جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی ویترین مدرن مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور ویترین,دکور

2142
طراحی ویترین مدرن مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور ویترین,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

طراحی ویترین مغازه

یکی از مکان هایی که در طی روز معمولا ساعات زیادی را در ان سپری می کنیم قطعا منزلمان می باشد. مخصوصا که بعد از یک روز کاری دوست داریم زمانی که به منزل مراجعه می کنیم در نهایت آرامش بتوانیم به تجدید قوای خود پرداخته و حسی همراه با لذت و آسایش را تجربه نماییم.در این بین داشتن طراحی داخلی منزل با توجه به  استانداردهای روز دنیا می تواند نقش مهمی را ایفا نماید.

طراحی ویترین مغازه

 

چیدمان صحیح و استفاده از یک نور پردازی مناسب به همراه استفاده از طیف رنگ ها به صورت حیح در جایگاه خود می توان به افراد در  آن محیط کمک فراوانی در جهت رسیدن به آرامش خاطر بیشتر نماید. در دکوراسیون داخلی منزل می بایست توجه ویژه ای به جنبه های بصری محیط داشت.از رنگ و مدل مبلمان گرفته تا نوع کف پوشی که به کار می بریم و مدل و رنگ پرده و حتی رنگ دیوارها و… همه باید با هم از یک هارمونی استاندارد و هم خوانی بهره ببرند.

با توجه به اینکه یک منزل دارای چندین بخش مختلف  است می بایست با توجه به قسمتی که در ان هستیم نوع دکوراسیون را انتخاب نماییم.مثلا برای اتاق خواب ها قطعا باید از رنگ های آرامش بخش همراه با نوری کم استفاده شود و برای سالن پذیرایی این امر کمی متفاوت بوده و می بایست از نور پردازی بیشتری و رنگ های سر زنده تری استفاده کرد.دکوراسیون آشپزخانه از مهمترین بخش های طراحی برای منزل است.

فضای داخلی با نگرش جهانی برای زندگی شهری بسیار مناسب است.انعکاس سبک شهری در تجهیزات ظریف و زیبای مبلمان داخلی و کیفیت هنری آن در آرایش به شیوه ی جهانی به روشی هویداست.به ویژه حضور مجموعه های ارزشمند موجب چشم گیر تر شدن شخصیت معماری داخلی می شود و همین امر می تواند تاثیر قابل ملاحضه ای در نوع طراحی داخلی منزل شما داشته باشد.رنگ کرم آفریننده ی فضایی چون گالری نمایش و پس زمینه ای خوب برای نمایش ترکیب ساده ی اشیا و تابلوهای نقاشی می باشد که از مشخصات اینگونه فضاهاست.اگر تاکید بر طراحی شرط موفقیت فضاست تقابل اشیای قدیمی و کلاسیک با طرح های مدرن و امروزی بدون توجه به قدمت و تجدد ان ها مطرح نیست.

حتما سعی کنید برای اینکهخ طراح بتواند آنچه که شما می خواهید را برایتان پیاده سازی نماید درباره تمام جزییات و انچیزی که در ذهن خود تصور کرده اید با او به صورت مفصل بحث کنید . باید بتوانید تصویر ذهنی خود را همانگونه که هست به ذهن طراح انتقال دهید تا او نیز با درکی درست از خواسته ها و نیازهای شما و با در نظر گرفتن تمامی اصول فنی و تخصصی بتواند نسبت به طراحی داخلی منزل شما قدیم مثبت و موثر بردارد.ما بهترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی را برای شما خلق خواهیم کرد.

اگر بتوانید در بخش های مختلف منزل خود از طرح های رویای نیز استفاده نمایید باعث خواهید شد تا سرزندگی را به خانه خود بیاورید.سرزندگی اتاق های رویایی می تواند حس تخیل افراد را بر انگیزد و شما را تشویق کند تا در طول روز حسی خوب را تجربه نمایید.در آرک مایان با توجه به کادر تخصصی که در اختیار داریم مژده طراحی رویایی را بهش ما خواهیم داد . بله طرحی منحصر به فرد شما را فرا می خواند تا خیال بافی های خود را به واقعیت گرم و صمیمی و به دور از اندوه تبدیل نمایید.اما در قالب هر طرحی که قرار است پیاده سازی شود باید در کل میان طراحی داخلی منزل شما نوعی همگونی به چشم بخورد.به نظرتان کلید این هماهنگی می تواند چه چیزی باشد ؟ می توانید برای رسیدن به این هماهنگی از اشیا خیلی ظریف و مورد علاقه تان که در نظر خودتان خیال انگیز و در عین حال منحصر به فرد هستند استفاده نمایید و در جای جای منزل به صورت متوازن از انها استفاده نمایید.

کف اتاق را چوب های ضخیم واکس خورده می توان به کار برد و طرحی منحصر به فرد خلق نمود.قطعا نوع متریال به کار رفته برایطراحی داخلی منزل می تواند نقش بسیار تایین کننده ای در میزان شیک و مدرن بودن ان داشته باشد.البته این امکان دقیقا به میزان بودجه شما نیز بستگی دارد.یک اصل مهم را نیز نباید فراموش کرد که اگر هر چقدر از بهترین متریال ها استفاده کنیم و از مبلمان شیکی نیز بهره ببریم اما رنگ بندی و نور پردازی خوبی نداشته باشیم قطعا انطور که باید لوازم نمی توانند جلوه و نمای واقعی خود را به معرض نمایش بگذارند.پس در این زمینه حتماب باید توسط یک شرکت طراحی داخلی مجرب اقدام به تایین رنگ ها و نور پردازی محیط نماییم.

با افتخار اعلام می کنیم آرک مایان با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای و داشتن چندین سال تجربه موفق در این زمینه آمادگی دریافت سفارشات شما می باشد.در تمام طرح هایی که برای مشتریان خود تا به اکنون به کار برده ایم همیشه سعی کرده ایم تا ابتدا به خواسته های مشتریمان خود به خوب یگوش داده و درک صحیحی از آنچه که می خواهند به دست آوریم و سپس با توجه شناختی که از خواسته های ایشان به دست اورده ایم به اجرای قدم به قدم انها بپردازیم.البته قطعا هر جا که نیاز باشد مشاوره های لازم را به مشتریان ارائه می دهم تا در نهایت طرح نهایی با بالاترین کیفیت ممکن پیاده سازی شود.یکی از یباترین و منحصر به فرد ترین ها را برای دکوراسیون منزل شما تدارک دیده ایم.طراحی ویترین مغازه

مهمترین عاملی که می تواند نقش تایین کننده ای در میزان کیفیت یک طرح داشته باشد قطعا میزان بودجه ای است که برای ان در نظر گرفته اید. هر چقدر بودجه بیشتری برای طراحی داخلی منزل خود کنار بگذارید قطعا طراح و دکراتو با آزادی عمل بیشتری می تواند نسبت به طراحی و پیاده سازی طرح مد نظر اقدام نماید.در این زمینه اگر تمایل دارید تا با آخرین نمونه کارهای ما آشنا شوید می توانید به دفتر شرکت مراجعه نمایید و خودتان از نزدیک با میزان تخصص و کیفیت کارهای ما آشنا شوید.

یکی از عواملی که باعث شده است تا طرح ها ما نسبت به سایر طرح های دیگران منحصر به فرد تر باشد قطعا تنوع در استفاده از متریال های مختلف در یک طرح است. ما با دارا بودن کادری مجرب امکان از هر نوع متریالی را در کار دارا بوده ایم و با توجه به نیاز  یک طرح هر کجا که لازم باشد از متریال های گوناگون بهره خواهیم برد.مبحث بعدی که می تواند در زیبایی طراحی داخلی منزلشما بسیار نقش تایین کننده ای داشته باشد قطعا نوع چیدمانی است که قرار است برای اسباب و وسایل منزل به کار  رود.کادر مجرب آرک مایان با دارا بودن آخرین مدارک علم فنگ شویی می توانند در این زمینه بهترین و دقیق ترین پیشنهادات را به شما ارائه دهند تا در نهایت به بهترین شکل ممکن بتوانید وسایل منزل خود را چیدمان نمایید.

ما برای تمامی بخش های منزل شما طرح ها و ایده های خاصی داریم. از سرویس های بهداشتی گرفته تا سالن پذیرایی و اتاق های خواب و آشپز خانه.هر کدام را با توجه به نوع کارایی که دارند برایتان دیزان و طراحی خواهیم کرد.استفاده از آخرین و مدرن ترین تکنیک های طراحی یکی از مهمترین خصوصیت آرک مایان است.همیشه سعی کرده ایم تا مطالعه روز افزون منابع معتبر خارجی در این زمینه همیشه به روز باشیم و بتوانیم طرح های منحصر به فردری را به مشتریان پیشنهاد کنیم.

منزل ما جایی است که قرار است کانون گرمی برای حضور تمام افراد خانواده باشد و احتمالا بعد از یک روز کاری سخت  خسته کننده در طول ساعاتی که در منزل هستیم به استراحت و تجدید قوا بپردازیم.آیا می دانید که دکوراسیون داخلی منزل چقدر می تواند در این زمینه نقش مهمی را ایفا نماید.؟ بله با به کار گیری یک طراحی داخلی حرفه ای شما می توانید احساس خوبی را از حضور در محیط خانه تان به دست آورید .شما نیاز به طرحی دارید که فطرتا دارای گرما و آرامش باشد.نظرتان راجع به اتاقی به سبک روستایی چیست ؟ البته این یک پیشنهاد است.اتاقی که در ان اکثر لوازم دست ساز و ساده می باشد و روحی تازه را می تواند به فضای انجا بدمد.شاید هم حس  خاصی از میراث گذشتگان را برای ما تداعی نماید.

در هر حال باید فضای دکوراسیون داخلی منزل شما در راستای رسیدن به یک آرامش و راحتی باشد.شما نمی خواهید در منزل هم مانند محیط بیرون حسی شلوغ و درگیرانه را تجربه کنید.باید حسی کاملا متفاوت با انچه که ممکن است دربیرون برای شما رخ دهد را در منزل کسب کنید.نوع چیدمان مبلمان و اسباب و لوازم می تواند در این میان نقش بسیار مهمی داشته باشد.اینکه از فضای موجود به چه نحو استفاده کنید این شاید کلید معما باشد . یادتان است که در مقالات قبل گفتیم هدف از طراحی و دکوراسیون در واقع بهینه کردن فضای موجود است و البته ایجاد زیبایی بصری محیط.خوب محیط یک خانه زمانی بهینه می شود که در ان بتوان با آرامش خیال به رفع خستگی روزانه پرداخت.

نوع رنگ آمیزی دیوارها  و سقف و کف پوش ها همگی می تواند در این مهم نقش تایین کننده ای را ایفا نماید. پس دقت کنید زمانیکه می خواهید کف پوش منزلتان را انتخاب کنید  حتما رنگی که برای ان در نظر خواهید گرفت اولا دارای همگونی لازم با دیوار و سقف و پرده ها و مبلمان داشته باشد و دوم اینکه بتواند حس ارامش را برای شما به ارمغان بیاورد.بسیاری از افراد معتقد هستند که برای رسیدن به یک دکوراسیون داخلی منزل بسیار  منحصر به فرد حتما باید از لوازم بسیار لوکس استفاده شود در صورتیکه اصلا اینگونه نیست. البته منکر آن نیستیم که اگر بتوانید از لوازم مدرن و لوکس در طراحی داخلی منزل خود استفاده کنید خلاف هدف اصلی گام برداشته اید.ما در واقع منی خواهیم بگوئییم اگر حتی چنینی امکانی برای شما فراهم نیست که هزینه های گزافی برای این منظور انجام دهید حتما می توانید با طرحی خلاقانه بسیاری از کمبودها را رد این زمینه جبران نمایید.

یک رنگ بندی متناسب و یا یک نور پردازی حرفه ای شاید بتواند بسیاری از کاستی های شما را جبران نماید.شما اگر از بهترین متریال های ممکن هم استفاده نمایید اما در نوع رنگ بندی محیط و نور پردازی دقت لازم را نداشته باشید تقریبا می توان گفت همه زحمات شما از بین خواهد رفت و نتیجه لازم را نخواهید گرفت.نور و رنگ هر دو پر فریب هستند و می توانند چشمان بیننده را گمراه نمایندو شما باید از این خصوصیت به نحو احسن در پروزه های خود استفاده نماییدو تمامی موارد فوق نیازمند افرادی مجرب و متخصص است که با شناخت علوم معماری بتوانند به صورت قدم به قدم و حرفه ای اقدام به طراحی و دکوراسیون داخلی منزلشما نمایند.

با افتخار اعلام می داریم که مجموعه آرک مایان با کادری مجرب اماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما عزیزان می باشد.پیشنهاد می کنیم حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید و از نزدیک از آخرین پروئژه هایی که انجام داده ایم دیدن نمایید. ما پیشنهادهای منحصر به فردی را برای شما خواهیم داشت.آرک مایان با ده ها سال تجربه و با دارا بودن افرادی مجرب می تواند انچه که شما در ذهن می پرورانید را به واقعیت تبدیل نماید.ما در قدم اول و برای اجرای دقیق دکوراسیون داخلی منزل شما از شما می خواهیم که جز به جز انچیزی که در ذهن متصور هستید را بازگو نمایید تا با نیازهای شما آشنا شویم.سپس نیازهای شما را در چارچوب فنی و تخصصی مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانیم برای شروع یک نقشه راه تهیه نماییم و قدم به قدم مراحل پروژه را به انجام برسانیم.در طراحی دکوراسیون خانه شما ما نظر شما را دقیقا در طراح لحاظ خواهیم کرد.

آرایش منزل و تنوع در شیوه ی خوش آمد گویی برای شما باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد.اگر به منزل جدیدی نقل مکان می کنید قطعا شما هم با ما هم عقیده هستید که نمی توان به راحتی تمام سلایق نفر قبلی را قبول کرد و تغییری در دکوراسیون ان ایجاد نکرد. بله شما دقیقا احتیاج دارید تا بر اساس طرز تفکر خود دست به تغییرات بزرگی بزنید و شاید حتی نیاز به تغییراتی رد معماری داخلی ساختمان نیز داشته باشید.به ههر حال مجموعه آرک مایان امادگی طراحی و اجرای تمامی خواسته های شما را از صفر تا صد را دارد.ما سعی خواهیم کرد تا تمامی تغییراتی که قرار است برای رسیدن به طرح کلی شما در دکوراسیون داخلی منزل انجام شود با کمترین آسیب به بخش های مختلف صورت پذیرد تا با کمترین هزینه ممکن این امر انجام شود.مثلا تبدیب یک حمام قدیمی به حمامی مدرن و یا تغییرات اساسی در یک آشپزخانه و یا فضای نشیمن و…

برای اتاق خواب شما فضایی دنج را باید تدارک ببینم.اتاق خواب یکی از بخش های مهم در دکوراسیون منزل محسوب می شود. فضایی با نور پردازی ملایم و رنگ های آرامش بخش تا بتواند هم نام اسمش برای شما خوابی ارامش بخش را به همراه داشته باشد.اصولا یکی از پیچیده ترین و ظریف ترین طراحی های در زمینه منازل صورت می پذیرد . چرا که هر بخش ان بر اساس نوع کاربری که دارد براید طراحی و دکوراسیون شود. مثلا فضای سالن پذیرایی باید سراسر پز از شور و انرژی باشد و از رنگ ها و چیدمانی استفاده شود که سرزندگی را به ارمغان بیاورد.فضای آشپزخانه باید تا حد ممکن بهینه طراحی شود و همه جیز به نحو احسن و در جای مناسب خود قرار گیرد.رعایت تمامی نکات ریز است که در نهایت باعث می شود تا طرح نهایی مورد پسند شما شود و تبدیل به طرحی منحصر به فرد گردد.امیدواریم در این زمینه توانسته باشیم توضیحات خوبی را برای شما علاقه مندان ارائه داده باشیم. در صورت تمایل می توانید هر زمان که خواستید با ما در تماس باشید و یا در ساعات اداری به دفتر شرکت مراجعه نموده و از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

یکی از مهمترین بخش هایی که معمولا در مبحث طراحی داخلی به ان توجه ویژه ای می شود و متقاضیان زیادی نیز دارد بخش طراحی داخلی مغازه می باشد.این موضوع از این نظر دارای اهمیت بالایی است که دقیقا می تواند بر میزان فروش یک مغازه تاثیر مستقیمی داشته باشد. یک طرح و دکوراسیون شیک می تواند مشتری را به سمت مغازه شما جذب نماید و یک طرح غیر استاندارد با رنگ بندی نا درست می تواند عاملی جهت دفع مشتری باشد.پس از این رو پیشنهاد می کنیم  اگر می خواهید در دکوراسیون مغازه خود تغییرات جدی اعمال نمایید حتما از کادری مجرب و حرفه ای که در این زمینه تخصص دارد استفاده نمایید.

با افتخار اعلام می داریم که گروه آرک مایان با دارا بودن سال ها تجربه مفید در این زمینه و ارائه ده ها نمونه کار موفق آمادگی انجام پروژه های شما در تهران و سایر شهرستان های دیگر را دارا می باشد.آرک مایان با بهره گیری از آخرین متدهای روز دنیا در زمینه طراحی داخلی مغازه و همچنین با به کار گیری بهترین و با کیفیت ترین متریال های موجود تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در نهایت طرحی کاملا منحصر به فرد و شیک را برای شما پدید آورد.ما با توجه به علم فنگ شویی و شناخت صحیح رنگ ها و تاثیرات روانی آنها بر افراد برای شما طرحی هماهنگ با موضع کاریتان ایجاد خواهیم کرد.

اولین قدمی که در این راه بر می داریم این است که دقیقا متوجه نیازهای شما شویم و اگر طرحی خاص و مد نظرتان است از آن مطلع شده و با توجه به پیشنهادهایی که دارید سعی خواهیم کرد تا جایی که از اصول استاندارد خارج نشود همان چیزی که شما می خواهید را برایتان پدید آوریم.می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به دفتر شرکت مراجعه نمایید تا هم از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید و هم اینکه از آخرین پروژه های انجام شده در این زمینه توسط ما دیدن نمایید.جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همین الان با شماره تلفن 09122945749 با ما تماس بگیرید.

طراحی ویترین مغازه اگر به صورت استاندارد و مطابق با اصول حرفه ای طراحی و پیاده سازی شود قطعا در زمانی کوتاه بعد از اجرای پروزه شما شاهد تغییرات اساسی در میزان مراجعت ها به مغازه تان خواهید شد و این امروز مبدل گشته به یک علم در زمینه بازاریابی و فروش.طراح و دکوراتوئر شما هر چقدر حرفه ای تر و مسلط تر در این زمینه عمل نماید در نهایت امکان موفقیت شما نیز بالاتر خواهد رفت. باید قبول کرد که این روزها رقیبان شما نیز در همین فکر هستند و در واقع شما وارد یک نبرد و میدان جنگ شده اید و اگر کمی غفلت کنید ممکن است بازی را ببازید.پس قدم اول تنها مختق ویترین شما است چرا که ویترین است که بیننده را به سمت مغازه کشانده و باعث می گردد تا او تصمیم به بازدید از محیط درون مغازه نماید.خوب قدم دوم بعد از موفقیت در مرحله اول دردکوراسیون داخلی مغازه شما است. بله حال که مشتری کنجکاو شده و به داخل مغازه امده است باید با دکوری مناسب و طراحی حرفه ای کاری کنید که او مدت زمان بیشتری را درون مغازه بماند تا احتمال خرید ان افزایش یابد.

استفاده از رنگ بندی مناسب و دکوراسیونی حرفه ای و نور پردازی مناسب قطعا در این زمینه می تواند بسیار مناسب باشد.به این موضوع دقت لازم را داشته باشید که هر چقدر هم که کالای شما لوکس و زیبا و جذاب باشد اما اگر رنگ بندی محیط شما و نور دهی ان مناسب نباشد شاید نتواند انچنان که شما می خواهید جلوه و نمای لازم را به مشتری ارائه کند .پس در طراحی داخلی مغازه باید به این نکات توجه لازم را داشته باشید.

در علم طراحی داخلی ویترین مغازه را به عنوان پل ارتباطی میان محیط بیرون مغازه با محیط درون مغازه می دانند. هر چقدر که این پل ارتباطی بهتر دیده شود قطعا افراد زیادی را به سمت درون مغازه هدایت خواهد کرد.وجود نور پردازی استاندارد و رنگ بندی صحیح و همچنین استفاده از متریال های با کیفیت همه می توانند در دست در دست هم داده و طرحی شیک و منحصر به فرد را پدید آورند.دکوراسیون مغازه شما باید متناسب با کسب و کار شما طراحی شود.

نکته ای دیگر که در مبحث دکوراسیون داخلی مغازه باید به ان توجه لازم را داشت این است که با توجه به سطح طبقاتی مشتریانی که معمولا از مغازه شما دیدن می کنند و با توجه به موقعیت جغرافیایی ان می بایست یک سری ویژه سازی ها صورت پذیرد.

اگر تمام اصول به خوبی رعایت شوند می توان انتظار این را داشت که طراحی ویترین مغازه شما حس کنجکاوی لازم را در مشتری ایجاد نموده و آنرا به سمت شما جذب نماید.در آرک مایان همیشه سعی بر این بوده که با الگو گرفتن از بهترین و مدرن ترین طرح های خارجی طرحی جدید و نو را برای هر مشتری پدید آوریم و هیچگاه دست به کپی برداری از سایر طرح های موجود نزنیم.قطعا اگر طرح ویترین شما منحصر به فرد باشد  بیشتر می توان امیدوار بود تا در این بازار پر زرق و برق دیده شوید.

چند نمونه کار در این زمینه که تصاویر انرا ملاحضه می کنید در سایت قرار داده ایم اما به دلیل اینکه معمولا برخی از شرکت ها از طرح های ما  به عهوان طرح ها خود در سایتشان استفاده می کنند, امکان اینکه تمامی نمونه کارها را درون سایت قرار دهیم وجود نداشته ولذا به همین خاطر است که حتما پیشنهاد می کنیم تا به صورت حضوری تشریف آورده و از نزدیک آخرین نمونه کارهای ما را ملاحضه فرمایید.

طراحی ویترین مغازه

معمولا برای طراحی ویترین مغازه باید به روشی عمل نمود تا بتوان انتظارات طیف وسیعی از مراجعه کنندگان را بر آورده کرد.به همین منظور شاید این کار نسبت به طراحی داخلی منزل کمی دارای پیچیدگی ها خاص خود باشد و باید با وسواس بیشتری انجام شود.در کنار همه این موادار وجو گروهی متخصص نیز می تواند بر عامل موفقیت یک طرح بسیار کمک کند. اگر طرح اصلی رضایت بخش نباشد هر چقدر هم که از متریال های لوکس و مدرن استفاده شود در نهایت نمی تواند انتظارات را از یک ویترین خود بر آورده کند.

 

طراحی ویترین مدرن مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور ویترین,دکور

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *