جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دانستنی های دکور مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

695
دانستنی های دکور مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

نکات دکوراسیون مغازه

این روزها بر خلاف دهه گذشته که سپری کردیم افراد ضرورت مباحث طراحی و دکوراسیون داخلی را بیش از پیش متوجه شده اند و فهمیده اند که داشتن دکوری خاص چقدر می تواند بر شرایط آنها در طی روز تاثیر گذار باشد.

نکات دکوراسیون مغازه

حال ممکن است دکور برای محیط منزل باشد و یا برای محیط کار. در این بخش می پردازیم به مبحث دکوراسیون مغازه و اهمیت ان.شما اگر صاحب کسب و کاری هستید و دوست دارید تا راهی پیدا کنید تا در میان سایر رقبا و همکاران خود بیشتر دیده شوید تنها راه آن این ات که به روشی بتوانید توجه مخاطبین را به خود جلب نمایید.

در طی روز ممکن است هزاران نفر از کنار مغازه و فروشگاه شما عبور کنند اما تنها طیف محدودی از آنها وارد فروشگاه شما می شوند و از ان نفرات نیز افراد محدود تری اقدام به خرید می کنند. اگر بتوانید از افرادی که هر روز از جلوی مغازه شما رد می شوند تعداد بیشتری را به سمت داخل مغازه جذب نمایید قطعا شانس بیشتری در فروش محصولات خود خواهید داشت.

با این تعریف فکر کنم دقیقا میزان اهمیت مبحث دکوراسیون مغازه به خوبی روشن شد. اینطور می خواهیم عنوان کنیم که به راستی دکور و ویترین مغازه شما در واقع همه چیز شما است . اگر دقت لازم را در نوع طراحی و چیدمان و رنگ های استفاده شده و نور پردازی به کار رفته در ان داشته باشید می توان امیدورا بود که در کسب و کاری که راه می اندازید موفق خواهید شد و اما اگر بهترین کالاها را درون مغازه داشته باشید اما از دکوری خوب برای ان استفاده نکنید باید همین روزها منتظر شکست در پروزه تجاری خود باشید.

اگر می خواهید در بازار رقابت  باقی بمانید و حرفی برای گفتن داشته باشید چاره ای ندارید که از سمت مخاطبین خود دیده شوید و مورد توجه قرار بگیرید. اصلا همه هدف همین است که به مخاطبین بگوییم ما که هستیم و چه چیزی داریم و چرا باید از ما خدمات و یا کالا دریافت کنید.با این مقدمه می خواهیم در مورد دکوراسیون مغازه با شما صحبت کنیم.

اهمیت این بخش در این حد است که می توان گفت مهمترین پل ارتباطی میان مشتریان و عابرینی که هر روز در حال عبور از جلوی مغازه شما هستند با محیط درون مغازه همین دکوراسیون و ویترین مغازه شما است.پس باید بدانید نوع نور پردازی و رنگ بندی و همه جزییاتی که قرار است در ان به کار گرفته شود می تواند نقش تایین کننده ای برای شما در جهت جذب و یا دفع مشتری داشته باشد.

باید همه عواملی که در دکوراسیون داخلی  از ان در جهت زیبا شدن و منحصر به فرد شدن استفاده می کنیم را بسیج کرده و هر چه می توانیم در جهت خاص شدن دکور مغازه مان بکوشیم.یکی دیگر از تفاوت های کار در این بخش با دیگر بخش ها در این است که  مثلا در مورد موضوع دکوراسیون اداری ما می دانیم که دقیقا قررا است برای چه اداره ای کار کنیم و معمولا افراد مراجعه کننده ان چه کسانی هستند و چه چیزی نیاز دارند و بر همین اساس کار طراحی راحت رت انجام می شود.

اما در مورد یک مغازه درست که با توجه به نوع فعالیت تجاری درون ان باید دکور چیده شود اما جدا از این موضوع هدف از دکور این است که همه عابرینی که حتی قصد خرید ندارند و فقط به عنوان یک رهگذر در حال عبور از جلوی مغازه ما هستند به نوعی کنجکاو شده و شاید همین کنجکاوی عاملی شود در جهت ورود آنها به مغازه.

معماری داخلی که باید در محیط درون مغازه به کار بریم می بایست در نهایت ظرافت و حرفه ای گری باشد.مشتری که وارد مغازه شود یعنی قدم اول برداشته شده و باید در قدم دوم کار را تمام کنیم تا بتوانیم انرا به یک خرید موفق تبدیل کنیم.

هیچ می دانید در سطح جهان عاملی که باعث فروش یک کالا می شود کیفیت کالا نیست بلکه شکل ظاهری ان است.؟حال هر چقدر که محیط درون مغازه شکیل تر و زیبا تر باشد در واقع موکد لوکس بودن و با کیفیت بودن محصولات ما در ذهن مشتری بوده و همین امر می تواند عاملی در جهت خرید شود.مخصوصا اگر مغازه ما مربوط شود به زیور آلات و جواهرات انوقت حساست کار نیز بالاتر رفته و باید برای طراحی داخلی طلا فروشی  با وسواس بیشتری عمل نماییم.

با افتخار اعلام می داریم شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی با کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه آماده ارائه آخرین و به روز ترین و مدرن ترین طرح های خود در زمینه انواع دکورهای مغازه به شما عزیزان می باشد.

پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را در جهت انتخاب طرح برای دکور مغازه تان را بگیرید حتما یک بار به دفتر شرکت ما مراجعه کرده و از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نمایید.فعالیت در این زمینه به نوعی در حیطیه دکوراسیون تجاری محسوب می شود و می بایست نکات و اصول مربوط به تجارت را در آن رعایت کنیم.

معتقد هستیم هر فضایی امکان ان را دارد که بتواند زیبا و منحصر به فرد شود و به نوعی دیده شود.جدا از اینکه باید برای ساخت دکوراسیون اداری شما از بهترین و مدرن ترین متریال های موجود استفاده کرد این را متذکر خواهیم شد که مهم تر از آن نحوه چیدمان و به کارگیری از ابزرا موجود است.

چرا که اگر بهترین متریال ها را رد دکوری به کار ببریم اما اصول معماری و طراحی را در ان استفاده نکنیم قطعا نمی تواند پاسخگوی نیازهای ما باشد و طرحی شکست خورده قلمداد می شود.مهمترین فاکتور در دیزاین منزل به مانند دیزاین یک اداره که مبلمان اداری ان حرف اول را می زنند اینجا هم به همین صورت است.

دکوراسیون مغازه تنها به ویترین ان ختم نمی شود و همانطور که به دکوراسیون داخلی رستوران توجه می کنیم محیط یک مغازه هم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و می توان ویترین را قدم اول معرفی کرد و د رمحله بعد که به عنوان قدم دوم محسوب می شود محیط درون خود مغازه است.باید هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان در زمانیکه درون این محیط هستند کاملا احساس آرامش و راحتی نمایند.

اگر بتوانید به خریداران حس اطمینان و اعتماد را القا کنید قطعا آنها با اطمینان خاطر بیشتری از مغازه شما خرید خواهند کرد.می توان چند فاکتور مهم را قبل از اینکه بخواهیم طرحی برای دکوراسیون داخلی مغازه شما در نظر بگیرم را لحاظ نماییم تا در نهایت به بهترین شکل این پروزه را اجرایی و عملیاتی کنیم :

1-حتما مشخص کنیم که قرار است در این مغازه چه نوع کالا و خدماتی عرض شود. باید بدانیم اصلا هدف صاحب مغازه چیست و بر اساس آن هدف شروع به طراحی و ساخت دکور نماییم.

2-حتما مشخص کنیم که مراجعه کنندگان این مغازه معمولا از چه طیف اجتماعی هستند و قرار است با چه وضعیت مالی از مغازه ما دیدن نمایند.

3-موقعیت جغرافیای مغازه خود می تواند کلید بسیاری از این سوالات باشد. آیا مغازه ما در بالای شهر است و رد یک منطقه لوکس قرار گرفته و یا در پایین شهر.

4-مغازه های اطراف ما در چه زمینه ای در حال فعالیت هستند؟ ایا هم صنفان ما می باشند و یا حوزه فعالیت انها متفاوت است ؟

قطعا برای اینکه بتوانیم در نهایت یک دکوراسیون لوکس را برای شما ایجاد نماییم چاره ای نداریم که هر کدام از این مراحل را با دقت و ظرافت خاصی به جلو ببریم.باز هم می گوییم پروژه هیا از این قبیل بسیار متفاوت هستند با پروزه ای که مثلا قرار است برای دکوراسیون منزل به کار بریم.

در منزل مشخص است تعداد افراد ان چند نفر هستند و همچنین می توان با چند سوال فهمید که سلیقه و علایق انها چه چیزی استن.اما ایا مغازه ای که هر روز هزاران نفر از کنار ویترین آن می گذرند و ده ها مراجعه کننده مختلف با فرهنگ و سلایق مختلف دارند را می توان به همین راحتی دیزاین کرد.؟

هدف از انجام عملیات دکوراسیون داخلی در نهایت این است که کار ها بهتر و با کیفیت تر انجام شود و همه چیز شکیل و زیبا باشد و حس خوبی نیز به افراد درون محیط القا شود.ما با توجه به اصول  فنگ شویی و علوم روانشناسی رنگ ها و همچنین با تجربه ای که در زمینه نور پردازی داریم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت به بهترین شکل ممکن برای شما انچییز که در ذهن می پرورانید را طراحی و پیاده سازی نماییم.

 

با افتخار اعلام می داریم که شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی با وجود کادری مجرب و حرفه ای و ده ها نمونه کار موفق در زمینه انواع دکوراسیون مغازه اماده ارائه آخرین و به روز ترین طرح های خود در این زمینه می باشد.

ما همیشه سعی کرده ایم تا برای هر مغازه که می خواهیم دکور طراحی کنیم ابتدا تمام خواسته های صاحب مغازه را در نظر گرفته و سپس با توجه به نوع کالایی که قرار است رد آنجا عرضه شود و همچنین فاکتورهایی از قبیل نوع مراجعه کنندگان و سطح طبقاتی انها و همچنین موقعیت جغرافیایی مغازه که در ان واقع شده است بهترین و زیباترین دکور ممکن را خلق نماییم.

در ایجاد دکوراسیون مغازه اگر به خوبی با تمام اجزای کار آشنا باشیم و تمام فاکتورها را رد ان لحاظ کنیم به نظر میرسد می توان به نتیجه نهایی امیدوار بود. باید بتوانید با توجه به موضوع کاری بهترین رنگ را انتخاب کنید.

باید بتوانید بهترنی نور پردازی را در نظر بگرید و باید بتوانیسد بهترین طرح و چیدمان را برای کالای مورد نظر پیاده سازی کنید.طرحی که برای یک دکور استفاده می کنیم می تواند سنتی و یا مدرن باشد و یا حتی تلفیقی از این دو مدل باشد.در هر حال باید همه اجزا و لوازم را به گونه ای استفاده کنیم که بتواند هدف نهایی که همان جذب مخاطب است را بدست آوریم .

در میان این همه زرق و برق بازار و این همه تابلو ها و دکورهای رنگانگی که در مراکز فروش وجود دارد به نظر میرسد کار سختی باشد که بتوان برند و کالای مورد نظر را به مشتری معرفی نمود.این کار نیازمند صرف زمان و رعایت تمام ریزه کاری های حرفه ای است.شما همانطور که همیشه به دکوراسیون داخلی منزل خود توجه می کنید اگر می خواهید در امر فروش موفق باشید باید به دکوراسیون مغازه خود نیز توجه لازم را داشته باشید.

این واقعیت را باید قبلو کرد که این روزها کیفیت جنس باعث فروش ان نمی شود بلکه نوع بسته بندی و شکل ظاهری ان است که باعث فروشش می گردد.

برای یک مغازه و فروشگاه نیز همین حکم وجود دارد و مشتری زمانی به یک مغازه می رود که از دید او دارای دکور و طراحی شیک و منحصر به فردی باشد و همین باعث می شود تا حسی در مشتری بوجود آید که کالای این مغازه بهترین و با کیفیت ترین می باشند.در واقع باید طرح شما جذابیت های بصری لازم را دارا باشد.

پیشنهاد می کنیم در این زمینه اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید و در مورد طرح و نیاز های خودتان با کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت نمایید.این مهمترین قدمی است که می توان برای جذب مشتری داشت پس از کنار آن به سادگی عبور نکنید.

 

 دانستنی های دکور مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *