جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,وینرین مغازه

925
طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,وینرین مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ شعبه بوداپست

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی یکی دیگر از فروشگاه های سامسونگ بیاندازیم. فروشگاهی که در آن موبایل های سامسونگ و لوازم جانبی ارائه می شود. این فروشگاه در شهر بوداپست پایتخت کشور مجارستان قرار گرفته است.

طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ شعبه بوداپست

همانطور که پیش تر بارها به این نکته پرداخته ایم، برندهای بزرگ که در سرتاسر دنیا دارای شعب متعددی هستند، چه در زمینه فروشگاه و چه در زمینه ی دفتر اداری، برای طراحی شعب خود در سرتاسر دنیا از دستورالعمل طراحی پیروی می کنند. این دستورالعمل برای یک شکل بودن شعب برند در سرتاسر دنیا بکار می رود و این کار سبب می  شود طراحی فروشگاه خود نشان دهنده ی برند باشد.طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ شعبه بوداپست

برای تنظیم این دستورالعمل طراحی یا guideline از یک شرکت معماری خواسته می شود تا آن را تدوین نماید تا طراحان شعب در سرتاسر دنیا، بر اساس این دستورالعمل کار طراحی را انجام دهند.

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین برندهای موبایل و لوازم الکترونیک در سرتاسر دنیا نیز، برای شعب خود از دستورالعمل طراحی پیروی می کند که سبب متحدالشکل شدن شعب فروشگاهی این برند می شود.

دیزاین فروشگاه بالا نیز دقیقا بر اساس دستورالعمل طراحی سامسونگ صورت گرفته است. شما می توانید در ایران و شعب رسمی و نمایندگی های سامسونگ، همین دیزاین را مشاهده نمایید. البته با کمی تفاوت!

طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ شعبه بوداپست

کف، دیوارها، استندها در فروشگاه های سامسونگ ایران نیز به همین شکل هستند. در ادامه می توانید تصاویر طراحی داخلی این فروشگاه را مشاهده نمایید. همچنین از طریق لینک زیر، می توانید نگاهی به دیزاین سایر فروشگاه های سامسونگ در سرتاسر دنیا داشته باشید.

طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,وینرین مغازه

دکور داخلی فروشگاه موبایل فروشی,دکوراسیون فروشگاه موبایل فروشی,دکور فروشگاه موبایل فروشی,طراحی داخلی فروشگاه موبایل فروشی,طرای فروشگاه موبایل فروشی,نورپردازی فروشگاه موبایل فروشی,طراحی ویترین فروشگاه موبایل فروشی,ویترین فروشگاه موبایل فروشی,نورپردازی ویترین فروشگاه موبایل فروشی,دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس مردانه,دکور داخلی فروشگاه لباس مردانه,دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه,دکور فروشگاه لباس مردانه,طراحی داخلی فروشگاه لباس مردانه,طرای فروشگاه لباس مردانه,نورپردازی فروشگاه لباس مردانه,طراحی ویترین فروشگاه لباس مردانه,ویترین فروشگاه لباس مردانه,نورپردازی ویترین فروشگاه لباس مردانه,دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *