- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکور سقف منازل با کناف | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کناف | pvc | لمینت | کاغذ دیواری

دکور سقف منازل با کناف | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کناف | pvc | لمینت | کاغذ دیواری


خرید عمده کناف,خرید فروش کناف,قیمت خرید کناف,خرید لباس کار کناف,خرید اینترنتی محصولات کناف,خرید محصولات کناف,خرید ورق کناف,خرید وسایل کناف,خرید ابزار نصب کناف,خرید و فروش کناف,خرید طرح های کناف,خرید اینترنتی رشته کنافه,خرید اینترنتی کناف,خرید فروش کناف,خرید کناف اصفهان,خرید کناف شیراز,خرید کناف سقف,قرارداد خرید کناف,خرید رشته کنافه,خرید لوازم کناف,خرید مصالح کناف,خرید کناف ایران,خرید سی دی اموزش کناف,خرید البوم کناف,قرارداد خرید کناف,خرید اینترنتی محصولات کناف

راهنمای طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

طراحی کناف و دکوراسیون سقف ؛ همانطور که ما در خانه‌هایمان لوازم دکوری دوست داشتنی و مبلمان راحت را قرار می‌دهیم، باید توجه کنیم که سایر بخش‌های خانه نیز به زیبایی طراحی شده باشند.

با انجام این کار به منزل خود جلوه ای دعوت کننده می‌دهید. به علاوه اگر دیوارها و سقف های شما طراحی زیبایی داشته باشند حتی ممکن است نیاز شما را به تهیه دکوری‌های بیشتر کم کند.

ما به شما بافت‌های(تکسچر) مختلف برای دیوار و نیز نحوه جان بخشیدن و زیباکردن دیوارهای تان را نشان داده ایم. بنابراین، امروز می‌خواهیم راهنمایی‌هایی در مورد نحوه طراحی سقف منزل تان ارائه کنیم.

سقف قسمت بالایی و داخلی یک اتاق است. آن تیرهای سقف را می‌پوشاند و اتاق را گرم و دنج می‌کند.

برخی از اتاق ها ممکن است سقف های ساده ای داشته باشند اما برخی دیگر هستند که طراحی های پیچیده و پرنقشی در سقف خود دارند.

البته، طرح ها بسته نوع فضا با هم متفاوت اند. اگر برای مثال فضای داخلی آن سبک مدرن باشد، سقف متشکل از خطوط صاف و دوار است. برای فضاهای سنتی، ممکن است سقف ها دارای ابزار گچی پیچیده و ظریف باشند. اما از آن جایی که ما این جا نیستیم تا تفاوت انواع سقف‌ها را نشان دهیم، اجازه دهید به سراغ راهنمایی هایی برویم که یک شخص برای طراحی سقف خود لازم است بدان‌ها توجه کند.

۱-به نوع فضای خود دقت کنید

این اشاره دارد به نوع اتاقی که شما در حال طراحی سقف آن هستید. طرح سقف‌های اتاق خواب، حمام، اتاق پذیرایی و دیگر بخش های خانه با هم فرق می‌کنند.

بیشتر اوقات، سقف اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب معمولا دارای سقف هایی با طرح های پیچیده نسبت به سقف حمام و سرویس بهداشتی هستند. اما این همچنان به سلیقه شخصی شما و نوع فضای داخلی منزل تان بستگی دارد.

سقف کاذب

۲-سبک طراحی داخلی فضای خود را بشناسید

ما در مورد توجه به فضا موقع طراحی سقف در پاراگراف قبل اشاره کردیم. گذشته از آن، شما باید اطمینان یابید که دیزاین سقف تان کاملا با نوع فضای داخلی مطلوب شما هماهنگ باشد.

برای جلوه مدرن، شما می‌توانید از سقف های کاذب با چراغ توکار درون آن استفاده کنید. این سقف‌ها را هم می‌توانید در مرکز اتاق و هم در یک سمت آن نصب کنید. به علاوه شما می‌توانید بافت و تکسچر نیز به سقف اضافه کنید. برای جلوه ای کلاسیک، سقف قوسی می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد اما شما می‌توانید به جای آن صرفا از ابزارهای گچی تزئینی در اطراف سقف تان استفاده کنید.

سقف کاذب

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل ؛ سقف کناف ؛ سقف کاذب ؛ اجرای کناف ؛ کناف کاری ؛ راهنمای طراحی کناف

۳-تعیین موقعیت برای چراغ ها

چراغ‌های سقف نیز باید در نظر گرفته شوند. روی مکان نصب چراغ‌ها تصمیم گیری کنید. این به شما دید بازتری در مورد نحوه طراحی سقف تان می‌دهد. یا می‌توانید ابتدا سقف را طراحی کرده سپس مکان چراغ‌ها را در آن انتخاب کنید. اطمینان یابید که چراغ‌های و سقف اتاق تان یکی باشد تا طرح سقف واقعا خیره کننده ای داشته باشید.

سقف کاذب

۴-ارتفاع سقف ها

برخی از سقف ها ارتفاع بلند و برخی دیگر ارتفاع کوتاه دارند. اگر سقف اتاق شما کوتاه است نمی‌توانید دیگر از سقف های کاذب استفاده کنید. در عوض، می‌توانید آن را در رنگ های روشن تر نقاشی کنید. به علاوه به آن بافت و تکسچر اضافه کنید البته نه آن هایی را که طرح پرنقش و نگار و شلوغی دارند.

۵-انتخاب رنگ سقف

همانند سایر بخش های خانه، رنگ سقف جلوه کل فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از رنگ های تیره تر برای اتاق های بزرگتر به منظور جلوه ای دنج و گرم استفاده کنید. در اتاق های کوچک تر نیز، رنگ های روشن تر را به منظور بزرگ تر نشان دادن آن ها به کار ببرید. اما این صحیح است که از هر طرح رنگی استفاده کنید البته تا زمانی که برای طرح دیزاین داخلی منزل شما مکمل باشد.

هنگام نقاشی کردن سقف، تنها رنگ مهم نیست، بلکه حتی درخشندگی آن نیز اهمیت دارد. اگر اتاق شما سقف کوتاهی دارد، استفاده از رنگ‌های نیمه براق اتاق تان را بزرگتر و سقف آن را بلندتر نشان می‌دهد.

سعی کنید درخشندگی متفاوت رنگ ها را امتحان کنید تا به جلوه مطلوب برای اتاق خود برسید.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل ؛ سقف کناف ؛ سقف کاذب ؛ اجرای کناف ؛ کناف کاری ؛ راهنمای طراحی کناف

سقف کاذب

۶-آکوستیک و عایق صدا بودن

هنگام طراحی سقف به آکوستیک بودن آن نیز توجه کنید. بدیهی است که شما نمی‌خواهید در اتاقی صحبت کنید که در آن هنگام صحبت کردن صدای تان بپیچد. برای جلوگیری از اکوی صدا، شما می‌توانید از سقف های آکوستیک یا عایق های صوتی استفاده کنید. برای اتاق هایی با سقف‌های بلند، با پوشاندن دیوارها با عایق صوتی، صداها را در همان اتاق محصور کنید.

سقف کاذب

۷-اضافه کردن خصوصیات معماری

یک روش برای داشتن سقف زیبا اضافه کردن ویژگی های معماری روی آن است. شما می‌توانید از موارد زیر در دیزاین سقف خود استفاده کنید:

تیرهای چوبی، پنل های آکوستیک  با روکش پارچه ای، سقف های دکوری، بیدبورد، چوب های درهم تنیده، صفحه های شناور، آثار هنری، روکش‌های مصنوعی و کاغذ دیواری ها.

با انجام این کارها مطمئنا سقف زیبایی خواهید داشت.

سقف کاذب

۸-امتحان کردن اشکال مختلف

در طراحی سقف خود اشکال مختلف را امتحان کنید. شما می‌توانید از انواع مربعی یا ترسیمی استفاده کنید. به علاوه اشکال دایره ای و منحنی را نیز می‌توانید به کار ببرید. این می‌تواند جلوه لطیف و روان به سقف شما بدهد. از امتحان کردن گزینه های مختلف نترسید تا زمانی که با طرح فضای داخلی و بودجه شما هماهنگ باشد.

سقف کاذب

۹-استفاده از نورگیر یا پنجره‌های سقفی

شما می‌توانید نورگیر یا پنجره‌های سقفی واقعی در سقف اتاق تان نصب کنید یا این که نوع مصنوعی آن را به کار ببرید. با نصب چراغ ها را در لبه های مخفی سقف یا هرجایی دیگری که نورگیر را نصب می‌کنید توهم نور طبیعی ایجاد کنید. اضافه کردن چراغ‌ها در زیر نورگیر باعث می‌شود که ظاهر آن مانند شیء شناور و بدون اتصال در روی سقف به نظر برسد.

سقف کاذب

۱۰-اضافه کردن چراغ ها در جهت های مختلف

گذشته از موقعیت چراغ ها، جهت آن ها نیز اهمیت دارد. از چراغ های نوربالا یا نور پایین استفاده کنید. از این رو، آن می‌تواند سقف شما را دراماتیک تر نشان دهد.

دیزاین و طراحی سقف فقط مربوط به معماری نمی‌شود بلکه به نورپردازی نیز ارتباط دارد. ممکن است تا به حال توجه کرده باشید که سقفی با طراحی زیبا بدون نورپردازی مناسب ظاهری بی روح و کسل کننده خواهد داشت. به همین دلیل، برای دست یابی به طرح سقف زیبا باید روی هر دوتای آن کار کنید.

دکور سقف منازل با کناف | دیوار پوش | کف پوش | پارکت | کناف | pvc | لمینت | کاغذ دیواری

انواع کناف,سقف فروش کناف ایران,فروش ابزار کناف فروش,اموزش کناف,فروش کناف تهران,فروش کناف ترکیه,فروش تایل کناف,فروش کناف خام,فروش کناف در بندرعباس,فروش دیوار کناف,فروش کناف در مشهد,فروش کناف در اصفهان,فروش کناف در تبریز,فروش کناف در کرج,فروش کناف در رشت,فروش زیرسازی کناف,فروش سازه کناف,فروش سازه کناف در تهران,فروش کناف صدف,فروش عمده کناف,فروش عکس کناف

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *