جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

2391
چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم

دکور عامل اصلی در موفقیت یک بوتیک است. به همین دلیل باید اصولی طراحی شود. در حقیقت طراحی دکور یک بوتیک را باید به نوعی یک شغل دانست و به آن اینگونه نگاه کرد. قبل از انتخاب پارچه ها و رومیزی های رنگی، باید عواملی چون جمعیت هدف تان و یا نوع و جنس اجناسی که می خواهید به فروش برسانید را در نظر بگیرید.

 

چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم

همین الان به کانال تلگرام ما بپیوندید و از آخرین آموزش‌های ما با خبر شوید

۱-نخست باید تیپ مشتریانی را که می خواهید به فروشگاه خود جذب کنید را در نظر بگیرید. برای مثال، اگر می خواهید لباس زنانه با مارک های معتبر بفروشید، مطمئنا اجناس تان برچسب قیمت بالایی خواهند داشت. شاید مشتریان تان از آن دست افرادی باشند که بیشتر کیفیت اجناس برایشان اهمیت دارد. به همین دلیل، طراحی دکور بوتیک تان باید لوکس باشد.

۲-دکور را در راستای اجناس تان طراحی کنید. اگر اجناس ایرانی در بوتیک می فروشید، بهتر است از طراحی ایرانی در دکور فروشگاه تان استفاده کنید.

۳-از بوتیک های موفق ایده بگیرید. طراحی و دکوراسیون آنها چگونه است؟ رنگ محیط و نورپردازی آنها چه اشتراکاتی دارد؟

چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم

در همین رابطه بخوانید:

چگونه یک بوتیک بدلیجات را تزیین کنیم
چگونه مهارت های لازم برای مدیریت را کسب کنیم

۴-در صورت امکان فضایی را در فروشگاه، برای نشستن مشتریان فراهم آورید تا خستگی در کنند و یا اجناس شما را امتحان کنند. فروشگاه های لوکس، به این فضا بیشتر احتیاج دارند تا مشتریان را برای توجه کردن به اجناس شان، بیشتر در بوتیک نگه دارند. فروشگاه های کوچک نیاز چندانی به این فضا ندارند، چرا که در این صورت افراد تنها برای رفع خستگی به بوتیک شان خواهند رفت.

۵-فضاهای بوتیک خود را تعریف کنید. مطمئنا بوتیک تان به اتاق پرو، پیشخوان پرداخت و قسمت فروش نیاز دارد. فضای داخل اتاق پرو را می توان با نصب پرده، از هم جدا کرد تا فضای بیشتری ایجاد شود.

۶-در نظر داشته باشید که ویترین فروشگاه تان از پشت بسته می شود یا باز است. آیا قرار است لباس ها را به تن مانکن کنید و یا اینکه از سقف ویترین و یا قسمت های دیگر آن آویزان کنید؟ ویترین، اساسی ترین فضایی است که مشتری ها را به بوتیک شما فرا می خواند.

چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم

چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه

دکور داخلی فروشگاه مواد غذایی,دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی,دکور فروشگاه مواد غذایی,طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی,طرای فروشگاه مواد غذایی,نورپردازی فروشگاه مواد غذایی,طراحی ویترین فروشگاه مواد غذایی,ویترین فروشگاه مواد غذایی,نورپردازی ویترین فروشگاه مواد غذایی,چیدمان فروشگاه مواد غذایی,چیدمان,نورپردازی,دکوراسیون داخلی,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون داخلی,دکور,3dmax,دکوراسیون مغازه شال و روسری,نورپردازی مغازه شال و روسری

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *