- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

مدل های سقف جدید کناف | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | کناف

2493
مدل های سقف جدید کناف |  سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | کناف


انواع سقف کاذب دستشویی
,انواع سقف کاذب در اصفهان,انواع سقف کاذب داخلی,انواع سقف کاذب در منزل,انواع سقف کاذب طرح دار,انواع سقف کاذب و دیوارپوش,قیمت به روز انواع سقف کاذب,انواع سقف کاذب زیبا,انواع سقف کاذب سرویس,انواع سقف کاذب ساختمان مسکونی,انواع سقف های کاذب ساختمانی,سایت انواع سقف کاذب,انواع سقف کاذب شبکه ای,انواع سقف کاذب شیشه ای,انواع طرحهای سقف کاذب,انواع طرحهاي سقف كاذب,انواع سقف کاذب طلق,طراحی انواع سقف کاذب,انواع طرح سقف کاذب,انواع مدل سقف کاذب عکس

معرفی مدل کناف سقف جدید و بسیار زیبا با اجرای آسان

همه ما وسواس زیادی بروی انتخاب مبلمان، لوازم دکوری و کاربردی، نوع کفپوش و رنگ دیوارهای خانه داریم اما اگر همین وسواس را در مورد سقف نیز می داشتیم شرایط بسیار عالی می شد. مدل کناف سقف یکی از ایده های مطمئن و بسیار زیبا برای تزیین این قسمت مهم از خانه است که اغلب توسط بسیاری از خانه دارها نادیده گرفته می شود. اگر توجه بیشتری به سقف خانه داشته باشید حتی به وسایل تزیینی دیگر برای دکوراسیون داخلی کمتر نیاز پیدا خواهید کرد. در این مطلب همانطور که از عنوان مشخص است می خواهیم به معرفی طرح های جدید و جذاب سقف کناف بپردازیم.

همواره به سقف باید بعنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون هر اتاقی یاد شود، سقف مصالح اصلی ساختمان را می پوشاند و به اتاق جلوه ای دنج تر می دهد. بسیاری از اتاق ها سقفی ساده و بدون هیچگونه تزیین دارند نهایت تزیین این سقف ها گچبری های حاشیه سقف است اما تعدادی هم از تزیینات پیچده مانند سقف کاذب کناف و پی وی سی استفاده می کنند که در طرح ها و شکل های بسیار متنوعی تولید می شوند. سبک های مدرن از طرح هایی با خطوط صاف و گوشه دار مانند مستطیل استفاده می کنند در حالی که مدل های کلاسیک همراه با اشکال انحنی دار مانند دایره و تزیینات بیشتر هستند.

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

قبل از انتخاب و اجرای مدل کناف سقف نکاتی وجود دارد که دانستن آنها می تواند به نتیجه ای بهتر می انجامد. اولین چیز مشخص کردن فضایی است که می خواهید سقفش را تزیین کنید، طرح کناف برای هر اتاقی فرق می کند، مثلا طرحی که مناسب اتاق خواب است بدرد حمام، اتاق نشیمن و سایر اتاق های خانه نمی خورد. بیشتر مواقع اتاق هایی مانند نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و در موارد کمی هم آشپزخانه توسط کناف سقف تزیین می شوند همچنین طرح هایی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد اغلب پیچیده تر است.

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

مورد دوم توجه به نوع سبکی است که در دکوراسیون منزلتان وجود دارد. برای مثال در طراحی داخلی مدرن بهتر است از کناف هایی با خطوط صاف و گوشه دار مانند مربع و مستطیل بهمراه چراغ های ال ایی دی توکار ایده بسیار مناسبی است. این شکل می تواند هم در مرکز یا در کنارهای سقف قرار بگیرد. برای طرح های کلاسیک کناف های دایروی و گرد بهمراه لوستری کریستالی و پر زرق و برق در مرکز کاملا در خور خانه های کلاسیک و فاخر است. این کار خصوصا در قسمت پذیرایی بسیار خواب جواب می دهد.

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 

ارتفاع سقف عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید و اجرای مدل کناف سقف بررسی شود. اگر سقف کوتاهی دارید دیگر نمی توانید از سقف کاذب استفاده کنید در عوض بهتر است سقف را با رنگ های روشن تزیین کنید با این کار نتیجه بسیار بهتر و زیباتری نسبت به سقف کناف می گیرید. اگر سقف متوسط دارید در اینصورت شرایط برای استفاده از سقف کناف آماده است اما برای سقف های خیلی بلند نیز باید از آپشن های دیگری استفاده کنید که در مطالب پیشین کامل در مورد آنها صحبت کردیم کافی است به لینک مشخص شده مراجعه بفرمایید.

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

یکی از ایده های جذاب در مدل سقف کناف استفاده از شکل های گوناگون چند طبقه با رنگ های متفاوت است. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید می توانید حتی سبک های گوناگون را با یکدیگر ترکیب کرده و سقفی کاملا امروزی طراحی کنید. برای مثال در کنار طرح های مستطیلی که معرف سبک مدرن هستند می توانید از کناف های گرد و دایره ای استفاده کنید. با این کار ظاهری لطیف و خواستنی به سقف منزل خود داده اید. البته این کار بودجه بیشتری می طلبد اگر مشکلی از این بابت ندارید خوب است طرح های دیگر ار امتحان کنید.

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 

انتخاب کنید. در طراحی سقف کناف رنگ سقف بسیار مهم است زیرا بروی ظاهر کلی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد. برای سقف اتاق های بزرگ بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید تا فضایی دنج و گرم در اتاق ایجاد شود. برای اتاق های کوچک هم طبیعتا رنگ های روشن مناسب است زیرا فضا را بزرگ تر نشان می دهد. اما بطور کلی تا جایی که دکوراسیون داخلی خانه اجازه می دهد دستتان برای انتخاب رنگ سقف کاملا باز است و می توانید آزاداته به انتخاب رنگ مورد علاقه خود بپردازید.

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

 کناف سقف جدید و بسیار زیبا

مدل های سقف جدید کناف | سقف کاذب | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کاغذ دیواری | کناف

طرح های زیبای سقف کاذب,طرح های زیبا از سقف کاذب,عکس طرح سقف کاذب,عکس طرح های سقف کاذب,طراحی سقف کاذب کناف,طرح های سقف کاذب کناف,نمونه طرح های سقف کاذب گچی,طراحی سقف کاذب ساختمان مسکونی,طراحی سقف کاذب منزل,طراحی سقف کاذب مسکونی,طرح های سقف های کاذب مدرن,طرح های مختلف سقف کاذب,طراحی سقف کاذب مغازه,نمونه طرح سقف کاذب,نمونه طرح های سقف کاذب,طراحی سقف کاذب و نور مخفی,طرح های سقف کاذب پی وی سی,طراحی و اجرای سقف کاذب کناف,طراحی و اجرای سقف کاذب,طرح سقف کاذب هال

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *