جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان هوشمند دکور فروشگاه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

1065
چیدمان هوشمند دکور فروشگاه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

تجهیزات و چیدمان هوشمندانه دکوراسیون فروشگاهی

در دنیای امروزی که مشتری آزادانه در سطح فروشگاه قدم زده و دوست دارد به دور از نظر فروشندگان کالاهای مورد نظر خود راانتخاب نماید، آیاتجهیزات دکوراسیون می توانند به جای فروشندگان و به مانند یک ربات هوشمند انواع تکنیکهای فروش بیشتر را برای مشتری اجراء نموده و منجر به افزایش فروش شود؟

تجهیزات و چیدمان هوشمندانه دکوراسیون فروشگاهی
داشتن علم فروش یک فروشنده، به او کمک میکند که محصول خود را سریعتر و با سود بیشتر، نسبت به رقبای خود به فروش برساند حال که فروشنده ای در کنار خریدار وجود نداردچه راهکارهای می تواند این اهداف را تحقق بخشد؟
تجهیزات دکوراسیون در اجرای تکنیکهای حرفه ای فروش چه نقشی دارند؟

همه میدانیم که از بهترین روشهای افزایش فروش، فروش بیشتر به مشتریان قبلی و مشتریان که در حال خرید هستند، میباشد زیرا بازاریابی و یافتن مشتریان جدید بسیار پرهزینه بوده ولی مشتریانی که در حال خرید از ما هستند از مرحله انتخاب و اطمینان به فروشنده گذشته اند.

در ادامه با بررسی دو مورد از تکنیکهای فروش که فروشندگان حرفه ای قدرت اجرای آن را داشته و ذکر مثال های از تحقق این تکنیکها در تجهیزات و چیدمان فروشگاه ها سئوالهای بالا را پاسخ خواهیم داد. امروزه تکنیکهای فراوانی برای فروش محصولات به کار برده میشود. تکنیک های مثل آراستگی، اطلاع رسانی، در دسترس بودن و …. تکنیکهای اولیه ای هستند که اجراء آنها در تمامی فروشگاه های برند ضروری است، اما از دو تکنیک حرفه ای تر فروش به شرح زیر می توان نام برد.

Cross Selling
حتما برایتان پیش آمده که برای خرید یک گوشی موبایل به فروشگاهی رفته باشید و در ذهنتان مبلغی برای این کار در نظر گرفته اید و هنگامی که گوشی را خریدید ، فروشنده به شما پیشنهاد می کند که برای صحفه آن کاور محافظ بگیرید ، بعد از چسباندن محافظ، کیف مناسب ، حافظه جانبی یک هندزفری بلوتوث و … می بینید که یک گوشی مثلا یک میلیون تومانی ، یک و نیم میلیون تومان برایتان فاکتور شد! فروش رضایتمندانه محصولات و خدمات جانبی مرتبط، در این تکنیک شما در کنار فروش یک کالا یا خدمات اصلی خدمات یا کالاهای متعدد فرعی را نیز به مشتری ارائه می دهید که یکی از تکنیک های سود آور فروش میباشد.

بعد از اینکه مشتری تصمیم خود را در مورد خرید کالایی گرفت، می توانید از این تکنیک به منظور کسب سود بیشتر استفاده کنید. به این معنی که شما می توانید به مشتری پیشنهاد خرید محصولات مرتبط با آن محصول را بدهید .به دلایل مختلف سود فروش محصولات جانبی همواره بیشتر از سود فروش خود محصول است و این امر باعث میشود که فروشندگان، محصولات جانبی زیادی جهت ارائه به مشتری داشته باشند.

در cross selling فروشنده حرفه ای در حین خرید خریدار ، وسایل دیگری را به او پیشنهاد میدهد وسایلی که مرتبط با وسیله خریداری شده اولیه باشد.
ولی در زمانی که فروشنده در کنار خریدار نمی باشد ، فقط تجهیزات ویژه  و چیدمان هوشمندانه میتواند این تکنیک را اجراء نماید ایجاد فرصت های فروش به صورت طبیعی با پیشنهادهای بسیار هوشمندانه و البته سودآور، استندهای با فضاهای خاص برای ارائه محصولات تکمیلی و با چیدمانی کاملا مرتبط وقتی در یک هایپر مارکت کالای با تخفیف ویژه و فروش فوق العاده در قفسه های سرلاین فروشگاه قرار میگیرد و حجم زیادی از آنها فروخته میشود استندهای خاص در کنار سرلاین ها نصب میشود که در آن استندها کالاهای متناسب با آن محصول عرضه میگردد.

به طور مثال شما به هر دلیلی تصمیم میگیرید که یک مارک قهوه خود را با تخفیف در شرایط فروش فوق العاده قراردهید، هنگامی که بسته های قهوه را در قفسه های سرلاین فروشگاه میچینید می توانید در استند کوچکی که در کنار سرلاین برای این کار نصب کردید، شیر مخصوص قهوه که همزمان با قهوه مصرف میشود را با قیمت اصلی خود چیده و به فروش برسانید. فروش زیاد قهوه باعث فروش همزمان شیر هم میشود در حالی که محل اصلی چیدمان شیر در جای دیگری از فروشگاه است و فقط به خاطر فروش بالای کالای مرتبط با آن در این محل مقداری از آن چیده شده است. در این حالت بدون وجود فروشنده ، شما همزمان دو کالای مرتبط با هم را با سود خوب فروخته اید.

Up-selling
یکی از تکنیکهای مهم فروش به شمار می آید که در آن شما مشتری را تشویق به خرید محصولات گرانقیمت تر می کنید. برای مثال، مشتری برای خریدن یک لپ تاپ به شما مراجعه میکند. او شناخت زیادی نسبت به انواع لپ تاپ و کارایی آنها ندارد.

شما میتوانید با معرفی لپ تاپ های جدیدتر با قابلیتهای بهتر ، مشتری را به خرید آنها تشویق کنید. قطعا فروش محصولات گرانقیمتر سود بیشتری را نصیب شما مینماید. حال شما میتوانید با ایجاد یک حس ویژه و ارزش آفرینی برای محصول خود و مشتری بدون قرار گرفتن فروشنده در کنار مشتری او را تشویق نمایید کالای گرانقیمتر ضمن رضایت کامل خریداری نماید.احساس منحصربه فرد بودن نیز یکی از مواردی که به این فرایند کمک میکند.

تجهیزات و چیدمان هوشمندانه دکوراسیون فروشگاهی
در استفاده از این تکنیکها توسط فروشندگان  به منظور کسب سود بیشتر ، از نظر اخلاقی هیچگونه مانعی وجود ندارد و چه بهتر اینکه شما بخواهید به کمک تجهیزات استاندارد به مشتری که آزادانه خود انتخاب میکند ، کالایی را معرفی کنید که به آن نیاز داشته و به آن فکر مینماید.

چیدمان هوشمند دکور فروشگاه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

دکور داخلی فروشگاه مواد غذایی,دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی,دکور فروشگاه مواد غذایی,طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی,طرای فروشگاه مواد غذایی,نورپردازی فروشگاه مواد غذایی,طراحی ویترین فروشگاه مواد غذایی,ویترین فروشگاه مواد غذایی,نورپردازی ویترین فروشگاه مواد غذایی,چیدمان فروشگاه مواد غذایی,چیدمان,نورپردازی,دکوراسیون داخلی,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون داخلی,دکور,3dmax,دکوراسیون مغازه شال و روسری,نورپردازی مغازه شال و روسری

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *