا فرآیند عضویت شما تکمیل شود


یک دقیقه فرصت دارید تا کد دریافتی را وارد کنید ، بعد از این فرصت مجدد درخواست بفرستید.



درصورت وجود هرگونه مشکلی در فرآیند ثبتنام ، از طریق فرم تماس باما ، دکوراسیون ایرانی را درجریان قراردهید. باتشکر

آموزش ورود به حساب کاربری

درصورتی که قبلا در سایت ثبتنام کردیده اید ، میتوانید از بخش "ورود" سایت به حساب کاربری خود وارد شوید و پنل کاربری خودتون رو مدیریت کنید. درصورتی که قبلا عضو سایت نشدید ، آموزش عضویت را مطالعه کنید.

ورود با شماره موبایل

تصویر بالا مربوط به ورود با شماره موبایل می باشد.

  • ۱) شماره موبایلی که با آن در سایت عضو شده اید را وارد کنید.
  • ۲) کد احراز هویت را وارد کنید.
  • ۳) ارسال شماره موبایل برای ورود به پنل کاربری.

(بعد از دریافت کد تایید آن را وارد کنید)



تصویر بالا مربوط به ورود با آدرس الکترونیک می باشد.

  • ۱) شماره موبایلی که با آن در سایت عضو شده اید را وارد کنید.
  • ۲) رمز عبور (پسورد) که بعد از عضویت بصورت اتوماتیک برای شما ارسال شده رو اینجا وارد کنید.
  • ۳) کد احراز هویت را وارد کنید.
  • ۴) برای ورود به سایت روی این دکمه کلیک کنید.
  • ۵) این دکمه برای ورود با شماره موبایل می باشد.


درصورت وجود هرگونه مشکلی در فرآیند ورود به سایت ، از طریق فرم تماس باما ، دکوراسیون ایرانی را درجریان قراردهید. باتشکر

آموزش عضویت فروشندگان یا ارتقاع حساب کاربری معمولی به فروشنده

برای عضویت در سایت به عنوان فروشنده ، اگر قبلا عضو سایت نشده اید ، وارد صفحه عضویت در دکوراسیون ایرانی شوید. سپس از " فرم عضویت " موجود در سایت اقدام به عضویت کنید. فرآیند عضویت فروشندگان همانند عضویت کاربران معمولی میباشد. با این تفاوت که برای عضویت به عنوان فروشنده نیاز به تنظیمات و اطلاعات بیشتری میباشد.

اما اگر قبلا در سایت عضو شده ایید و قصد ارتقاع حساب کاربری خودتان را دارید ، در ادامه توضیح خواهیم داد.



عضویت به عنوان فروشنده

تصویر بالا یک نمونه عضویت فروشنده در دکوراسیون می باشد که با شماره موبایل انجام شده.

  • ۱) یک شماره موبایل فعال یا آدرس الکترونیک فعال وارد کنید.
  • ۲) نام کاربری خودتون که میخواهید با آن در سایت فعالیت کنید. (انگلیسی بنویسید)
  • ۳) اگر با شماره موبایل ثبت نام میکنید ، آدرس الکترونیک (ایمیل) اختیاری است و اگر با آدرس الکترونیک عضو سایت می شوید شماره موبایل اختیاری است.
  • ۴) نام خودتان را بنویسید (مثال : سید علی)
  • ۵) نام خانوادگی را بنویسد (موسوی)
  • ۶) نام فروشگاهتان را انتخاب کنید ، این نام در همه جای سایت نمایش داده میشود.(مختصر و مفید ، مثال: لوازم دکوری گل مریم)
  • ۷) آدرس فروشگاه یکی از موارد مهم می باشد ، شما درحال تعیین مسیر فروشگاه تان هستید ، مختصر و مفید بنویسید. حتما باید انگلیسی بنویسید. (این آدرس را میتوانید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید)
  • ۸) یک شماره تماس ثابت (شماره شرکت یا انبار داری) نیاز است حتما وارد کنید. اگر شماره ثابت ندارید ، شماره موبایل ثبت کنید.
  • ۹) قوانین مربوط به فروشندگان را حتما مطالعه کنید و تیک تایید قوانین را بزنید. (شما به زدن این تیک تایید می کنید قوانین را مطالعه کرده اید)
  • ۱۰) شما برای نمایش این تنظیمات و عضویت به عنوان فروشنده می بایست گزینه فروشنده هستم را انتخاب کنید.


درنهایت بعد از این تنظیمات ، همانند عضویت معمولی ، فروشنده دکوراسیون ایرانی شوید.

بعد از عضویت در سایت به عنوان فروشنده ، وارد پیشخوان فروشندگی خودتان شوید و تنظیمات لازم را انجام دهید. برای آموزش تنظیمات پیشخوان ، ابتدا وارد پیشخوان شوید و از منو های موجود در پیشخوان ، راهنما را انتخاب کنید.





ارتقاع حساب کاربری از عضویت معمولی به فروشنده





تصویر بالا مربوط به ارتقاع حساب کاربری به فروشنده ، بعد از عضویت معمولی می باشد. توجه داشته باشید که همه فرآیندها با فرآیند قبل یکی هست. گزینه ارتقاع حساب کاربری را میتوانید از منوی بالا > چرخدنده پنل کاربری پیدا کنید.



درصورت وجود هرگونه مشکلی در فرآیند عضویت یا ارتقاع حساب ، از طریق فرم تماس باما ، دکوراسیون ایرانی را درجریان قراردهید. باتشکر



آموزش پیگیری سفارش


باسلام خدمت کاربران محترم دکوراسیون ایرانی. درصورتی که خرید کرده اید و میخواهید از جزئیات سفارش خود باخبر شوید یا محصول خریداری شده شما هنوز به دست شما نرسیده و میخواهید دلیل آن را بدانید و پیگیر سفارش خود شوید به آموزش های این بخش توجه کنید.

مراحل پیگیری سفارش


تصویر بالا مربوط به منوی بالای سایت و آیکون چرخدنده هست ، این بخش برای دسترسی سریع شما به پنل کاربری و شامل بخش هایی هست که زیاد مورد نیاز قرار میگیرند.

همانند تصویر بالا وارد بخش سفارشات خودتون میشد.



در تصویر بالا ، شما در صفحه سفارشات قرار دارید و تمام سفارشات خود را در این بخش مشاده میکنید. از بین این سفارشات ، سفارش مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی "مشاهده" کلیک میکنید و وارد ریزجزئیات سفارش خود می شوید.



در تصویر بالا شما جزئیات سفارش خودتان رو می بینید.

  • ۱) در این بخش شما وضعیت سفارش خودتون رو میبینید ، درصورتی که محصول شما ارسال شود ، پیغام " تکمیل شده " را در این بخش مشاهده میکنید. همچنین درصورتی که فروشنده محصول درباره سفارش شما توضیحاتی ارسال ، در این بخش قابل مشاهده می باشد.
  • ۲) نام محصول ، تعداد و نام فروشنده محصول همراه با لینک صفحه اختصاصی فروشنده مشاهده میکنید.
  • ۳) مجموع کل سفارشات شما ، محصولاتی که در قالب یک سفارش خریداری کرده اید را مشاهده میکنید.
  • ۴) هزینه ایی که بابت حمل نقل سفارش خود پرداخت میکنید را میتوانید در این بخش مشاهده کنید.
  • ۵) در این بخش مشخص میشود از چه راهی سفارش خودتان را پرداخت کرده اید.
  • ۶) این قیمت با احتساب همه ی هزینه های اضافی که شامل هزینه حمل و نقل و مجموع قیمت محصولاتی ک سفارش دادید. این مبلغ همان مبلغی هست که شما پرداخت کرده اید.
  • ۷) آدرس شما هست ، اگر سفارش شما قرار است برای شما ارسال شود و مسیر دیگری برای ارسال بار انتخاب نکرده اید.
  • ۸) درصورتی که برای سفارش خود ، آدرس دیگری برای ارسال بار تعریف کرده باشید ، آن آدرس را میتوانید در اینجا مشاهده کنید.





برای هرگونه پیگیری که نیاز هست مستقیم با فروشنده در ارتباط باشید ، حتما از بخش تیکت پشتیبانی حساب کاربری اقدام کنید تا مکالمات شما قابل پیگیری باشد. در صورت لزوم از طریق تیکت پشتیبانی دکوراسیون ایرانی را در جریان فرآیند پیگیری سفارش خود قرارد دهید. درصورت وجود هرگونه مشکلی در فرآیند "پیگیری سفارش" ، از طریق فرم تماس باما ، دکوراسیون ایرانی را درجریان قراردهید. باتشکر

آموزش ارسال تیکت پشتیبانی


باسلام خدمت شما سروران عزیز ، در این بخش دلیل استفاده از تیکت پشتیبانی و نحوه ارسال تیکت به فروشنده محصول و مدیریت دکوراسیون ایرانی رو به شما آموزش میدیم.

دلیل ارسال تیکت پشتیبانی


در بعضی مواقعه ممکن هست محصول با تاخیر ارسال شود یا محصول ارسال شده متاسفانه دچار مشکلاتی هست که شرایط لازم " ( شرایط بازگشت کالا ) " برای بازگشت کالا را دارد ، یا اینکه شما قبل از خرید محصول نیاز دارید تا با فروشنده صحبت کنید و از کاربردی بودن محصول مطمئن شوید ، یا اینکه قصد دارید از خدمات پشتیبانی محصول استفاده کنید و نیاز به هماهنگی با فروشنده محصول دارید یا اینکه به هر دلیلی قصد ارسال تیکت پشتیبانی به مدیریت را دارید و نیاز به پیگیری ها مجدد دارد.

در همه ی موارد نام برده شده در بالا نیاز به ارسال تیکت پشتیبانی می باشد.

پس موارد ارسال تیکت پشتیبانی عبارت است از :

  • تاخیر در ارسال کالا
  • محصول ارسال شده مشکلات فنی دارد
  • پشتیبانی قبل از خرید
  • خدمات پشتیبانی محصول (مانند نصب محصول در منزل)
  • ارتباط با دکوراسیون ایرانی و پیگیری ارتباط



در تصویر بالا مکانی که درآن میتوانید اعلان های بخش پشتیبانی را مشاهده کنید را می بینید ، با کلیک روی این بخش وارد صفحه تیکت پشتیبانی میشود.



تصویر بالا ، مربوط به صفحه تیکت پشتیبانی می باشد.

  • ۱) اگر از حساب کاربری میخواهید تیکت ارسال کنید ، ازین دکمه به صفحه تیکت پشتیبانی هدایت میشوید.
  • ۲) با انتخاب این گزینه یک تیکت جدید میتوانید ارسال کنید.
  • ۳) اگر قبلا تیکت ارسال کرده باشید ، ازین بخش میتوانید مشاهده کنید (فیلتر نمایش تیکت).




تصویر بالا اولین مرحله بعد از کلیک روی ارسال تیکت جدید می باشد.

  • ۱) بازگشت به صفحه قبل و نمایش همه تیکت ها.
  • ۲) ازین بخش اگر پاسخ سوال خودتون رو پیدا نکردید ، باما درارتباط باشید.
  • ۳) شروع تیکت پشتیبانی




اولین مرحله بعد از پیدا نکردن پاسختون رو بخش قبل ، مرحله انتخاب واحد پشتیبانی مورد نظر می باشد.

  • ۱) شروع مراحل تیکت
  • ۲) انتخاب واحد پشتیبانی . (اگر میخواهید با فروشنده یا مدیر سایت صحبت کنید ، انتخاب کنید)



در تصویر بالا میبینید گزینه بعدی ، بعد از انتخاب بخش مورد نظر فعال شده هست و شما می بایست انتخاب کنید چرا تیکت میزنید.

  • ۱) انتخاب نوع تیکت
  • ۲) انتخاب دپارتمان تیکت



تصویر بالا مراحل پایانی تیکت می باشد

  • ۳) لطفا مشخص کنید چقدر این تیکت حیاتی می باشد.
  • ۴) مشخص کنید موضوع تیکت چیست و اشکال در چیست.
  • ۵) محصولی که میخواهید درباره آن تیکت بزنید را انتخاب کنید.
  • ۶) شرح کامل تیکت ، تمام موارد مورد نیاز را یاداشت کنید. درصورت لزوم عکس نیز ارسال کنید (افزودن پرونده چند رسانه ایی).



سایت دکوراسیون ایرانی با تمام وجود سعی بر رضایت مشتریان عزیز و گرامی دارد. هرگونه مشکلی که در سایت با آن مواجه هستید را باما درمیان بگذارید. در " چارچوب قوانین ما " ما حامی شما عزیزان هستیم.

امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید.
در این بخش قصد دارم درباره نحوه ارسال بار در سایت دکوراسیون ایرانی بهتون آموزش هایی بدیم که حتما کاربردی و مهم هستند. اکثر کالاهای موجود در سایت سایز های بزرگی دارند ، به همین دلیل قابلیت ارسال از طریق پست رو ندارند. پس گزینه حمل و نقل سفارشی و پیشتاز مناسب این کالاها نیست. در این صورت فقط میتوانیم این محصولات رو از طریق ارسال از طریق باربری ارسال کنیم. در زمان خرید حتما توجه کنید که حمل و نقل به چه صورتی است . در زمان پرداخت منظورمه. درصورتی ک محصول شما از سایز ،،، بزرگتر بود و گزینه حمل با باربری برای اون محصول فعال نبود. حتما از طریق تیکت پشتیبانی نویسنده یا دکوراسیون ایرانی را در جریان قرار دهید تا محصول رو اصلاح کنیم.