جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکور فروشگاه پوشاک زنانه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

909
دکور فروشگاه پوشاک زنانه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

طراحی فروشگاه پوشاک زنانه

در طراحی دکوراسیون فروشگاه مخصوص بانوان باید توجه زیادی به نمایش مناسب محصولات با جزئیتات کامل آن کرد زیرا هر کالا با نمایش بیشتر جزئییات می تواند فرصت بیشتری را برای جلب توجه بازدیدکنندگان داشته باشد.

در طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس زنانه که در ادامه به آن خواهیم پرداخت نیز امکان بازدید از محصولات با جزئیات مناسب وجود دارد دکوراسیون این بوتیک زنانه که با استفاده از طراحی مناسب موفق شده است حس کنجکاوی مشتریان را بر انگیزد می تواند الگوی مناسبی برای فروشگاه های بانوان باشد استفاده از قفسه ها با اشکال گوناگون، ترتیب نمایش لباس ها و نیز رنگ دیوار های شسته که با استفاده از حاشیه های چوبی دارای زیبایی منحصر بفردی است در کنار نور پردازی که از ابتدایی ترین نیازهای موفقیت در طراحی دکوراسیون فروشگاه است جوی زیبا برای یک فروشگاه خرده فروش ایجاد کرده است در ادامه تصاویر دکوراسیون فروشگاه لباس زنانه را با هم مشاهده خواهیم نمود تا بیشتر با طراحی دکوراسیون فروشگاه های زنانه آشنا شوید.

افتتاح بوتیک مانند زدن هر مغازه دیگر کار آسانی نیست، اما با به کار بردن یک‌سری اصول اولیه، ارزش گذاشتن وقت و سرمایه را دارد. اگر می‌خواهید فروشگاه لباس را طوری طراحی کنید تا مورد استقبال به خصوص خانم‌ها قرار بگیرد، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: به دنبال جایی باشید که برایتان کارایی داشته باشد. چند ماه مانده به شروع کار، از جاهای مختلف دیدن کنید، هماهنگی‌های اولیه را انجام دهید تا بتوانید طبق برنامه به موقع فروشگاه را افتتاح کنید. سعی کنید جایی که انتخاب می‌کنید حتی‌الامکان به محل اقامت شما نزدیک باشد.

میزان هزینه‌ای را که می‌خواهید صرف این کار کنید، در نظر بگیرید و درصد ریسک آن را حساب کنید. فروشگاهی را پیدا کنید که ابتدا بوتیک زنانه بوده است، به این طریق در هزینه و وقتی که باید صرف جای جدید کنید، صرفه‌جویی می‌شود. فضای بوتیک باید به اندازه کافی باشد. با گشتی در مغازه‌های اطراف برآوردی از میزان جمعیتی را که در طول هفته و در آخر تعطیلات می‌توانید به عنوان مشتری به مغازه جذب کنید، برآورد نمایید.

مرحله 2: اسم انتخاب کنید. یکی از حساس‌ترین موارد در طراحی بوتیک خانم‌ها، انتخاب اسم است. ببینید مشتریان مغازه بیشتر خانم‌های جوان هستند یا شاغل و یا خانه‌دار؟ هنگام طراحی، راه‌اندازی و انتخاب دکور این موارد را در نظر بگیرید.

اگر مشتریان خانم‌های جوان هستند، از رنگ‌های روشن، شاد و شیک و طراحی‌های جدید استفاده کنید. خانم‌های شاغل چیزهای ساده را می‌پسندند و دوست دارند اجناس مورد انتخابشان در معرض دید باشد بنابر این اجناس را تقسیم‌بندی و هنگام دکوراسیون از روشی کارا استفاده کنید.

خانم‌های خانه‌دار اغلب با فرزندان خود به خرید می‌روند، بنابر این دقت کنید چیز خطرناکی کودکان را تهدید نکند. چیزهای کوچک را دور از دسترس آن‌ها قرار دهید و از محکم بودن ویترین‌ها مطمئن شوید. از یاد نبرید خیال مشتری برای خرید باید راحت باشد. در انتخاب رنگ و بافت دقت کنید.

جایی را به عنوان اتاق پرو و فضای کافی‌ای را برای نشستن همراهان مشتری در نظر بگیرید. به جز لامپ‌های سقفی از روشنایی‌های دیگر نیز استفاده کنید.

مرحله 3: دکوراتوری را انتخاب کنید که بتواند نظر شما را تامین کند. ممکن است فروشگاه نیاز به تعمیر کلی داشته باشد. در مورد رنگ، زمینه و معماری فروشگاه، انتخاب درستی داشته باشید.

مرحله 4: برای فروشگاه جنس تهیه کنید. بعد از تکمیل دکوراسیون، کالاهای مورد نیاز مشتریان را خریداری نمایید. اجناس مرغوب‌تر را در جلو و وسط مغازه قرار دهید تا در همان چند لحظه که مشتری داخل مغازه است، کاملا دیده شود. هر چند وقت یک‌بار دکوراسیون را تغییر دهید.

جنس‌های یکسان را یک جا قرار دهید تا امکان خرید برای مشتری‌ای که دنبال جنس خاصی است، راحت‌تر باشد. خانم‌ها به دنبال لباس خاص برای مناسبت‌های خاص هستند بنابر این، اجناس را بر این اساس تقسیم‌بندی کنید. لباس‌های میهمانی، جین و بلوزها را از هم تفکیک کنید.

مشتریان دائم، مایلند هر چند وقت یک بار اجناس مغازه تغییر کند پس با تغییر جای اجناس حال و هوای تازه‌ای به فروشگاه بدهید. مرحله 5: برای افتتاح فروشگاه، تبلیغ اینترنتی کنید.

از زمانی که جا و قرارداد فروشگاه بسته شد، تبلیغات اینترنتی را شروع کنید. برای افتتاح لازم نیست انواع خوراکی‌های گران‌قیمت را سرو کنید. می‌توانید افراد را به خوردن یک ساندویچ کوکتل که ارزان و سرو آن آسان‌ است، دعوت کنید. می‌توانید تخفیف کمی برای خرید در روز یا شب اولیه در نظر بگیرید. برای مشتریان امتیاز تخفیف قائل شوید.

طراحی فروشگاه پوشاک زنانه

دکور فروشگاه پوشاک زنانه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *