جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

نمونه طرح های داخلی مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

2126
نمونه طرح های داخلی مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

طراحی داخلی مغازه

این بسیار مهم است که شما برای طراحی داخلی مغازه خود حتما از یک گروه متخصص در این زمینه استفاده نمایید . چرا که یک طرح و دیزاین حرفه ای و حساب شده دقیقا می تواند تاثیر مستقیمی روی میزان فروش ما بگذارد و از همین رو شاید اولین قدم در جذب مشتری به سمت مغازه شما داشتن یک طرح و دیزاین خاص است .

امروزه در سراسر جهان از طراحی داخلی به عنوان یک علم و هنر و صنعت یاد می شود و در واقع یک طراح هم باید دارای علم مخصوص به این کار باشد و هم دارای زاویه دید هنری نسبت به کار.در کنار این دو موضوع باید بتواند از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه آن در ساخت طرح مورد نظر شما نیز استفاده لازم را ببرد.

باید بدانید که در واقع ویترین مغازه شما رابطی بین مغازه و محیط بیرون بوده و هر چقدر که این رابط بتواند ارتباطی قوی تر با مخاطبان بیرون برقرار نماید قطعا در میزان فروش شما نیز تاثیر گذار تر خواهد بود.

در واقع طراحی ویترین مغازه می تواند هم عملکرد مثبت و هم عملکرد منفی بروی کسب و کار شما داشته باشد و باید در طراحی و نوع دکوراسیونی که قرار است برای آن به کار ببرید نهایت دقت را به عمل آورید.مواردی همچون رنگ بندی ویترین و نور پردازی ان از جمله مهمترین بخش های ایجاد یک ویترین به شمار می روند که باید دقت لازم را به انها داشته باشید.

 

هر دکوری قابلیت زیبا شدن را دارد به شرطی که در ان طبق اصول و قواعد کار شود.در دکوراسیون داخلی ویترین مغازه چنانچه از یک سازمان بندی صحیح استفاده شود می تواند برای مخاطبان جالب و حس کنجکاوی انها را برانگیزد و این به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

در میان انواع و اقسام ویترین ها و دکوراسیون های مختلف که مشتریان در طی روز از کنار ان می گذرند این کار بسیار مشکلی است که ویترین شما بتواند برای آنها جلب توجه نماید و این تنها از پس گروهی حرفه ای و مجرب بر خواهد امد.ما در آرک مایان می توانیم بهترین و در عین حال منحصر به فرد ترین طرح های موجود درباره طراحی ویترین مغازه را به شما عزیزان ارائه دهیم.

در این رابطه پیشنهاد می کنیم حتما به محل شرکت ما تشریف اورده و از آخرین دستاوردها و طرح های موجود که در این زمینه ارائه داده ایم دیدن نمایید.
ما با استفاده از اصول فنگ شویی و چیدمان صحیح برای شما طرحی خاص و بسیار شیک را خلق خواهیم کرد.

استفاده از رنگ بندی های صحیح و نور پردازی مدرن نیز می تواند کمک بسیاری به شما در جلب توجه مشتریانتان نماید.در واقع دکوراسیون داخلی مغازه حرف اول و آخر را در انتخاب کالا توسط مشتری خواهد زد.اگر دکور شما حرفی برای گفتن داشته باشد و دارای ایده های نو باشد می توانید امیدوار باشید که با ارائه خدماتی مناسب هر بیننده ای را به یک مشتری تبدیل نمایید.
ما در مراحل ساخت دکور برای شما از انواع متریال های موجود با بهترین کیفیت استفاده خواهیم کرد.شرکت دکوراسیون داخلیآرک مایان این توانایی را دارد با با استفاده از انواع چوب و یا MDF و یا انواع شیشه و فلز و حتی با ترکیبی از این موارد برای شما دکوراسیونی رویایی را خلق نماید.

در ضمن در تمام مراحل ساخت دکور با شما هماهنگی های لازم به عمل خواهد امد تا در نهایت طرحی مورد پسند و سلیقه شما شکل گیرد.
در دکوراسیون داخلی مغازه اگر بتوانید کاری کنید که مشتری هنگام ورود به فضای کسب و کار شما احساس راحتی و اطمینان نماید در واقع می توان گفت نصف راه را رفته اید و حال می ماند نوع خدمات و هنر شما در جذب مشتری

برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی برای مغازه بتواند به بهترین شکل انجام شود ابتدا باید موضوع فعالیتی که قرار است در ان محیط انجام شود مشخص گردد و سپس باید بررسی کرد که قشری که قرار است به ان مکان مراجعه کنند آقا هستند و یا خانم و یا به صورت عموم یا از هر دو دسته می باشند.

طبقه اجتماعی مراجعه کننده گان نیز به صورت عمومی باید مورد بررسی قرار بگیرد .در واقع باید دید که مغازه ای که قرار است کار طراحی در ان صورت پذیرد در کدام یک از مناطق شهر قرار گرفته است.با در نظر گرفتن این نکات می توان به هدف نهایی نزدیک شد و در نهایت طرحی زیبا تر و منحصر به فرد تر را خلق کرد.

 

در طراحی داخلی مغازه باید دقت لازم به عمل آید تا انجا که می شود فضای موجود بهینه سازی شده و از تمامی قسمت ها به خوبی استفاده شود.باید طرح آنقدر جذاب و گیرا باشد تا بتواند روحی تازه به فضای مورد نظرتان القا کرده و هر بازدید کننده ای را بتواند به خود جلب نماید.

در واقع در یک جمله آکادمیک می گویند هدف اصلی از طراحی ایجاد فضای مناسب روانی و همچنین بهبود در عملکرد فیزیکی می باشد. پس با سر مشق قرار دادن این شعار می توان به اهداف خوبی در این زمینه دست یافت.

شعار خلق طرح هایی جدید است و نه الگو برداری از طرح های دیگران به همین سبب معتقد هستیم با ما می توانید بهتر و سریع تر دیده شوید چرا که طرح هایی که برایتان انتخاب خواهیم کرد را تا به حال نمونه ان در جایی اجرا نشده است و در واقع شما اولین نفری هستید که از طرحی که برایتان پیاده سازی می کنیم استفاده خواهید کرد.

در طراحی داخلی آن هم برا یک مغازه شاید ریزه کاری هایی که برای طراحی منازل داشتیم را نداشته باشیم اما خوب قطعا مسائل مربوط به خودش را داریم.باید بدانید که در یک محیط تجاری مانند مغازه به دلیل طیف مراجعه کنند گان بسیار وسیع است و ممکن است از هر سلیقه و هر طبقه اجتماعی به انجا مراجعه شود پس باید در نوع طرحی که استفاده می شود دقت لازم را به عمل اورد تا در نهایت موجب رضایت عمومی مراجعه کنندگان قرار گیرد. در یک منزل چون قرار است فقط طرح به تایید صاحب و مالک ملک برسد کار زیاد دشوار نیست اما اینجاست که یک طراح حرفه ای باید خودش را به کارفرمایش ثابت کند و با ارائه طرحی خاص و بی نظیر رضایت خاطر عمومی بازدید کنندگان را به همراه داشته باشد.دکوراسیون مغازه می تواند مهمترین عامل موفقیت شما در امر فروش باشد.

شما هر فضایی را که در اختیار ما قرار دهید به طور قطع می توانیم آنقدر تغییر و تحول در ان ایجاد کنیم که تشخیص آن حتی برای خودتان هم دشوار باشد. از دید ما هر فضایی را می توان متناسب با استفاده ای که در ان نیزا است انجام شود زیبا کرد.ما با بررسی فعالیت هایی که در آن ها و مغازه های پوشاک و رستوران ها و…

گاه فقط می‌توان با تخته‌های چوبی جادو کرد. فقط کمی خلاقیت می‌خواهد تا چوب چنان به فضای داخلی خانه، دفتر، محل کار یا رستوران‌ها حس و حال دهد که بتوان ساعت‌ها به آسایش گذراند و از طراحی داخلی لذت برد. در این‌جا ۱۰ طراحی داخلی مغازه با چوب را بررسی می‌کنیم، از کافه‌ای که تخته‌های چوبی در آن تونلی ساخته‌اند تا آپارتمانی در توکیو که با چوب جلوه‌ی یک آپارتمان در حال ساخت را گرفته. در همه‌ی این طراحی‌های داخلی ما تأثیر چوب در زیبایی فضای داخلی و نقش آن در انتخاب دکوراسیون داخلی را خواهیم دید.

۱۰: آب میوه بنوشید، طراحی داخلی: اِی ایندسریال
فضای داخلی این کافه را شرکت طراحی داخلی اِی ایندسریال طراحی و اجرا کرده است، یک شرکت دکوراسیون داخلی مغازه که در لس‌آنجلس کار می‌کند و در طراحی داخلی این کافه از تخته‌های بزرگ چوبی استفاده کرده است. علاوه بر این طراحی دکوراسیون داخلی این کافه هم بر عهده‌ی همین شرکت طراحی داخلی بوده و آن‌ها مبلمان و میز و صندلی‌هایی کاملاً مناسب با طراحی داخلی‌شان برای این کافه انتخاب و طراحی کرده‌اند

طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه
طراحی ویترین مغازه

نمونه طرح های داخلی مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *