جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

نکاتی مهم دکوراسیون داخلی فروشگاه |طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین

650
نکاتی مهم دکوراسیون داخلی فروشگاه |طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

نکاتی مهم جهت دکوراسیون داخلی فروشگاه

ویترین مغازه را بایستی به تناسب مشتری و خریدار طراحی کرد . در این شکی نیست که شما هم این را می دانید ولی هماهنگی رنگ و چیدن اجناس کاری است که باید اهل ذوق و صاحب تخصص ها انجام دهند. دکوراسیون فروشگاه تاثیر مستقیمی بر جذب مشتری دارد. سایت آسمونی در این مقاله نکاتی مهم جهت دکوراسیون داخلی فروشگاه را برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده است که در ادامه می خوانید. همچنان آسمونی را همراهی کنید

برای طراحی دکوراسیون داخلی یک مغازه و یا فروشگاه خوب نکات زیادی در طراحی اهمیت دارد . نکاتی که در جذب بالای مشتری تاثیر به سزایی خواهد داشت .

نکاتی مهم جهت دکوراسیون داخلی فروشگاه

از اولین نکات دکوراسیون مغازه طراحی فضا با رنگهای جذب کننده است که اکثرا رنگهای تند هستند . لازم به ذکر است که بسته به سبکی که  فضا دارد بسیار اهمیت دارد که تیپ رنگی فضا چه باشد . به عنوان مثال در سبک های کلاسیک باید از رنگهای پخته و ملایم استفاده نمود و در سبکهای مدرن از رنگهای تند و شارپ .

طراحی ورودی برای یک دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه به صورت حرفه ای از اهمیت به سزایی برخوردار است . ورودی هایی که اصطلاحا دعوت کننده نامیده می شوند بیشتر مشتری را به خرید جذب می کنند . ورودی هایی که بزرگ و باز هستند و همچنین نور و رنگ خوبی دارند بیشتر مشتریان را دعوت به ورود می کنند تا ورودی هایی که دیدی به داخل ندارند و یا اینکه باریک و تاریک هستند.

همچنین استفاده از رنگهای مرده در ورودی نیز مناسب نیست . حتی اگر دوست نداشته باشید که ورودی را طراحی کنید کافیست که آن را باز نگه دارید و یا اینکه تمام شیشه کنید و داخل فضا را طراحی کنید .

نکاتی مهم جهت دکوراسیون داخلی فروشگاه

نکاتی نیز در چیدمان لوازم داخل مغازه وجود دارد که حائز اهمیت می باشد .

  • چیدمان دکوراسیون داخلی مغازه را طوری انجام دهید که کالاهای با ارزش تر در معرض دید بیشتری باشند و همچنین نور پردازی بیشتری روی آنها انجام دهید .
  • روشنایی کل فضا را تامین کنید به صورتی که هیچ جا تاریک نباشد زیرا تاریکی احساس ناامنی ایجاد می کند و باعث می شود که مشتری علاقه ای به بازدید از فاضا نداشته باشد . اما کل فضا را به یک اندازه نورپردازی نکنید زیرا باید نورپردازی در نقاطی که کالاها و خدمات مهم تر قرار دارند بیشتر باشد .
  • مسیر رفت و آمد یکی از مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون است که باعث می شود مشتری به راحتی در فضا گردش داشته باشد . در صورتی که به هر دلیل بخشی از مسیر رفت و آمد را مسدود کرده باشید نقطه کور ایجاد کرده اید .
  • راهروها را با ویترین زیاد پر نکنید و در صورتی هم که این کار را انجام دادید فاصله بین ویترین ها را طوری قرار دهید که دو سری از مشتریان به راحتی در آن گردش داشته باشند .
  • توجه داشته باشید که درب خروجی و صندوق باید در یک مسیر قرار گرفته باشند .
  • فضا را جوری چیدمان کنید که کالاهایی که همگروه هستند در یک بخش چیده شوند .
  • حتما بخشی از فضا را به کالاهای فصلی اختصاص بدهید که ثابت نیستند و در هر فصل جابجا می شوند .
  • در صورتی که کالاهای شما مختص کودکان است باید دقت کنید که ارتفاع استندهای چنین محصولاتی از نظر ارتفاع برای کودکان هم مناسب باشد .
  • تعداد استند ها و کالاهایی که در فضا وجود دارند باید به اندازه ای باشد که تمامی فضا یکسان باشند نه اینکه برخی از قسمتها خالی و یا پر باشند .
  • سعی کنید که از ارتفاع استفاده کنید بیشتر از آنکه از عرض استفاده کنید زیرا چشم ارتفاع را بیشتر می بیند .
  • سعی کنید که از هر گونه سبکی که استفاده می کنید حتما از تضاد رنگی تیره و روشن استفاده کنید . از هرگونه رنگی که در فضا استفاده می کنید این مهم است که فاصله درجه رنگی داشته باشد .
  • دقت کنید که از قفسه هایی با لبه های تیز و برنده استفاده نکنید زیرا این قضیه باعث می شود که مشتریان نتوانند رفت و آمد مناسبی داشته باشند و برخی از قسمتها رفت و آمد مناسبی نخواهند داشت .
  • به نحوه دکوراسیون داخلی خود دقت کنید که به نوعی طراحی شود که گرد و خاک زیادی در طبقه ها نشیند که به وسیله در یا پوشش طبقه ها پوشیده شوند .
  • از متریالهای لغزنده و سر برای فضاهایی مانند مغازه و کلا فضاهای عمومی استفاده ننمایید . از کف هایی استفاده کنید که در آنها از رنگهای چرک تاب استفاده شده باشد . همچنین مات و بودن نیز در تمیزتر نشان دادن فضا هم این امر تاثیر خواهد داشت .
  • صندوق یکی از مهمترین بخشهای فضا است پس دقت کنید که طراحی مناسبی داشته باشد معمولا صندوق در بخشی قرار دارد که کانتر نیز در همان بخش قرار دارد به همین دلیل باید طراحی زیبایی داشته باشد .
  • حتما بخشی را به عنوان انبار طراحی نمایید که این بخش برای نگه داری لوازمی باشد که نمی خواهیم در معرض دید باشد و حتما برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کوچک لازم است . زیرا در صورتی که چنین دپوهایی نداشته باشیم فضا دائما به هم ریخته و نامرتب خواهد بود .

ویترین مغازه هایی که جذب مشتری می کنندبرای طراحی ویترین پای بند مد و استایل همگانی نباشید، سعی کنید بین مغازه های اطراف دیده شوید. گاهی یک رویه و سبک خاص برای طراحی ویترین بین مغازه داران مد می شود و باعث می شود تقریبا تمامی مغازه های یک راسته از خیابان دکور و ویترینی مشابه داشته باشند و این اصلا خوب نیست علی الخصوص اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید و مطمئن باشید مغازه شما بین سایرن گم و حل می شود، پس منحصر به فرد باشید و توجه ها را به خود جلب کنید. اگر همه در طراحی ویترین شان از روبان استفاده می کنند شما از بادکنک استفاده کنید یا هر چیز متفاوت دیگری. این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است.

نکاتی مهم جهت دکوراسیون داخلی فروشگاه

به روز بودن ویترین یک فروشگاه و هماهنگ بودن با سن و سال مشتریان به طبع نقش مهمی در موفقیت و افزایش راندمان فروش خواهد داشت. بهترین توصیه برای به روز کردن ویترین این است که با داشتن یک ویترین خلوت و کم اکسسوار شما می توانید با ورود اجناس جدیدتر به فروشگاه و مغازه به راحتی جدیدها را با قدیمی ها جابه جا کنید.

نکاتی مهم دکوراسیون داخلی فروشگاه |طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین

دکور داخلی فروشگاه کفش فروشی,دکوراسیون فروشگاه کفش فروشی,دکور فروشگاه کفش فروشی,طراحی داخلی فروشگاه کفش فروشی,طرای فروشگاه کفش فروشی,نورپردازی فروشگاه کفش فروشی,طراحی ویترین فروشگاه کفش فروشی,ویترین فروشگاه کفش فروشی,نورپردازی ویترین فروشگاه کفش فروشی,دکوراسیون داخلی فروشگاه عینک فروشی,دکور داخلی فروشگاه عینک فروشی,دکوراسیون فروشگاه عینک فروشی,دکور فروشگاه عینک فروشی,طراحی داخلی فروشگاه عینک فروشی,طرای فروشگاه عینک فروشی,نورپردازی فروشگاه عینک فروشی,طراحی ویترین فروشگاه عینک فروشی,ویترین فروشگاه عینک فروشی,نورپردازی ویترین فروشگاه عینک فروشی,دکوراسیون داخلی فروشگاه موبایل فروشی

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *