جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

اهمیت چیدمان فروشگاه ها | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

1519
اهمیت چیدمان فروشگاه ها | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

فروشگاه خرده فروشی و اهمیت چیدمان، رنگ و موسیقی

در مطلبی که در اینجا نوشته بود در مورد اهمیت بعضی ویژگی های فروشگاه ها مانند تصویر فروشگاه و فضای فروشگاه صحبت کردیم. در این نوشته می خوام کمی بیشتر در این مورد صحبت کنم و ویژگی های مهم دیگری را که در یک فروشگاه خرده فروشی مهم هستند توضیح دهم.

فروشگاه خرده فروشی و اهمیت چیدمان، رنگ و موسیقی

چیدمان فروشگاه

نحوه چیدمان اقلام در فروشگاه و محل قرار گرفتن اجزای اصلی مانند قفسه ها، ورودی و خروجی، صندوق دریافت از اهیمت زیادی برخوردار است چرا که تعیین کننده نحوه جریان ورود خروج و مسیر بازدید مشتریان است. یک چیدمان بد می تواند باعث خستگی مشتریان شود و یا باعث دیده نشدن بعضی اجناس گردد. فروشگاه های بزرگ معمولا طوری قفسه ها را به صورت ردیفی میچینند که فرد با ورود به فروشگاه به راحتی بتواند محصول مورد نیاز را پیدا کند و در عین حال از دیگر محصولات هم دیدن کند. فروشگاه های زنجیره ای که طیف گسترده ای از محصولات را پوشش می دهند در بحث چیدمان باید دقت زیادی کنند. به عنوان مثال قرار دادن اغذیه فروشی در ابتدای محل ورودی فروشگاه کار درستی نیست. معمولا اغذیه فروشی ها  در انتهای فروشگاه ها قرار دارند تا مشتری پس از خرید کردن بتواند هم رفع گرسنگی کند و هم با نشستن در صندلی ها استراحت کوتاهی داشته باشد.

از سوی دیگر وضعیت نظم اقلام خودش نشان گر سطح کیفیت اجناس نیز هست. یک فروشگاه شلوغ و به هم ریخته نشان دهنده ارزان بودن اقلام است و یک فروشگاه مرتب و تمیز نیز نشان دهنده با کیفیت بودن و گران بودن است.

فروشگاه خرده فروشی و اهمیت چیدمان، رنگ و موسیقی

موسیقی نیز در فروشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. همانطور که نوع موسیقی مورد علاقه افراد نشان از تفکرات و شخصیت یک فرد است در فروشگاه ها نیز امروزه در مورد موسیقی دقت خاصی به خرج داده می شود و حتی موسیقی اختصاصی برای فروشگاه ها تهیه می شود.

رنگ هم اهمیت زیادی در طراحی فروشگاه دارد. رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی بیشتر برای فروشگاه های فست فود و مواد غذایی استفاده می شود، در حالی که رنگ های سرد مثل آبی و سبز برای مکان های آرام مثل رستوران ها و فروشگاه های لوکس توصیه شده است.

شما در فروشگاه های خود از چه تکنیک هایی برای چیدمان و طراحی استفاده کرده اید؟ تجربه های خودتان را از تغییرات چیدمان و تاثیری که بر فروشتان داشته با ما در میان بگذارید

اهمیت چیدمان فروشگاه ها | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

دکور داخلی فروشگاه کفش فروشی,دکوراسیون فروشگاه کفش فروشی,دکور فروشگاه کفش فروشی,طراحی داخلی فروشگاه کفش فروشی,طرای فروشگاه کفش فروشی,نورپردازی فروشگاه کفش فروشی,طراحی ویترین فروشگاه کفش فروشی,ویترین فروشگاه کفش فروشی,نورپردازی ویترین فروشگاه کفش فروشی,دکوراسیون داخلی فروشگاه عینک فروشی,دکور داخلی فروشگاه عینک فروشی,دکوراسیون فروشگاه عینک فروشی,دکور فروشگاه عینک فروشی,طراحی داخلی فروشگاه عینک فروشی,طرای فروشگاه عینک فروشی,نورپردازی فروشگاه عینک فروشی,طراحی ویترین فروشگاه عینک فروشی,ویترین فروشگاه عینک فروشی,نورپردازی ویترین فروشگاه عینک فروشی,دکوراسیون داخلی فروشگاه موبایل فروشی

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *